کد خبر: ۱۶۷۰۲۰
تاریخ انتشار: ۱۳:۳۰ - ۲۷ شهريور ۱۳۹۶ - 2017September 18
ما مکلف به ادامه، تثبیت و تقویت طرح تحول سلامت هستیم و به همین منظور، لازم است که نظرات کارشناسی روسا و معاونین درمان دانشگاه های علوم پزشکی را بگیریم تا نقاطی که به این طرح آسیب می زند را شناسایی و رفع کنیم
شفا آنلاین>سلامت>معاون درمان وزارت بهداشت گفت: تمامی بسته های طرح تحول سلامت در اجلاس ماهانه معاونین درمان دانشگاه های علوم پزشکی کشور مورد ارزیابی قرار می گیرد.

به گزارش شفا آنلاین، دکتر قاسم جان بابایی، اظهار داشت: ما مکلف به ادامه، تثبیت و تقویت طرح تحول سلامت هستیم و به همین منظور، لازم است که نظرات کارشناسی روسا و معاونین درمان دانشگاه های علوم پزشکی را بگیریم تا نقاطی که به این طرح آسیب می زند را شناسایی و رفع کنیم.

وی تصریح کرد: وظیفه داریم که با کاهش هزینه ها، طرح تحول سلامت را به صورت بهینه اجرا کنیم و اقدامات لازم در این زمینه را با مشارکت دانشگاه های علوم پزشکی سراسر کشور انجام خواهیم داد و بر اساس برنامه ریزی ها، دانشگاه های علوم پزشکی باید محور ارزیابی بسته های طرح تحول سلامت باشند.

معاون درمان وزارت بهداشت یادآور شد: در اجلاس معاونین درمان دانشگاه های علوم پزشکی کشور، چندین کارگروه تشکیل شد و در هر یک از این کارگروه ها که متشکل از دانشگاه های علوم پزشکی(Medical science) است، بسته های طرح تحول به دقت کارشناسی و بررسی می شود و نقاط ضعف آن احصا و رفع خواهد شد و تا دو هفته آینده، ارزیابی های کارگروه ها، جمع آوری می شود تا در ادامه کار مورد استفاده قرار بگیرد.

جان بابایی از برگزاری اجلاس معاونین درمان دانشگاه های علوم پزشکی کشور به صورت ماهانه خبر داد و افزود: در این اجلاس ماهانه، تمامی بسته های طرح تحول سلامت مورد ارزیابی قرار می گیرند و راهکارهای کاهش هزینه ها در دستور کار ما قرار خواهد گرفت.

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: