کد خبر: ۱۷۰۰۶۷
تاریخ انتشار: ۲۳:۰۰ - ۲۱ مهر ۱۳۹۶ - 2017October 13
به گزارش شفا آنلاین، استفاده از آب انار در تنگ کردن دهانه واژن هیچ تاثیری ندارد. یک راه برای این کار استفاده از عمل جراحی است و در صورتی که دوست دارید جراحی کنید و دهانه واژنتان تنگ شود
شفا آنلاین>سلامت>استفاده از آب انار در تنگ کردن دهانه واژن هیچ تاثیری ندارد.

به گزارش شفا آنلاین، استفاده از آب انار در تنگ کردن دهانه واژن هیچ تاثیری ندارد. یک راه برای این کار استفاده از عمل جراحی است و در صورتی که دوست دارید جراحی کنید و دهانه واژنتان تنگ شود. اما اگر دوست ندارند جراحی شوید می توانید از لیزر نیز برای انجام این کار استفاده کنند.

به هر جهت زایمان باعث تغییراتی در بدن فرد و همچنین نحوه پاسخگویی و رفتارهای جنسی فرد خواهد شد که میبایست فرد خود را به آنها بوسیله کارهایی مثل امتحان کردن پوزیشن های مختلف ، یا انتظارات و درخواست های مختلف ، یا کارهای دیگر مثل ورزش کگل خود را با آن تطبیق دهد.

بعضی وقت ها موارد و کمک های پزشکی نیز راهگشا خواهند بود اما در ابتدا با همسرتان مشورت کنید اگرچه که ممکن است برایتان سخت باشد که در مورد چنین چیزی که احتمالاٌ مد نظر و نگرانی هر دوی شماست صحبت کنید. باید پذیرفت که این تغییرات ناخواسته به هر ترتیب جزئی از زندگی هر فرد محسوب میشه و کاملا هم طبیعی است .
برچسب ها: واژن ، زایمان ، آب انار
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: