کد خبر: ۱۸۰۴۳۷
تاریخ انتشار: ۱۹:۵۰ - ۱۶ دی ۱۳۹۶ - 2018January 06
دانشکده علوم پزشکی نیشابور به سرعت در حال رشد است و برنامه ما حمایت از زیرساخت های دانشگاهی و افزایش مطالعات و همكاری های بین المللی است.
شفا آنلاین>سلامت>ملک زاده افزود: با اقدامات پیشگیرانه، مثل پارک سلامت سالمندی می‌توانیم سلامت بزرگسالان را تضمین کنیم.

به گزارش شفا آنلاین، رضا ملک زاده معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت در مراسم گرامیداشت هفته پژوهش و فناوری در دانشکده علوم پزشکی نیشابور با بیان اینکه این دانشکده، نیروهای كارآمدی از نظر علمی دارد که جزو پژوهشگران برتر هستند، اظهار کرد: دانشکده علوم پزشکی نیشابور به سرعت در حال رشد است و برنامه ما حمایت از زیرساخت های دانشگاهی و افزایش مطالعات و همكاری های بین المللی است.

ملک زاده گفت: مراكز کوهورت در كشور برای جوانان، مادران باردار و نوزادان به ارائه خدمت می پردازند و مهم ترین مرکز کوهورت سالمندی در دانشكده علوم پزشكی نیشابور است.

معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت بیان كرد: تشكیل شرکت های دانش بنیان و صندوق های پژوهش غیر دولتی كه از كارهای تحقیقاتی حمایت می كنند و دعوت از دانشمندان نیشابوری در سال های آتی زمینه شكوفایی بیش از پیش را برای دانشكده علوم پزشكی نیشابور به ارمغان می آورد.

تنهایی؛ یکی از علل ابتلا به زوال عقل 

معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: احداث پارک سلامت سالمندی فکر خوبی است به ویژه برای سالمندان که تعداد آنها روز به روز بیشتر می شود و باید برای اوقات فراغت آنها فکر و برنامه ای داشته باشیم.

وی افزود: ثابت شده است یکی از مواردی که از زوال عقل و ناتوانی جلوگیری می کند این است که افراد تنها نباشند و در فضاهایی گروهی مثل پارک دور همدیگر جمع شوند.

ملک زاده افزود: با اقدامات پیشگیرانه، مثل پارک سلامت سالمندی می توانیم سلامت بزرگسالان را تضمین کنیم.

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: