کد خبر: ۱۷۲۰۷۵
تاریخ انتشار: ۰۸:۵۰ - ۰۸ آبان ۱۳۹۶ - 2017October 30
حفظ سلامت این زائران (با توجه به شمار میلیونی آنها) طبعاً موضوع مهمی است که توجه به آن می‌تواند به بهره معنوی بیشتر منتهی شود
شفاآنلاین>تغذیه> همه ساله با نزدیک شدن ایام اربعین، تعداد زیادی از هموطنان‌مان راهی سفر معنوی زیارت کربلا و عتبات می‌شوند.

به گزارش شفاآنلاین، حفظ سلامت این زائران (با توجه به شمار میلیونی آنها) طبعاً موضوع مهمی است که توجه به آن می‌تواند به بهره معنوی بیشتر منتهی شود. تغذیه سالم و درست یکی از مهم‌ترین مواردی است که برای حفظ سلامت باید رعایت شود.

دکتر محمد هاشمی با تأکید بر تأثیر منفی کم آبی بر بدن می‌گوید: برای پیشگیری از ابتلا به مشکلات ناشی از کم آبی همه زائران باید به میزان کافی آب (Water)و مایعات بنوشند، البته باید به این نکته هم توجه کنند که آب و مایعات را از مراکز معتبر تهیه کنند. آب یا مایعات ناسالم باعث ابتلا به عفونت‌های دستگاه گوارش بخصوص عفونت‌های روده‌ای خواهد شد.

این متخصص(Expert) بهداشت عمومی خاطرنشان می‌کند: مواد غذایی هم باید از مراکز معتبر تهیه شود. زائران باید از غذاهایی استفاده کنند که بخوبی پخته شده باشد و از مصرف گوشت و کباب‌های نیم پز و آبدار پرهیز کنند.

برچسب ها: متخصص ، آب ، تغذیه
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: