کد خبر: ۱۶۹۱۰۹
تاریخ انتشار: ۱۸:۲۰ - ۱۳ مهر ۱۳۹۶ - 2017October 05
عنوان فصل مورد نظر "چالش‌های درمان غدد درون‌ریز در سرطان پستان است و کتاب مذکور توسط انتشارات springer به چاپ رسیده است.
شفا آنلاین>سلامت>پژوهشگران گروه پژوهشی پروتئین‌های نوترکیب پژوهشکده معتمد جهاد دانشگاهی موفق به تحقیق و تحریر فصلی از کتاب ژنتیک سرطان(Genetic Cancer) و روان‌درمانی شدند.

به گزارش شفا آنلاین،دکتر لیلا فرهمند، مدیرگروه پژوهشی پروتئین‌های نوترکیب پژوهشکده معتمد - مرکز تحقیقات سرطان پستان - جهاد دانشگاهی با اعلام این خبر گفت: عنوان فصل مورد نظر "چالش‌های درمان غدد درون‌ریز در سرطان پستان است و کتاب مذکور توسط انتشارات springer به چاپ رسیده است.

وی ادامه داد: این کتاب در مورد جنبه‌های مختلف سایکوتراپی، ژنتیک، اپی‌ژنتیک، آنالیز آماری ژن‌ها، نوروژنومیک، مسائل مربوط به روانشناسی بیماران سرطان پستان، تومورهای مغزی، پوستی و دستگاه گوارش، اثر ایمونوتراپی بر سلامت ذهنی نگارش شده است.

دکتر فرهمند درباره فصل نگارش شده توسط محققان پژوهشکده معتمد، گفت: نقش استروژن در بروز سرطان پستان، تاثیر هورمون‌درمانی بر سرطان پستان، پذیرش درمان از سوی بیماران و اثر آن بر نتایج درمان، عوارض هورمون‌درمانی، مقاومت به تاموکسیفن و لتروزول با تشریح شبکه مولکولی و در نهایت نقش سایکوتراپی در کنترل عوارض هورمون‌درمانی در این فصل از کتاب به تفصیل توضیح داده شده است.

بر اساس اعلام روابط عمومی جهاد دانشگاهی، سایر فصل‌های کتاب توسط محققان و نویسندگانی از مراکز و مؤسسات تحقیقاتی مختلف دنیا به رشته تحریر درآمده است.

برچسب ها: محققان ، سلامت ، سرطان
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: