کد خبر: ۱۷۷۸۵۶
تاریخ انتشار: ۱۵:۴۰ - ۲۵ آذر ۱۳۹۶ - 2017December 16
کره جنوبی از کشورهایی است که در دو دهه گذشته پیشرفت خوبی داشته و باور دارم که فرصت های بسیاری موثری است
شفاآنلاین>سلامت> وزیربهداشت درمان و آموزش پزشکی با بیان اینکه استفاده از تجربه های بین المللی برای ارایه خدمات کیفی به مردم ازاهداف این وزارتخانه است ، گفت: کره جنوبی از کشورهای پیشرفته در زمینه تجهیزات پزشکی است که درصدد استفاده از تجربیات این کشور در زمینه بهداشتی و درمانی هستیم.

به گزارش شفاآنلاین، سید حسن قاضی زاده هاشمی روز شنبه در حاشیه بازدیدهای کاری خود از کره جنوبی افزود: کره جنوبی از کشورهایی است که در دو دهه گذشته پیشرفت(Development) خوبی داشته و باور دارم که فرصت های بسیاری موثری است که بتوانیم از تجربیات این کشور هم در بخش خصوصی و هم در بخش دولتی استفاده کنیم.

وی ادامه داد: بانک های این کشور علاقه مند به سرمایه گذاری در ایران هستند و ما هم در حوزه سلامت علاقه مندیم که بتوانیم خدمات به مردم را توسعه داده داد و مردم را بیشتر از گذشته تکریم کنیم.

وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی گفت: یکی از تفاهمنامه های امضا شده ساخت دو بیمارستان توسط کره جنوبی و همچنین توجه به تجربه این کشور در صنعت بیمه است که در در دولت یازدهم نیز بارها در مورد آن صحبت کرده ام.

قاضی زاده هاشمی افزود: اگر خدمات بیمه ای در ایران درست شود بهداشت، درمان و آموزش پزشکی نیز بهبود می یابد و دولت برای رسیدن به این مهم استفاده از تجربه های بین المللی ثابت شده و علمی را در دستور کار داد.

وی ادامه داد: کره ای ها جدا از نظم و انضباطی که دارند می توانند در بهره وری بیشتر و صرفه جویی در هزینه ها نیز تاثیر گذار باشند و انتظار دارم همکاران من هم در بخش خصوصی و دولتی به این مساله بها بدهند.

وی اظهار داشت: امیدوارم آنچه که دیروز روی کاغذ امضا شده تنها روی کاغذ نباشد و اجرایی شود.
سیدحسن قاضی‌زاده هاشمی وزیر بهداشت(Health)، درمان و آموزش پرشکی عصر روز پنجشنبه هفته وارد سئول شد.

در این سفر هیاتی از وزارت بهداشت و کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی دکتر قاضی زاده هاشمی را همراهی می کنند.

شرکت در نشست همکاری های بهداشتی و پزشکی، بازدید از بیمارستان یونسه ای سئول، بازدید از بیمارستان ملی سئول، ملاقات با وزیر بهداشت کره جنوبی و بازدید از نمایشگاه تولیدات پزشکی سامسونگ از جمله برنامه های سفر سه روزه وزیر بهداشت به کره جنوبی بوده است
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: