کد خبر: ۱۷۵۵۶۴
تاریخ انتشار: ۱۹:۴۵ - ۰۶ آذر ۱۳۹۶ - 2017November 27
پلیس امنیت به پرونده آتش‌سوزی در باشگاه پرسپولیس ورود کرد تا عامل یا عاملان این قضیه هر چه سریع‌تر مشخص شود.

شفا آنلاین:پلیس امنیت به پرونده آتش‌سوزی در باشگاه پرسپولیس ورود کرد تا عامل یا عاملان این قضیه هر چه سریع‌تر مشخص شود.

 به گزارش شفا آنلاین:پلیس امنیت به پرونده آتش‌سوزی در باشگاه پرسپولیس ورود کرد تا عامل یا عاملان این قضیه هر چه سریع‌تر مشخص شود.

 با توجه به اتفاقات شب گذشته که مقابل باشگاه پرسپولیس اتفاق افتاد و یکی از درهای این باشگاه توسط عده‌ای ناشناس آتش گرفت. به همین دلیل پلیس امنیت وارد عمل شده و به بررسی مسائل پیرامون این اتفاق واکنش نشان داد.

قرار است به صورت تخصصی مسائل مورد بررسی قرار بگیرد و همه جوانب ارزیابی خواهد شد تا با عامل یا عاملان این سوء قصد برخورد جدی صورت بگیرد.
 
 توضیحات پلیس درباره حمله به باشگاه پرسپولیس
رئیس پلیس تهران توضیحاتی درباره حمله شب گذشته به ساختمان باشگاه پرسپولیس ارائه کرد.

سردار حسین رحیمی  با اشاره به اتفاق شب گذشته که در مقابل ساختمان باشگاه پرسپولیس افتاد اظهار کرد: حوالی ساعت 23 شب گذشته، یک فرد در مقابل ساختمان باشگاه پرسپولیس تلاش کرد تا با ریختن بنزین در مقابل ساختمان این باشگاه، آن را به آتش بکشد.

رئیس پلیس تهران بزرگ افزود: این در حالی بود که نگهبان ساختمان متوجه این اقدام وی شد و متهم به محض دیدن وی از صحنه گریخت.

وی با بیان اینکه پلیس بلافاصله پس از اعلام این گزارش در صحنه حاضر و اقدام به جمع‌آوری مستندات و سرنخ‌ها کرد گفت: به محض حضور پلیس در صحنه، پرونده‌ای برای رسیدگی به این اقدام تشکیل شد و همکاران ما به سرعت عامل یا عاملین این اقدام را شناسایی و دستگیر خواهند کرد.

به گفته رحیمی این حمله خسارت چندانی به دنبال نداشته و اقدامی پیش پا افتاده بوده که عامل آن با دیدن نگهبان ساختمان به سرعت از محل متواری شده بود.فارس
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: