کد خبر: ۱۶۷۶۰۸
تاریخ انتشار: ۱۳:۴۰ - ۰۱ مهر ۱۳۹۶ - 2017September 23
دکتر ایرج فاضل با اشاره به انتخابات هیات رئیسه شورای عالی نظام پزشکی، گفت: این انتخابات نشانه یک بلوغ اجتماعی و یک شروع بی نظیر است
شفا آنلاین>سلامت>رئیس کل سازمان نظام پزشکی ایران، انتخاب رئیس شورای عالی نظام پزشکی با رای تمامی اعضا را یک شروع بی نظیر برای خدمت به مردم دانست.

به گزارش شفا آنلاین، دکتر ایرج فاضل با اشاره به انتخابات هیات رئیسه شورای عالی نظام پزشکی، گفت: این انتخابات نشانه یک بلوغ اجتماعی و یک شروع بی نظیر است.

وی افزود: در اولین نشست منتخبین شورای عالی نظام پزشکی(Medical System) که اول مهرماه برگزار شد، برای هر پست ریاست کل و نواب اول و دوم فقط یک نفر کاندیدا شدند و تمام کاندیداها با تمام ۲۷ رای انتخاب شدند.

فاضل با اشاره به این اتفاق نظر و رای یکدست به کاندیداها، گفت: برای اولین بار بود که ما شاهد چنین اتفاق نظری بودیم و ما این را نشانه خوبی برای یک شروع قدرتمند می دانیم و امیدوارم با همدلی و همراهی هم گره ای از کار مردم و مملکت باز کنیم.

در ادامه جلسه محمدرضا ظفرقندی رئیس جدید شورای عالی نظام پزشکی، گفت: در این دوره ما با ماراتن انتخابات روبرو بودیم و با تمام فراز و فرودهایی که داشت با انتخاب دکتر فاضل به سرانجام نیکویی رسید و من هم امیدوارم که شایسته این لطف شورای عالی باشم و به یقین می دانم که با تمام سلیقه ها و نظرهای دوستان کار می کنیم که ما به شدت به این همگرایی و تعامل نیاز داریم.

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: