کد خبر: ۱۷۲۶۱۳
تاریخ انتشار: ۱۲:۳۰ - ۱۲ آبان ۱۳۹۶ - 2017November 03
نایب رییس انجمن صنفی جراحان عمومی خواستار اعلام موضع دکتر فاضل در مورد کمیته‌ی مجعول کاسمتیک گردید
شفا آنلاین>اجتماعی> دکتر مهدی هاشمی اسکویی نایب رییس انجمن صنفی جراحان عمومی ایران در نامه‌ای به رییس کل سازمان نظام پزشکی با اشاره به نقل قول های ذکر شده از وی در مورد کمیته‌ی مجعول موسوم به کاسمتیک، درخواست کرد در مورد این کمیته اظهار موضع نماید.
به گزارش شفا آنلاین در این نامه آمده است:

ریاست محترم سازمان نظام پزشکی
استاد عزیز جناب اقای دکتر فاضل

با سلام و عرض ادب فراوان
به استحضار حضرتعالی میرساند در چند روز گذشته متن خبری از سوی یکی از انجمنهای علمی مبنی بر دیدار اعضای کمیته به اصطلاح کاسماتیک کشوری متشکل از سه انجمن خاص با حضرتعالی منتشر شده است.
متن ارسال شده حاکی از حمایت شما از این افراد و به رسمیت شناختن کمیته‌ای فاقد وجاهت قانونی و حقوقی میباشد و تایید عملکرد این کمیته برای تایید صلاحیت حرفه‌ای پزشکان در امور زیبایی و کاسماتیک میباشد.

این متن خبری باعث بروز واکنشهای شدید در مجامع پزشکی و البته شگفتی و تعجب شخص اینجانب با توجه به شناخت قبلی از عقاید والای شما شد.

از انجاییکه عملکرد قبلی انجمنهای خاص ذکر شده در سالهای گذشته و تلاش شدید انها در به انحصار کشیدن این پروسیجرها و محدودسازی سایر اطبا بر کسی پوشیده نیست و از سوی دیگر در این کمیته به اصطلاح وزارتی نمایندگان سایر انجمنهای پزشکی حضور ندارند و از سوی دیگر اطمینان و اعتماد  قلبی من و همکارانم به نقش والا و افکار عالی شما در ایجاد ارامش در جامعه پزشکی خواهشمندم رسما مواضع خود را نسبت به این مسایل ابراز فرمایید و نظر خود را نسبت به این متن کاملا مشخص تحریف شده که به حضرتعالی نسبت داده‌اند ابراز فرمایید.

با احترام فراوان
دکتر مهدی هاشمی
نایب رییس انجمن صنفی جراحان عمومی
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: