کد خبر: ۱۶۷۸۰۶
تاریخ انتشار: ۲۲:۳۰ - ۰۲ مهر ۱۳۹۶ - 2017September 24
کمیسیون در جلسات گذشته به بررسی مفصلی درباره طرح ساماندهی اهدا در مراکز درمان ناباروری پرداخت که امروز نیز این طرح را با تعیین شروطی به تصویب رساند.

شفا آنلاین>سلامت>سخنگوی کمیسیون بهداشت و درمان مجلس گفت که کلیات طرح ساماندهی اهدا در مراکز درمان ناباروری به شرط رعایت و لحاظ جنبه‌های شرعی، فقهی و قانونی در جلسه امروز این کمیسیون به تصویب رسید.

به گزارش شفا آنلاین،احمد همتی در توضیح جلسه امروز کمیسیون بهداشت و درمان مجلس گفت: کمیسیون در جلسات گذشته به بررسی مفصلی درباره طرح ساماندهی اهدا در مراکز درمان ناباروری پرداخت که امروز نیز این طرح را با تعیین شروطی به تصویب رساند.

وی ادامه داد: از آنجا که اهدای تخمک یا اسپرم یکی از راه‌های درمان ناباروری است، باید به طور کامل و با رعایت جنبه‌های شرعی و فقهی این کار انجام شود.

سخنگوی کمیسیون بهداشت و درمان مجلس همچنین با اشاره به بررسی طرح جامع، جمعیت و تعالی خانواده در جلسه این کمیسیون گفت: قرار شد که این طرح برای بررسی دقیق‌تر در دستور کار جلسه بعدی کمیسیون قرار گیرد تا به صحن علنی ارائه شود.

همتی بررسی نحوه اجرایی کردن مواد مرتبط با بخش سلامت برنامه ششم توسعه را از دیگر موارد کاری امروز این کمیسیون برشمرد و افزود: در این رابطه قرار شد کمیته‌های تخصصی برای هر بخش تعیین شود تا بتوانند درباره اجرای برنامه ششم در حوزه سلامت پیگیری و نظارت‌های لازم را انجام دهند.

برچسب ها: کمیسیون ، بهداشت ، سلامت
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: