کد خبر: ۱۷۸۵۲۴
تاریخ انتشار: ۲۰:۴۵ - ۳۰ آذر ۱۳۹۶ - 2017December 21
ساختمان غذا و دارو با 32 میلیارد ریال از محل اعتبارهای سازمان غذا و دارو طی 2 سال ساخته و تجهیز شد
شفا آنلاین>سلامت>ساختمان معاونت غذا و دارو و بخش مدیریت دارویی بیمارستان شهید بهشتی کاشان روز پنجشنبه در آئینی با حضور معاون وزیر بهداشت و رئیس سازمان غذا و داروی کشور به بهره برداری رسید.

به‌ گزارش شفا آنلاین، رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کاشان در آئین افتتاح این طرح ها گفت: ساختمان غذا و دارو با 32 میلیارد ریال از محل اعتبارهای سازمان غذا و دارو طی 2 سال ساخته و تجهیز شد.

دکتر 'ابراهیم کوچکی' افزود: ساختمان غذا و دارو با زیر بنای 2 هزار و 650 مترمربع در چهار طبقه در زمینی به وسعت 800 متر مربع ساخته شده است.

وی هزینه اختصاص یافته برای بخش مدیریت دارویی بیمارستان بهشتی کاشان را نیز یک میلیارد و 200 میلیون ریال از محل اعتبارهای دولتی عنوان کرد.

او بیان کرد: این ساختمان شامل اتاق تمیز، واحدهای تلفیق دارویی، تزریق دوزهای دارویی کنترل شده از جمله برای برخی بیماران کلیوی و ارائه خدمات مشاوره دارویی است.

رئیس سازمان غذا و دارو نیز در این آئین گفت: ساختمان معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی کاشان امکان خوبی به ویژه در بخش آزمایشگاهی فراهم آورده تا همکاران وظیفه نظارتی را به خوبی انجام دهند و امید می رود با همکاری دانشگاه علوم پزشکی، کاشان در کنار سایر صنایع در زمینه تولید داروهای طبیعی نیز توسعه یابد.

دکتر 'غلامرضا اصغری' اضافه کرد: کاشان قطب تولید گلاب و عرقیات گیاهی در کشور است و راه اندازی این تجهیزات آزمایشگاهی، فضای فیزیکی و نیروی انسانی کمک می کند تا نظارت بیشتری بر تولید این فرآورده ها اعمال شود.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: