کد خبر: ۱۷۰۹۲۷
تاریخ انتشار: ۲۰:۴۵ - ۲۸ مهر ۱۳۹۶ - 2017October 20
آمریکا به توقف انرژی هسته‌ای و کاهش رشد علمی کشور قانع نمی‌شود بلکه به دنبال حذف ایران است.

شفا آنلاین
:نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری گفت : آمریکا به توقف انرژی هسته‌ای و کاهش رشد علمی کشور قانع نمی‌شود بلکه به دنبال حذف ایران است.

حجت الاسلام و المسلمین محمدعلی نکونام   امروز 28 مهر ماه در خطبه‌های نماز جمعه شهرکرد، با اشاره به موضوع‌کاپیتولاسیون در چهارم آبان ماه سال 43، اظهار کرد: امام خمینی علیه این امر ذلت‌بار افشاگری کرد.

وی با بیان اینکه با اجرای کاپیتولاسیون، ایران تن به ذلت تمام عیار می‌داد، افزود: پس از گذشت سال‌ها از افشاگری رهبر انقلاب، همچنان آمریکا با همان تصورات غلط می‌خواهد بر تمام دنیا سلطه کند و ملت‌ها اسیر آن شوند که به فضل الهی در این محاسبات شکست خوردند.

حجت‌الاسلام نکونام تصریح کرد : برخی از افراد گمان می‌کنند برجام سایه جنگ را از کشور برداشته است در حالی‌که انسجام، اتحاد و حضور مردم در همه صحنه‌ها سایه جنگ را از ایران برداشته است.

وی با اشاره به اینکه اگر برجام از سوی آمریکا بهم بخورد برای ایران سودمند است به دلیل اینکه دیگر کشور در انرژی هسته‌ای و رشد علمی با کندی پیش نخواهد رفت، تصریح کرد: آمریکا به توقف انرژی هسته‌ای و کاهش رشد علمی کشور قانع نمی‌شود بلکه به دنبال حذف ایران است.

حجت الاسلام نکونام ادامه داد: آمریکا می‌خواهد نظام اسلامی را از بین ببرد و طبیعی است به خواسته‌اش نرسد و در نتیجه رئیس جمهور آمریکا به یاوه گویی بپردازد.

وی بیان کرد: اروپا با وجود انتقاد به آمریکا در برخی مواقع حرف‌های دولت آمریکا را تکرار می‌کند و مسئولان ایران بایستی مراقب باشند تا فریب دولت اروپا را نخورند.

حجت الاسلام نکونام اضافه کرد : اگر مشکلاتی همانند آب، اشتغال و ... در استان وجود دارد با یک‌صدا شدن و بدون زیر سوال بردن یکدیگر در استان به آن پرداخته شود و بیان ضرورت‌های استان به شکل ناهماهنگ مفید نیست و باعث ضرر به چهارمحال و بختیاری خواهد شد.

امام جمعه شهرکرد با بیان اینکه در آستانه فرا رسیدن ماه صفر و اربعین امام حسین (ع) قرار داریم، تاکید کرد: همگان به ضرورت موضوع  اربعین واقف هستند و امروز اربعین عامل اتحاد مسلمانان در جهان است و با حضور در موکب‌ها نقش‌آفرینی بزرگی دارند.

وی در خصوص موضوع صادرات گفت: مسئولان باید با برنامه‌ریزی و شناخت درست از موقعیت کنونی مسئله صادرات را در اقتصاد مقاومتی مورد توجه قرار دهند و آمار درست ارائه کنند.

حجت الاسلام نکونام تصریح کرد: مردم میانمار و یمن در مظلومیت به سر می‌برند و به شدت به کمک مالی نیازمند هستند و افرادی که توانایی دارند می‌توانند نسبت به این مهم اقدام کنند به دلیل اینکه این افراد در اثر مقاومت بر ایمان خود در سلطه آمریکا قرار گرفتند.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: