کد خبر: ۱۷۷۵۷۰
تاریخ انتشار: ۱۰:۱۰ - ۲۳ آذر ۱۳۹۶ - 2017December 14
میزان ماندگاری کشیدگی پوست با این روش حدود یک تا دو سال است
شفاآنلاین>سلامت> طی سال‌های اخیر روش‌های جدیدی برای جوان سازی، بخصوص جوان‌سازی پوست از سوی پزشکان ارائه شده و تکنولوژی «هایفو» یکی از این روش‌ها در بازه زمانی کوتاه است.

به گزارش شفاآنلاین، دکترسعید زحمت کش مقدم درباره این روش می‌گوید: در این تکنولوژی جدید که غیرتهاجمی است و بدون عمل جراحی انجام می‌شود، می‌توان در ناحیه ابروها، غبغب، پیشانی و خط خنده پوست را کشید.

به گفته این مشاور پوست(Skin)، مو و زیبایی، تأثیر هایفو معمولاً بعد از 2 ماه مشخص می‌شود و روند اثرگذاری و کشیدگی پوست تا 6 ماه طول می‌کشد و پس از طی این مدت بیمار کاملاً شاهد لیفت پوست خواهد بود.  میزان ماندگاری کشیدگی پوست با این روش حدود یک تا دو سال است و بعد از سپری شدن این مدت فرد می‌تواند برای جلوگیری(Avoid) از افتادگی پوست و رفع چین و چروک یا پرکردن خطوط، این عمل را تکرار کند.

افرادی که از این تکنولوژی استفاده می‌کنند نیازی به بستری شدن ندارند، بعد از انجام کار هم نیازی به استراحت نیست و فرد می‌تواند کارهای روزانه خود را انجام دهد، طول انجام این روش غیرتهاجمی کمتر از یک ساعت  و کاملاً بدون درد است و در صورتی که توسط پزشک حاذقی انجام شود هیچ عارضه‌ای به‌دنبال نخواهد داشت.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: