کد خبر: ۱۶۹۶۳۵
تاریخ انتشار: ۰۸:۴۰ - ۱۸ مهر ۱۳۹۶ - 2017October 10
در مورد افزایش حقوق متاسفانه برخلاف وعده‌هایی که از تریبونهای رسمی اعلام شد عمل کردند و من و بسیاری از دوستان که از نزدیک در جریان پیگیری این موضوع هستیم غافلگیر شدیم
شفاآنلاین>سلامت> دکتر میثم رضایی در مورد پیگیری‌های صورت گرفته پیرامون قول‌های داده شده برای افزایش حقوق رزیدنت‌ها گفت: متاسفانه طی ماه‌های اخیر اتفاقات دلسرد کننده‌ای افتاد که هم امید بین همکاران کمرنگ شد و هم باعث شرمندگی من شد.

به گزارش شفاآنلاین، در مورد افزایش حقوق(Salary) متاسفانه برخلاف وعده‌هایی که از تریبونهای رسمی اعلام شد عمل کردند و من و بسیاری از دوستان که از نزدیک در جریان پیگیری این موضوع هستیم غافلگیر شدیم.

وی ادامه داد: صحبتهایی که مجددا انجام شد، موکول کردن افزایش(Increase) حقوق به بهبود وضعیت در آینده بود. همچنین دکتر اخوان مدیر کل امور اجرایی معاونت آموزشی وزارت، صحبت از افزایش حقوق در سال ۹۷ و خروج از مضیقه کردند. چند تن از نمایندگان مجلس نیز قول پیگیری برای امسال دادند.

این فعال صنفی افزود: دیروز با آقای دکتر نوبخت تماس تلفنی داشتم و قرار شد هفته‌ی آینده جلسه‌ای در زمینه‌ی ساعات کاری در کمیسیون بهداشت داشته باشیم. موضوعی که دکتر نوبخت شفاهاً عنوان کردند اینست که حذف پست کشیک، بعد از ۲۴ ساعت بود. ایشان ۳۶ ساعت را به عنوان مثال بیان کردند.

رضایی در پایان تاکید کرد: به همین دلیل از تمامی دستیاران رشته‌های مختلف درخواست دارم رشته شهرهایی که ساعات کاری بیشتر از ۳۶ ساعت طی کشیک دارند را اطلاع رسانی کنید، تا به طور مستند به اعضای کمیسیون منتقل کنم.
برچسب ها: حقوق ، افزایش ، سلامت
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: