کد خبر: ۱۷۷۲۴۴
تاریخ انتشار: ۰۷:۴۵ - ۲۱ آذر ۱۳۹۶ - 2017December 12
بعد از 24 ساعت کمپرس آب گرم را برای کاهش التهاب روی گونه قرار دهید اما مراقب باشید خیلی کمپرس داغ نباشد.

شفا آنلاین>سلامت>کمپرس آب سرد و یخ را 24 ساعت اول جراحی روی گونه قرار دهید یا یخ را داخل حوله بپیچید و 15 دقیقه روی گونه بگذارید .نکته قابل اهمیت این است کمپرس آب سرد باشد و بعد اجازه دهید پوست 5 دقیقه استراحت کند.

به گزارش شفا آنلاین: بعد از 24 ساعت کمپرس آب گرم را برای کاهش التهاب روی گونه قرار دهید اما مراقب باشید خیلی کمپرس داغ نباشد.
همچنین حوله ای به آب گرم آغشته و بدون فشار روی موضوع 20 دقیقه بگذارید البته ابتدا گرمای حوله را با دست تست کنید ؛این کار را به طور منظم روزی 2 بار انجام دهید.

برای کاهش ورم دندان عقل<Toothpick wisdom> پس از کشیدن سرتان را در موقعیت مناسب حفظ کنید. سر را نسبت به بدن بالاتر بگیرید تا مایعات اضافی برگردد و تورم لثه کاهش یابد همچنین متخصصین پیشنهاد می کنند در دو روز اول بعد از جراحی نشسته و حدود 10 ساعت بخوابید و یا چندین بالشت زیر سر قرار داده و لم دهید .به خاطر داشته باشید به آن سمت که جراحی شده نخوابید چون التهاب بدتر می شود.

برای کاهش التهاب و خونریزی چای بابونه مفید است ،همچنین می توانید مقداری نپتون را دم کنید وقتی از دما افتاد آن را بجوید تا آب آن خارج شود و خوب به محل تورم برسد ؛این کار را 15 دقیقه انجام دهید و مراقب باشید به طور مستقیم روی زخم نمالد.

در این مدت از دهانشویه برای از بین بردن باکتری ها استفاده نکنید و باید غذاهای مایع بخورید و از خوردن غذاهای سفت و جامد اجتناب کنید .

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: