کد خبر: ۱۸۰۹۰۹
تاریخ انتشار: ۰۶:۳۰ - ۲۱ دی ۱۳۹۶ - 2018January 11
چربی های اشباع نشده مثل چربی روغن زیتون روغن کنجد اووکادو و انواع ویژه روغن های اشباع نشده و چربی های امگا3موجود در گردو و ماهی و تخمه افتابگردان خواص ضدالتهابی دارند و اگر مقدار مناسب را به بدن تان برسانید هم به سلامت شما کمک میکند و هم جلوی اضافه وزن را میگیرد
شفا آنلاین>سلامت>بدن ما با همه چربی ها یکجور رفتار نمیکند.جذب بالای چربی اشباع شده مثل چربی گوشت و لبنیات پرچرب با چربی احشایی بالا ارتباط دارد.

به گزارش شفا آنلاین:چربی های اشباع نشده <Unsaturated fats>مثل چربی روغن زیتون روغن کنجد اووکادو و انواع ویژه روغن های اشباع نشده و چربی های امگا3موجود در گردو و ماهی و تخمه افتابگردان خواص ضدالتهابی دارند و اگر مقدار مناسب را به بدن تان برسانید هم به سلامت شما کمک میکند و هم جلوی اضافه وزن را میگیرد.

به اندازه کافی ورزش می کنید ؟
برای اب کردن چربی ها چقدر خودتان را به زحمت می اندازید؟برای حذف این چربی ها از بدن تان باید ورزش را بیشتر کنید.افرادی که فعالیت های ورزشی فشدره و سنگین دارند بیشتر از افرادی که حرکات سبک روزانه انجام میدهند چربی شکمشان را اب میکنند در واقع ورزش های سبک و غیر فشرده و بدون برنامه ورزشی خاص هیچ تغییری در سایز چربی های شکمی ایجاد نمیکند.

حرکت درست انجام می دهید ؟
اگر دائم در حال دراز و نشست زدن هستید پس راه طولانی برای دست تکان دادن و خداحافظی با چربی ها دارید.فقط دراز و نشست تنها نمی تواند شکم شما را شش تکه و صاف و بری از چربی کند. حرکات مکمل وتقویت کننده هم احتیاج است. بهترین حرکت کنار تمرین دراز و نشست تقویت عضلات کمر لگن و ماهیچه های اریب است که بخش های دیگر بدن را به کار می اندازد و همه دست به دست هم میدهند تا چربی ها از بین بروند.

پزشک آنلاین
شهزاد محمدیان [ کارشناس ارشد تغذیه ]
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: