کد خبر: ۱۷۴۱۱۴
تاریخ انتشار: ۱۵:۵۰ - ۲۴ آبان ۱۳۹۶ - 2017November 15
اداره کل تجهیزات پزشکی با همکاری و مساعدت شرکت های تولیدکننده و واردکننده تجهیزات و ملزومات پزشکی و با هماهنگی اداره تجهیزات پزشکی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه اقدام به تأمین اقلام مورد نیاز بیمارستان ها برای امدادرسانی به آسیب دیدگان کرده است
شفا آنلاین>سلامت>مشاور وزیر بهداشت و مدیرکل تجهیزات و ملزومات پزشکی سازمان غذا و دارو از همه تأمین کنندگان که برای کمک به آسیب دیدگان امکان تأمین تجهیزات و ملزومات اورژانس(به صورت اهدایی یا در قبال اخذ وجه) را دارند، درخواست کرد تا مراتب آمادگی خود را به ستاد بحران اداره کل تجهیزات و ملزومات پزشکی با شماره تلفن 66727844 اعلام کنند.

به گزارش شفا آنلاین، رضا مسائلی افزود: اداره کل تجهیزات پزشکی(Medical Equipment) با همکاری و مساعدت شرکت های تولیدکننده و واردکننده تجهیزات و ملزومات پزشکی و با هماهنگی اداره تجهیزات پزشکی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه اقدام به تأمین اقلام مورد نیاز بیمارستان ها برای امدادرسانی به آسیب دیدگان کرده است.

وی، این اقلام را شامل موارد ست سرم، ماسک اکسیژن، کانولای بینی، نخ نایلون، آنژیوکت، چسپ آنژیوکت، لوله تراشه، باند و گاز، دستکش معاینه و جراحی، airway، لارینگوسکوپ، نخ کرومیک و ست های جنرال، عروق، بخیه، پانسمان، ارتوپدی(Orthopedic)، گچ گیری، مینی پلاک، DHS، ENT، تراکستومی، چست تیوب و ست جنرال ظریف عنوان کرد.

مشاور وزیر بهداشت ادامه داد: این اقلام بامداد دیروز سه شنبه 23 آبان ماه به مراکز درمانی استان کرمانشاه تحویل داده شده است.

مسائلی گفت: زلزله اخیر، آحاد مردم و مسئولان را در آزمونی خطیر قرار داده است تا با کمک و مساعدت بی دریغ به یاری هموطنان آسیب دیده خود بشتابند.

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: