کد خبر: ۱۶۹۳۸۲
تاریخ انتشار: ۰۹:۵۰ - ۱۶ مهر ۱۳۹۶ - 2017October 08
با انرژي کمتر دفاع و تحمل در زمان بيشتري قابل اجرا مي باشد و در صورت وجود نيروي بيشتر در زمان محدود تهاجم و حمله زيادتر قابل انجام است
شفاآنلاین>تغذیه> انواع و اقسام بيماري ها به علل گوناگون که در بدن ظاهر مي شوند با مقاومت و دفاع روبرو شده و انواع عوارض و دردها که هر کدام نوعي عکس العمل مي باشد از افراد ظاهر مي شود. همراه با ظاهر شدن دردها و عوارض ديگر دفاع بدن نيز شروع مي گردد و هر چه درد بيشتر شود اگر بدن داراي انرژي کافي باشد دفاع بيشتر مي شود.

به گزارش شفاآنلاین، با انرژي کمتر دفاع و تحمل در زمان بيشتري قابل اجرا مي باشد و در صورت وجود نيروي بيشتر در زمان محدود تهاجم و حمله زيادتر قابل انجام است و در صورت پايداري و کم شدن نيروي حمله ممکن است بيماري بر بدن غلبه کرده و عوارض بوجود آورد که درتمام موارد به نيرو و انرژي توجه کرده و با داشتن دانش کافي براي آينده بيماري مي توانيم با انرژي لازم بيماري را از بين ببريم و با قدرت به زندگي ادامه دهيم که پاره اي از بيماري ها به منزله هشداري براي افراد مي باشدو از خواب و تنبلي سلولهاي بدن مي کاهد و آنها را فعال مي کنند.

در محيط هاي کم انرژي و افرادي بيشتر به استراحت مي پردازند لازم است بيشتر از انواع محصولات پرانرژي مانند زنجبيل دارچين جينسينگ زردچوبه بهره برداري گردد و آنهايي که به نيروي بدن(Body) توجه ندارند انواع دردها در آنها قابل تحمل نمي باشند و باعث ايجاد عوارض مي شوند.

در اثر افزايش انرژي بدن هم توانايي مغز در تشخيص و درمان(Treatment) امراض افزايش مي يابد و هم تحمل درد آسان مي شود و آنهايي که به وسايل مختلف انرژي خود را دچار کاهش مي نمايند امراض زودتر بر بدن آنها غلبه مي کنند و باعث ايجاد عوارض مي شوند. در اثر افزايش انرژي بدن هم توانايي مغز درتشخيص و درمان امراض افزايش مي يابد و هم تحمل درد آسان مي شود و آنهايي که به وسايل مختلف انرژي خود را دچار کاهش مي نمايند امراض زودتر بر بدن آنان غلبه مي کنند و باعث نابودي شخص مي شوند.
برچسب ها: بدن ، درمان ، تغذیه
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: