کد خبر: ۱۶۵۸۴۳
تاریخ انتشار: ۱۹:۴۵ - ۱۷ شهريور ۱۳۹۶ - 2017September 08
معاون فقید غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی زاهدان، سابقه بیماری دیابت و بیماری قلبی داشته و درماه اخیر نیز به دلیل بیماری قلبی ۲ بار دربخش ccu بیمارستان خاتم الانبیاء (ص) بستری شده بود
به گزارش شفا آنلاین:  به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان دکتر علیرضا مبارکی با علائم ایست کامل قلبی و تنفسی درساعت ۱۳ امروز  ازطریق اورژانس ۱۱۵ به بیمارستان خاتم الانبیاء(ص) زاهدان انتقال یافت که درمعاینات اولیه فاقد هیچگونه علائم حیاتی بوده که پس از ۳۰ دقیقه عملیات احیاء متاسفانه علائم حیاتی وی بازنگشته و پس از ختم عملیات احیاء فوت بیمار در ساعت ۳۰/۱۳ دقیقه اعلام گردیده است.

شایان ذکر است: معاون فقید غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی زاهدان، سابقه بیماری دیابت و بیماری قلبی داشته و درماه اخیر نیز به دلیل بیماری قلبی ۲ بار دربخش ccu بیمارستان خاتم الانبیاء (ص) بستری شده بود.

 وی یکی از بهترین و خدمتگذارترین مسئولین در دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی زاهدان بود.

دکتر علیرضا مبارکی در سال ۱۳۴۷ در تهران متولد شد و از دانشگاه علوم پزشکی مشهد در رشته دکترای دارو سازی در سال ۱۳۷۳ فارغ التحصیل گردید.

وی مسئولیت های متعددی در زمان حیات خود داشت،رياست سازمان نظام پزشكی ايرانشهر در اولین دوره تشکیل،رئيس انجمن داروسازان استان سيستان و بلوچستان از سال ۱۳۸۶ تا کنون و عضو هیات مدیره انجمن داروسازان ایران و معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی زاهدان از مهمترین سوابق وی بود.

دکتر مبارکی علاوه بر سابقه مدیریتی متعدد فعاليتهای آموزشی نیز در کارنامه خود دارد که از آنجمله میتوان به مدرس فارماكولوژی دانشكده پرستاری و مامايی ايرانشهر از سال ۷۶تا۸۴،مدرس فارماكولوژی دانشگاه آزاد زاهدان از سال۷۳تا۷۵،مدرس فارماكولوژی دانشگاه آزاد ايرانشهر از سال ۷۶تا۷۹،مدرس فارماکولوژی دانشکده پرستاری و مامایی زاهدان اشاره کرد.ycj

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: