کد خبر: ۱۶۵۰۰۸
تاریخ انتشار: ۰۶:۰۰ - ۱۱ شهريور ۱۳۹۶ - 2017September 02
یک گزارش هشدار دهنده نشان می‌دهد که از هر 3 نفر بیمار مراجعه‌کننده به مراکز پزشکی یک نفر با مشکلات مربوط به سلامت روان دست به گریبان است.
شفا آنلاین>سلامت>نتایج یک بررسی حاکی از آن است که تعداد بیمارانی که در کشور انگلیس با مشکلات روانی مواجه هستند، رو به افزایش است.

به گزارش شفا آنلاین،یک گزارش هشدار دهنده نشان می‌دهد که از هر 3 نفر بیمار مراجعه‌کننده به مراکز پزشکی یک نفر با مشکلات مربوط به سلامت روان دست به گریبان است.

بررسی پرونده بیماران به ثبت رسیده که طی 28 ماه گذشته به پزشکان عمومی مراجعه کرده‌اند حاکی از آن است از هر 3 بیمار یک نفر با مشکلات روانی مواجه بوده است و این نشان دهنده افزایش سطح اضطراب(Anxiety) در سراسر بریتانیا است.

داده‌های جدید به دست آمده از نخستین تحقیقات انجام شده در این زمینه نشان می‌دهد که در مجموع بیش از 5 میلیون نفر، هر ساله به کار خود پایان می‌دهند.

در این میان، سلامت روان و مشکلات رفتاری شایع‌ترین دلیل پایان دادن به کار از سوی این افراد بوده که 31 درصد این موارد را تشکیل می‌دهند و در عین حال موراد مربوط به اضطراب و استرس  14 درصد از موارد ثبت شده منجر به ترک کار را به خود اختصاص داده است.

مرکز روانپزشکان انگلیس با هشداردهنده خواندن این آمار و ارقام، از کارفرمایان خواسته است تا برای کمک به کارکنان در زمینه مبارزه با مشکلات بهداشت روانی مانند افسردگی بیشتر فعالیت کنند.

این گزارش که شامل موارد به ثبت رسیده طی یک دوره 28 ماهه است حاکی از افزایش شدید تعداد بیماران مبتلا به اضطراب و شرایط مرتبط با استرس است.

این موارد  از 503 هزار مورد در سال 2015 به 573 هزار مورد در سال 2016( 2016/17) رسیده که در مقایسه سال گذشته افزایش چشم‌گیری نشان می‌دهد.

«سیمون استیونز»(Simon Stevens)، رئیس NHS، گفت: "بودجه تخصیصی برای ارائه خدمات در این زمینه در 3 سال گذشته 1.4 میلیارد پوند افزایش داشته است و 120 هزار نفر نیز در حال دریافت خدمات درمانی هستند."

وی افزود:" افزایش کمک‌ها همان‌قدر که برای بیماران مفید است برای مالیات دهندگان و صاحبان مشاغل نیز مفید است، زیرا مشکلات بهداشت روانی بدون درمان به طور مستقیم بر کار، بیکاری و مزایا تاثیر می‌گذارد."

دکتر «جید بوردمن»، از دانشکده روانپزشکی نیز در این رابطه گفت: "این آمار هشدار دهنده است."

وی از پزشکان عمومی و کارفرمایان خواست تا "برای کمک به کسانی که با مشکلات روحی روبرو هستند، تلاش بیشتری کنند."

برچسب ها: انگلیس ، هشدار ، سلامت
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: