کد خبر: ۱۶۹۶۹۹
تاریخ انتشار: ۱۶:۳۰ - ۱۸ مهر ۱۳۹۶ - 2017October 10
سازمان برنامه و بودجه در سال 96 یک هزار میلیارد تومان صرفا بابت بدهی دارویی دانشگاه ها به شرکت های پخش دارویی تامین تخصیص داده و تامین اعتبار کرده است
شفا آنلاین>سلامت>معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان غذا و دارو گفت: سازمان برنامه و بودجه در سال 96 یک هزار میلیارد تومان صرفا بابت بدهی دارویی دانشگاه ها به شرکت های پخش دارویی تامین تخصیص داده و تامین اعتبار کرده است.

به گزارش شفا آنلاین، محمد حسین حریری روز سه شنبه در دومین نشست هم اندیشی دبیران مناطق دهگانه کشور با محوریت مدیریت هزینه های دارویی در سازمان غذا و دارو افزود: دانشگاه ها خودشان موظف هستند اسناد مربوط به این بدهی ها را از طریق ادارات امور اقتصادی استان ها، هماهنگ کرده و اوراق را به شرکت های مربوطه تحویل دهند تا بدهی آنان پرداخت شود.

وی در ادامه از افزایش توزیع شیرخشک بعد از اجرای طرح تحول سلامت از طریق دانشگاه های علوم پزشکی(Medical science) خبر داد.

به گزارش ایرنا ، هدف از این هم اندیشی، مدیریت هزینه دارو، تجهیزات و ملزومات پزشکی در دانشگاه های علوم پزشکی به منظور جلوگیری از افزایش هزینه های القایی بوده است .
همچنین دبیران مناطق یازده گانه نیز در این هم اندیشی گزارش فعالیت ها و برنامه های خود را ارائه دادند.

این هم اندیشی در راستای سیاست های وزارت بهداشت(Ministry of Health) و با توجه به رویکرد سازمان غذا و دارو درسال جاری مبنی بر تداوم روند اجرای برنامه های این سازمان براساس،اولویت ها و همچنین تقویت اختیارات به مناطق دانشگاهی و تفویض اختیار بخشی از امور اجرایی این سازمان به مناطق یازده گانه در چهارچوب شیوه نامه مناطق برگزار شد.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: