کد خبر: ۱۶۴۸۱۳
تاریخ انتشار: ۰۹:۱۰ - ۰۹ شهريور ۱۳۹۶ - 2017August 31
پدرها و مادرها در موسم گرما به جهت اینکه نوزادان و کودکان سیستم بدنی ضعیفی دارند، باید بیش از پیش مراقب آنها باشند و مراقبت‌های خاصی را در نظر بگیرند
شفاآنلاین>سلامت> پدرها و مادرها در موسم گرما به جهت اینکه نوزادان و کودکان سیستم بدنی ضعیفی دارند، باید بیش از پیش مراقب آنها باشند و مراقبت‌های خاصی را در نظر بگیرند.

به گزارش شفاآنلاین، در این میان یکی از مشکلات شایع نوزادان و کودکان در فصل تابستان «عرق سوز شدن» است. سوزان سروری به والدین پیشنهاد می‌کند در تابستان حتماً به کودکان عرقگیر پوشانده و از لباس‌های نخی و خنک استفاده کنید، انواع کرم‌ها و پمادها برای جلوگیری از عرق سوز شدن ممکن است هیچ تأثیری نداشته باشند و فقط موجب بسته شدن منافذ پوست (Skin)شوند.

به گفته این مشاور پوست اگر پوست کودک شما عرق سوز شد به آرامی منطقه آسیب دیده را با آب و صابون شست‌و‌شو دهید، در طول روز هم می‌توانید از کمپرس آب سرد برای خنک شدن و کم شدن سوزش و ناراحتی کودک (Child)استفاده کنید، هر چه منطقه عرق سوز شده را بیشتر باز بگذارید زودتر درمان می‌شود ولی اگر پس از چند روز بهبودی حاصل نشد، حتماً به پزشک مراجعه کنید.

برچسب ها: سلامت ، عرق سوز ، پوست
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: