کد خبر: ۱۷۰۷۱۶
تاریخ انتشار: ۲۱:۴۰ - ۲۶ مهر ۱۳۹۶ - 2017October 18
با توجه به محوریت زن در خانواده، مقرر شد بزرگترین سرمایه‌گذاری را با منابع مالی خود جهاد در حوزه سرطان سینه انجام دهیم که البته تاکنون نیز فعالیت‌های خوبی در این بخش صورت گرفته است.
شفا آنلاین>سلامت>رئیس جهاد دانشگاهی به فعالیت های این نهاد در زمینه های مختلف از جمله پزشکی اشاره کرد و گفت: بزرگترین سرمایه گذاری جهاد دانشگاهی در زمینه سرطان سینه(Breast Cancer) است.
به گزارش شفا آنلاین،دکتر حمید رضا طیبی روز چهارشنبه در دومین کنگره بین المللی و نهمین کنگره ملی سرطان سینه در سالن همایش های رازی افزود: با توجه به محوریت زن در خانواده، مقرر شد بزرگترین سرمایه‌گذاری را با منابع مالی خود جهاد در حوزه سرطان سینه انجام دهیم که البته تاکنون نیز فعالیت‌های خوبی در این بخش صورت گرفته است.

طیبی گفت: فعالیت های خوبی در این زمینه انجام گرفته و با اتمام آنها می توان خدمات مناسب به مردم ارایه کرد. پژوهشکده سرطان سینه این نهاد فعالیت های خوبی را انجام می دهد.وی به افزایش سرطان سینه در کشور اشاره کرد و گفت : در سال های اخیر این سرطان در ایران رشد بسیار زیادی داشته است.

وی به استقبال خوب محققان خارجی از این کنگره اشاره کرد و گفت: تبادل با محققان خارجی، جلوگیری از کارهای تکراری و ارایه دستاوردهای مهم از مهمترین اهداف این کنگره است.رئیس جهاد دانشگاهی اظهار کرد که اثبات توان کشور در کارهای بزرگ علمی و فناورانه از اهداف مهم این نهاد است و نشان دادیم که می توانیم در مرز علم و دانش حرکت کنیم.

طیبی ادامه داد: نتایج فعالیت ها در قالب خدمات و محصول به جامعه ارایه می شود تا خدمات بهتری در حوزه سلامت به مردم ارایه شود.وی، پزشکی و مهندسی را از مهمترین فعالیت های این نهاد برشمرد و اظهار امیدواری کرد که این الگوسازی ها مورد توجه مسئولان قرار گیرد و در جهت توسعه و پیشرفت کشور استفاده شود.

وی به گسترش فعالیت های پژوهشکده سرطان سینه اشاره کرد و گفت: آمار مراجعه‌کنندگان به این پژوهشکده سال به سال افزایش می‌یابد؛ البته این مساله امر خوشایندی نیست، اما به هر حال باید برای معالجه بهتر بیماران خدمات مناسب‌تری را ارائه کنیم. از این رو قرار شد پژوهشکده معتمد را گسترده‌تر کنیم.

رئیس جهاد دانشگاهی افزود: تاکنون برای ساخت این مجموعه حدود ۳۵ میلیارد تومان صرف شده که برای اتمام آن به ۱۰ میلیارد تومان دیگر نیاز است.از طرفی حدود ۲۰ میلیارد تومان برای تهیه تجهیزات به منظور انجام پژوهش های پیشرفته نیاز است.

دومین کنگره بین المللی و نهمین کنگره ملی سرطان سینه، دومین کنگره ملی طب فراگیر در سرطان و دومین سمینار تخصصی سرطان سارکوما (کنگره سه گانه پژوهشکده معتمد جهاد دانشگاهی) امروز چهارشنبه با حضور دکتر ملک زاده معاون وزیر بهداشت ، آموزش و تحقیقات پزشکی، حمید رضا طیبی رئیس جهاد دانشگاهی و با حضور برترین اساتید ایران و دنیا در سالن همایش های رازی آغاز شد. این کنگره به مدت 3 روز ( 26 تا 28 مهر ماه ) ادامه دارد.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: