کد خبر: ۱۶۷۶۴۳
تاریخ انتشار: ۱۹:۰۰ - ۰۱ مهر ۱۳۹۶ - 2017September 23
امکان حضور رایگان شرکت های دانش بنیان صادراتی در مسقط با توجه به موقعیت استراتژیک کشور عمان در منطقه و همچنین لزوم توسعه و گسترش روابط تجاری با کشورهای همسایه پس از رایزنی های متعدد ، فراهم شد
شفا آنلاین>سلامت>سرپرست اداره صادرات تجهیزات و ملزومات پزشکی سازمان غذا و دارو گفت: امکان حضور رایگان شرکت های دانش بنیان صادراتی در مسقط با توجه به موقعیت استراتژیک کشور عمان در منطقه و همچنین لزوم توسعه و گسترش روابط تجاری با کشورهای همسایه پس از رایزنی های متعدد ، فراهم شد.

به گزارش شفا آنلاین، اسحاق عامری، افزود: با توجه به نقش کلیدی نمایشگاه در معرفی آخرین دستاوردها و از طرفی حضور پر رنگ تر در بازارهای منطقه ،تمام تلاش خود را جهت حضور صنعتگران حوزه تجهیزات پزشکی در نمایشگاه های معتبر به کار گرفتیم بنابراین شرکت های معتبر تا روز سه شنبه می توانند درخواست حضور خود را به این اداره کل ارسال کنند.

وی تاکید کرد: اولویت با شرکت های نوپایی است که به تازگی وارد بازار صادرات شده اند.

وی اضافه کرد: ما همواره به دنبال آن هستیم که سنگی از جلو پای صنعتگران برداریم تا آنها هم با آرامش به مسیر خود ادامه دهند.

براساس این گزارش، علاقمندان به حضور در این نمایشگاه جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ٦٣٤٢٠ داخلی ٤٥١ با 'دیدار' کارشناس صادرات تماس حاصل کنند.

 40 درصد بازار تجهیزات پزشکی(Medical Equipment) کشور از تولیدات داخلی و 60 درصد از لوازم پزشکی وارداتی تامین می شود و سازمان غذا و دارو در نظر دارد که در چند سال آینده این نسبت را برعکس کند و از سوی دیگر سهم صادرات تجهیزات پزشکی که اکنون بسیار ناچیز است را افزایش دهد.

رسیدن به 60 درصد سهم بازار داخلی در حوزه تجهیزات پزشکی از اهداف برنامه ششم توسعه است.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: