کد خبر: ۱۷۳۸۷۲
تاریخ انتشار: ۱۶:۲۰ - ۲۲ آبان ۱۳۹۶ - 2017November 13
در پی وقوع زلزله شب گذشته در کرمانشاه مسئولان انجمن صنفی جراحان عمومی کشور جهت اعزام جراحان داوطلب به مناطق زلزله‌زده آمادگی خود را اعلام کرده است
شفا آنلاین>سلامت>انجمن صنفی جراحان عمومی کشور ضمن ابراز هم‌دردی با آسیب دیدگان حادثه زلزله شب گذشته در غرب کشور، برای اعزام جراح عمومی داوطلب جهت ارائه خدمات به مصدومان و مجروحان این حادثه دلخراش فراخوان داد.

به گزارش شفا آنلاین، در پی وقوع زلزله شب گذشته در کرمانشاه مسئولان انجمن صنفی جراحان عمومی کشور جهت اعزام جراحان داوطلب به مناطق زلزله‌زده آمادگی خود را اعلام کرده است و جراحان عمومی سراسر کشور می‌توانند در صورت تمایل به ارائه خدمات انسان دوستانه، با هماهنگی انجمن، به مناطق زلزله‌زده اعزام شوند.

گفتنی است، از صبح امروز تاکنون تعدادی از جراحان عمومی که به صورت داوطلبانه اعلام آمادگی کرده بودند، با هماهنگی سپاه پاسداران برای ارائه خدمت به محل حادثه اعزام شده‌اند.

به دلیل استقبال مناسب جراحان عمومی برای ارائه خدمات داوطلبانه از جراحان درخواست می‌شود برای ثبت‌نام و اعزام با شماره «09121051842 دکتر پناهی» دبیر انجمن تماس و هماهنگی لازم را انجام دهند.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار