کد خبر: ۱۷۵۶۶۳
تاریخ انتشار: ۱۵:۲۰ - ۰۷ آذر ۱۳۹۶ - 2017November 28
جانبازان و خانواده‌ های شهدا و ایثارگران که دارای مشکلات مربوط به ستون فقرات و مغز و اعصاب هستند می ‌توانند جهت تشکیل پرونده حداکثر تا پایان دی‌ ماه به بنیاد شهید مناطق مراجعه و یا با شماره تلفن 42684351-021 ستاد جذب متخصصان و اعزام به خارج جانبازان تماس حاصل کنند
شفا آنلاین>سلامت> مدیرکل درمان و توانبخشی بنیاد شهید و امور ایثارگران اعلام کرد: پروفسور حسین مهدیان فوق تخصص ستون فقرات و پروفسور والتر اشتومر فوق تخصص مغز و اعصاب بهمن ماه امسال برای درمان جانبازان و خانواده شهدا به ایران سفر می کنند.

به گزارش شفا آنلاین، امیر کریمی افزود: بر همین اساس جانبازان و خانواده‌ های شهدا و ایثارگران که دارای مشکلات مربوط به ستون فقرات و مغز و اعصاب هستند می ‌توانند جهت تشکیل پرونده حداکثر تا پایان دی‌ ماه به بنیاد شهید مناطق مراجعه و یا با شماره تلفن 42684351-021 ستاد جذب متخصصان و اعزام به خارج جانبازان تماس حاصل کنند.

 در سال جاری 76 ایثارگر توسط پروفسور محسن مهاجر و پروفسور شرمت فوق تخصص درد از کشور آلمان از 20 مهرماه تا 13 آبان ماه 96 در بیمارستان فوق تخصصی خاتم الانبیاء (ص) ویزیت شدند و تعدادی از آنان نیز تحت عمل جراحی(surgery) قرار گرفتند.

همچنین امور درمانی برای 47 نفر از خانواده های شهدا و ایثارگران توسط پرفسور بیک مهاجری فوق تخصص ارتوپدی و لگن از کشور اتریش از روز 17 تا 21 تیرماه امسال در بیمارستان فوق تخصصی ساسان انجام شد.

پروفسور حسن مهدیان فوق تخصص جراحی ستون فقرات(spinal cord) از کشور انگلستان 26 فرودین ماه 96 به ایران سفر کرد و به مدت یک هفته جانبازان و خانواده شهدایی را که از مشکلات ستون فقرات رنج می‌ برند ویزیت کرد.

همچنین 27 خردادماه تا سوم تیرماه بار دیگر پرفسور مهدیان فوق تخصص ستون فقرات از انگلستان 11عمل جراحی و 97 مورد ویزیت و مشاوره درمانی برای خانواده‌ های شهدا و جانبازان انجام داد.

انجام امور درمانی برای 47 نفر از ایثارگران توسط پروفسور یورگنس فوق تخصص کتف و شانه از کشور آلمان از دیگر اقدامات برای جانبازان در روزهای 21 و 22 مردادماه امسال در بیمارستان فوق تخصصی ساسان بوده است.

همچنین 120 جانباز شیمیایی در بیمارستان ساسان توسط پروفسور فرانس یوزف اشتانسل فوق تخصص ریه از کشور آلمان از 15 تا 18 مهرماه امسال معاینه شدند.

در همین راستا ویزیت و عمل جراحی 27 نفر از جانبازان و خانواده شهدا توسط پروفسور والتر اشتومر فوق تخصص جراحی مغز و اعصاب از کشور آلمان وتیم پزشکی ایرانی به مدت 3 روز در آبان ماه امسال در بیمارستان فوق تخصصی خاتم الانبیاء (ص) انجام شد.

براساس جدیدترین آمار، مردم سربلند ایران اسلامی در دوران هشت سال دفاع مقدس و دیگرحوادث تروریستی، 225 هزار و570 شهید را تقدیم انقلاب کرده اند.

همچنین تعداد کل جانبازان در کشور 574 هزار و 101 نفر است که 336 هزار و 282 نفر معادل 59 درصد جانبازان زیر 25 درصد و 237 هزار و 819 نفر ، معادل 41 درصد نیز جانبازان 25 درصد و بالاتر به شمار می آیند. تعداد آزادگان کشور در دوران دفاع مقدس 43 هزار و 173 نفر هستند.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: