کد خبر: ۱۷۸۴۳۳
تاریخ انتشار: ۱۰:۵۵ - ۳۰ آذر ۱۳۹۶ - 2017December 21
مرکز وصال از ساعت 8 صبح تا 8 شب و ساير مراکز انتقال خون تهران از ساعت 8 صبح تا 15:30 فعال هستند
شفاآنلاین>سلامت> مديرکل انتقال خون استان تهران از کاهش اهداي خون با توجه به آلودگي و سرد شدن هوا خبر داد و از مردم خواست به مراکز انتقال خون استان تهران مراجعه کنند.

به گزارش شفاآنلاین، دکتر سيدمرتضي طباطبايي، با اشاره به کاهش(Decrease) ميزان اهداي خون در تهران به دليل سرد شدن هوا و شدت يافتن آلودگي هوا گفت: براين اساس از اهداکنندگاني که سابقه اهداي خون قبلي داشته‌اند، درخواست مي‌کنيم به مراکز خون انتقال تهران براي اهداي خون مراجعه و کمک کنند تا بتوانيم به ميزان کافي خون مورد نياز بيماران بستري در بيمارستان‌ها را تامين کنيم.

وي با بيان اينکه بيشتر به گروه‌هاي خوني A+ و AB+ نياز داريم، گفت: البته به ساير گروه‌هاي خوني ديگر نيازمنديم و براين اساس از اهداکنندگان مي‌خواهيم که جهت اهداي خون به مراکز(centers) اهداي خون تهران مراجعه کنند.

مديرکل انتقال خون استان تهران با بيان اينکه همه مراکز انتقال خون تهران فعال هستند، گفت: مرکز وصال از ساعت 8 صبح تا 8 شب و ساير مراکز انتقال خون تهران از ساعت 8 صبح تا 15:30 فعال هستند. البته آدرس و ساعت کاري همه مراکز انتقال خون در سايت انتقال خون استان تهران قابل دسترسي است.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: