کد خبر: ۱۸۰۷۸۹
تاریخ انتشار: ۱۶:۱۰ - ۱۹ دی ۱۳۹۶ - 2018January 09
،علی امیر سوادکوهی رئیس انجمن مراقبت‌های ویژه ایران اظهار کرد : اقتصاد سلامت در کشور ما پیاده سازی نشده و در همه بخش‌ها با مشکلات عمده ای مواجه هستیم.
شفا آنلاین>سلامت>رئیس انجمن مراقبت‌های ویژه گفت:اجرای کتاب کالیفرنیا غیر ممکن است زیرا نظام سلامت، منابع مالی برای تامین هزینه‌ها را ندارد.

به گزارش شفا آنلاین،علی امیر سوادکوهی رئیس انجمن مراقبت‌های ویژه ایران اظهار کرد : اقتصاد سلامت در کشور ما پیاده سازی نشده و در همه بخش‌ها با مشکلات عمده ای مواجه هستیم.

وی افزود : اختلاف درآمد بین رشته های مختلف پزشکی زیاد است و این درحالی است که سختی کار همه رشته ها به یک اندازه است و نیازمند اجرای عدالت بین رشته‌ای برای تمام گروه‌های پزشکی هستیم.

وی در خصوص ویرایش کتاب ارزش گذاری نسبی خدمات سلامت تصریح کرد:  پیاده سازی کتاب کالیفرنیا در کشورمان غیر ممکن است زیرا نظام سلامت منابع مالی لازم را برای هزینه‌ها ندارد.
اجرای ارزش گذاری نسبی خدمات سلامت در گرو قدرت سیستم بیمه‌ای

رئیس انجمن مراقبت‌های ویژه ایران ادامه داد : اگر می خواهیم کتاب ارزش گذاری نسبی خدمات را در نظام سلامت کشورمان اجرایی کنیم باید نسبت ها در همه رشته های پزشکی معادل هم افزایش یا کاهش داشته باشد و سیستم بیمه ای نیز قوی عمل کند.

سواد کوهی یاد آور شد: طرح تحول، طرحی ملی و راهگشا بود، اما کارشناسی دقیقی روی اجرای آن انجام نشده و به دلیل اینکه نیازمند هزینه های کلان بود متولیان نتوانستند هزینه‌های لازم را تامین کنند و در حال حاضر می‌بینیم که پرداخت‌ها دچار اختلال شده و هنوز هم مطالبات بیمارستانی با فاصله انجام می‌شود.

برچسب ها: سلامت ، انجمن ، کالیفرنیا
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: