کد خبر: ۱۷۸۴۱۳
تاریخ انتشار: ۲۳:۰۰ - ۲۹ آذر ۱۳۹۶ - 2017December 20
مسئول واحد فراهم آوری استان بوشهر از تاسیس شعبه انجمن اهدای عضو ایرانیان و برپایی اولین جشن نفس در این استان خبر داد.
شفا آنلاین>سلامت>مسئول واحد فراهم آوری استان بوشهر از تاسیس شعبه انجمن اهدای عضو ایرانیان و برپایی اولین جشن نفس در این استان خبر داد.

به گزارش شفا آنلاین، علیرضا باقری با حضور در انجمن اهدای عضو ایرانیان با مدیرعامل و قائم مقام انجمن دیدار و پیرامون تاسیس شعبه انجمن در بوشهر و برگزاری جشن نفس این استان تبادل نظر و گفتگو کرد.

باقری با اشاره به سابقه انجمن اهدای عضو ایرانیان در فرهنگ سازی اهدای عضو و بخصوص برپایی جشن تقدیر از خانواده های اهداکننده عضو (جشن نفس) گفت: به دنبال افزایش رضایت به اهدای عضو در استان بوشهر و برای گسترش هرچه بیشتر فرهنگ اهدای عضو و همچنین مددکاری خانواده های اهداکننده تصمیم به تاسیس انجمن در استان بوشهر گرفته ایم.

وی همچنین از برپایی اولین جشن نفس در استان بوشهر خبر داد و گفت: بزودی و در ۱۷ دی ماه شاهد برگزاری اولین جشن نفس استان بوشهر خواهیم بود.

این جلسه به منظور هم اندیشی برای چگونگی تاسیس شعبه و برپایی جشن نفس استان بوشهر برگزار و درباره تعیین خط مشی ها، امور اداری و اجرایی و.... گفتگو و تبادل نظر شد.

بر اساس همین گزارش، جلسه هم اندیشی مسوولان انجمن اهدای عضو ایرانیان با مدیر خدمات ارزش افزوده فناپ نیز برگزار و درباره به روزسانی بات تلگرام انجمن اهدای عضو ایرانیان گفتگو شد.

مدیرعامل و قائم مقام این انجمن در دیدار با  کیوان جامه بزرگ ضمن قدردانی از فعالیت‌های داوطلبانه مجموعه فناپ پلاس، درباره راهکارهای ارتقای بیشتر فرهنگ اهدای عضو در جامعه صحبت کردند.

امید قبادی قائم مقام مدیرعامل انجمن اهدای عضو ایرانیان در این دیدار با اشاره به بات تلگرام اهدای عضو، این فناوری را یکی از مهم‌ترین اقدامات شرکت فناپ برای تسهیل دریافت کارت اهدای عضو دانست و گفت: ما انتظار داریم که این ربات به حد کمال خود برسد و گزینه‌های دیگری چون ثبت نام برای سفیر، اطلاع رسانی و... برای تسهیل آشنایی و کمک مردم به فرهنگ‌سازی اهدای عضو به آن اضافه شود.

جامه بزرگ نیز با تاکید بر همکاری فناپ پلاس برای فرهنگ سازی اهدای عضو گفت: ما برای بحث فرهنگ سازی اهدای عضو باید برنامه ریزی دقیق‌تری انجام دهیم و این امر نیازمند برگزاری جلسات متعدد و مشخص کردن خط مشی و سیاست‌گزاری‌هاست.

مدیرخدمات ارزش افزوده فناپ همچنین بر همکاری بیشتر متخصصان این مجموعه تاکید کرد و گفت: تعداد دیگری از همکارانمان در حوزه‌های مختلف شرکت را موظف می‌کنیم که با انجمن برای کمک در اتخاذ تدابیر مناسب جهت فرهنگ سازی بیشتر اهدای عضو همکاری کنند.

در این جلسه مقرر شد جلسات سیاستگذاری انجمن اهدای عضو ایرانیان و شرکت فناپ به صورت فصلی و با هدف ارزیابی اقدامات انجام شده و برنامه ریزی برای آینده تشکیل شود.

هلدینگ فناپ، به عنوان یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های ICT خصوصی ایران در شش حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات شامل پرداخت و تجارت الکترونیکی، ارتباطات و سرویس‌های ارزش افزوده، خدمات مالی (بورس، بانک و بیمه)، سلامت هوشمند و خدمات عمومی، راهکارهای جامع یکپارچه فناوری اطلاعات و پروژه‌های بزرگ فناوری اطلاعات در قالب EPC فعالیت می‌کند. این شرکت اکنون در راستای مسئولیت اجتماعی خود با انجمن اهدای عضو ایرانیان برای فرهنگ سازی اهدای عضو همکاری می‌کند که از جمله فعالیت‌های آن می‌توان به ایجاد کمپین‌های تبلیغاتی، راه‌اندازی ربات اهدای عضو، برندینگ و...، اشاره کرد.

برچسب ها: جشن نفس ، بوشهر ، سلامت
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: