کد خبر: ۱۶۶۳۴۶
تاریخ انتشار: ۲۰:۴۰ - ۲۱ شهريور ۱۳۹۶ - 2017September 12
براساس این بسته درمانی ، بیشترین تلاش ارتقاء خدمات درمانی و دسترسی آسان به این خدمات برای بیماران نیازمند بویژه مبتلایان به بیماران خاص است.
شفا آنلاین>سلامت>معاون درمان وزیر بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی گفت که بسته جدید درمانی برای بیماران خاص در معاونت درمان این وزارتخانه در دستور کار قرار گرفته است.

به گزارش شفا آنلاین،دکتر قاسم جان بابایی افزود : براساس این بسته درمانی(Treatment) ، بیشترین تلاش ارتقاء خدمات درمانی و دسترسی آسان به این خدمات برای بیماران نیازمند بویژه مبتلایان به بیماران خاص است.

وی ادامه داد : در شرایط فعلی این خدمات به صورت عادلانه در سطح کشور توزیع نمی شود و بهترین خدمات را کسانی استفاده می کنند که از لحاظ مالی و حتی نوع بیماری به این خدمات نیاز چندانی ندارند.

جان بابائی اظهار داشت : هم اکنون بیماران سرپایی ما از لحاظ بیمه ای و درمانی خدمات بهتری از بیماران نیازمند و صعب العلاج دریافت می کنند و این نقص بزرگی است که در دولت دوازدهم برای رفع آن باید چاره اندیشی شود.

معاون وزیر بهداشت گفت : در دولت یازدهم کمک های خوبی از لحاظ مالی و دارویی به بیماران خاص و صعب العلاج شد ، ولی این بیماران همچنان نیازمند خدمات بیشتری هستند.

** تعدد ویزیت ، مشکل نظام درمان
معاون وزیر بهداشت همچنین از تعدد ویزیت(visit) بیماران به عنوان بزرگ ترین مشکل در نظام درمانی کشور یاد کرد و گفت که میانگین ویزیت بیماران در ایران بیشتر از میانگین جهانی است.

وی راهکار معاونت درمان را برای کاهش تعدد ویزیت ایجاد کلینیک های درمانی با تجهیزات کامل مورد نیاز بیماران دانست و یکی از برنامه های معاونت درمان دولت دوازدهم را تحقق این موضوع اعلام کرد.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: