کد خبر: ۱۷۳۹۸۵
تاریخ انتشار: ۱۵:۵۰ - ۲۳ آبان ۱۳۹۶ - 2017November 14
کلنپل : گزارشات حاکی از آن است که در زلزله ای که با وسعت 7،3 ریشتر در مرز ایران و عراق به وقوع پیوسته است، میزان تلفات پس از رسیدن تیم های جستجو و نجات به مناطق دور از دسترس در حال افزایش است
شفا انلاین>سلامت>رئیس انجمن مراقبت های ویژه آمریکا در نامه ای خطاب به رئیس انجمن مراقبت های ویژه ایران برای همکاری داوطلبانه به مناطق زلزله زده غرب کشور اعلام آمادگی کرد.

به گزارش شفا آنلاین، در متن پیام همدردی روف کلنپل رئیس انجمن مراقبتهای ویژه آمریکا آمده است: بنده از طرف انجمن مراقبت های ویژه(intensive care) آمریکا در حالی این نامه را می نویسم که شما همچنان در حال ارزیابی اثرات زلزله دیروز در ایران و عراق و تلاش برای فراهم کردن امکانات مورد نیاز برای افراد به شدت آسیب دیده و مجروحان هستید.

کلنپل می افزاید: گزارشات حاکی از آن است که در زلزله ای که با وسعت 7،3 ریشتر در مرز ایران و عراق به وقوع پیوسته است، میزان تلفات پس از رسیدن تیم های جستجو و نجات به مناطق دور از دسترس در حال افزایش است.

در بخش دیگری از این نامه آمده است، بیمارستان اصلی در سر پل ذهاب ایران به شدت دچار آسیب دیدگی شده است و توانایی خدمت رسانی به صدها نفری که برای درمان به این بیمارستان مراجعه کرده اند، ندارد.

وی ادامه می دهد، ما همچنان به نظارت بر وضعیت ادامه می دهیم و اگر اطلاعاتی برای اشتراک گذاری و درخواست همکاری از قبیل منابع و افراد داوطلب برای امداد رسانی دارید با ایمیل انجمن مکاتبه کنید.

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: