کد خبر: ۱۶۵۶۸۱
تاریخ انتشار: ۱۰:۳۰ - ۱۶ شهريور ۱۳۹۶ - 2017September 07
تمام رفتارها عمل ها افکار و هدف هاي ما داراي اثرات متقابل مي باشد و آنچه درباره ديگران باشد عکس العمل آن اعمال و رفتار و حتي مسايل مالي براي ما حاصل مي گردد
شفاآنلاین>سلامت> تمام رفتارها عمل ها افکار و هدف هاي ما داراي اثرات متقابل مي باشد و آنچه درباره ديگران باشد عکس العمل آن اعمال و رفتار و حتي مسايل مالي براي ما حاصل مي گردد وآنهايي که هرچيزي را براي خود مي خواهند بايد براي افراد ديگر بخواهند و يا در عمل کار مورد نظر را انجام دهند و افرادي که طالب سلامتي و خوشبختي مي باشند.

به گزارش شفاآنلاین، افکار و رفتار دوست داشتني در افراد ديگر بخواهند و يا درعمل کار مورد نظر را انجام دهند و افرادي که طالب سلامتي(health) و خوشبختي مي باشند. افکار و رفتار دوست داشتني در افراد تمايل ايجاد مي کند و افکار و اعمال نفرت انگيز نيز در ديگران دشمني ايجاد مي کند که از آن سختي هاي بدون دليل زاييده مي شود و عکس العمل اين افکار و تکرار آن نيز دشمني ها را تشديد کرده و موجب حتي قتل و جنايت مي شود.

توجه به افکار و رفتار و موهبت به جانداران و انسانها راهي براي پاک سازي مغز و جسم و از بين بردن انواع عوارض و بيماري ها مي باشد و افرادي که داراي فکر باز وصحيح مي باشند و بهتر مي توانند مطالب را بفهمند و از انرژي هاي محيطي بهره مي گيرند مي تواند بهتر داراي سلامتي روح و جسم باشند و از عمر خود بيشتر بهره گرفته و آنرا طولاني سازند که درک انواع مطالب و خواص انواع محصولات خوراکي و غير خوراکي و انواع رفتارهاي مناسب و غيره راهي به سوي سلامتي روح (Soul)و جسم باشند و از عمر خود بيشتر بهره گرفته و آنرا طولاني سازند .

درک انواع مطالب و خواص انواع محصولات خوراکي و غير خوراکي و انواع رفتارهاي مناسب و غيره راهي به سوي سلامتي و خوشبختي و طول عمر مي باشد. توجه به محيط و مردم و عوامل و پديده ها و راه مقابله با آنها بسيار مهم و اساسي مي باشد و آنهايي که داراي فکر مناسب مي باشند بهتر مي توانند از عمر طبيعي بهره برداري نمايند.
برچسب ها: سلامت ، سلامتی روح ، مهم
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: