کد خبر: ۱۸۰۷۷۹
تاریخ انتشار: ۱۴:۴۰ - ۱۹ دی ۱۳۹۶ - 2018January 09
سازمان بیمه سلامت در مکاتبه‌ای با دبیرخانه شورای عالی بیمه سلامت کشور پیشنهاد داده بود که اصلاحاتی در آیین نامه پرداخت ۲K به پزشکان متخصص شاغل در مراکز بهداشتی و درمانی کشور ایجاد شود
شفا آنلاین>سلامت>دبیر شورای عالی بیمه سلامت کشور گفت: سازمان بیمه سلامت در مکاتبه‌ای با دبیرخانه شورای عالی بیمه سلامت کشور پیشنهاد داده بود که اصلاحاتی در آیین نامه پرداخت ۲K به پزشکان متخصص شاغل در مراکز بهداشتی و درمانی کشور ایجاد شود که پرداخت‌های تمام وقتی، مشمول تمام پزشکان و برخی از گروه‌های تخصصی نشود که با این پیشنهاد مخالفت شد.

به گزارش شفا آنلاین، دکتر علیرضا اولیایی منش در این باره افزود: ایجاد دسترسی بیشتر به خدمات باکیفیت برای مردم، یکی از اصول مهم طرح تحول سلامت است و کلیه شواهد علمی نیز نشان می‌دهد که افزایش نیروهای تمام وقت، باعث ارتقای کیفیت درمان و افزایش دسترسی به خدمات می‌شود. بنابراین با پیشنهاد سازمان بیمه سلامت(Health insurance) مخالفت شد.

وی تصریح کرد: دبیرخانه شورای عالی بیمه سلامت تاکید دارد که بر اساس مصوبه هیات وزیران در خصوص کتاب ارزشگذاری نسبی خدمات و برنامه‌های پنجم و ششم توسعه، پرداخت ۲K به تمام پزشکان متخصص طرحی و غیرطرحی  در همه رشته‌ها باید با قوت ادامه پیدا کند.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: