کد خبر: ۱۶۴۷۸۴
تاریخ انتشار: ۲۲:۵۰ - ۰۸ شهريور ۱۳۹۶ - 2017August 30
آب طعم‌دار یا دتاکس واتر یکی از روش‌های نوین برای ایجاد تمایل به نوشیدن آب بیشتر است که می‌تواند تاثیرات خوبی در کاهش وزن نیز داشته باشد
شفاآنلاین>تغذیه> آب طعم‌دار یا دتاکس واتر یکی از روش‌های نوین برای ایجاد تمایل به نوشیدن آب بیشتر است که می‌تواند تاثیرات خوبی در کاهش وزن نیز داشته باشد! کاهش وزن - آب طعم دار برای لاغری!

به گزارش شفاآنلاین، همه ما می‌دانیم نوشیدن آب نقش بسیار موثری در سلامت بدن داشته و می‌تواند بسیاری از مشکلات درونی بدن را حل و فصل نماید. استفاده از آب طعم‌دار یا دتاکس واتر کمک می‌کند تا تمایل بیشتری برای نوشیدن آب در طول روز داشته باشید. در این روش با استفاده از میوه‌های تازه طعم و عطر متفاوتی به آب معمولی داده می‌شود و از این طریق علاوه بر بهره‌مندی از فواید میوه‌ها و سبزیجات تازه، مقدار آب بیشتری نیز نوشیده خواهد شد!

آیا می‌دانید نوشیدن آب طعم‌دار چه فوایدی دارد و چگونه می‌تواند در کاهش وزن(Weight) و لاغری نیز موثر باشد؟ مطالعات مختلف در این زمینه نشان داده است که بین آب طعم‌دار و کاهش وزن ارتباط مستقیمی وجود دارد. نوشیدن آب معمولی می‌تواند 30 درصد از چربی بدن را بسوزاند اما نوشیدن آب طعم‌دار می‌تواند اینکار را تنها در 10 دقیقه انجام دهد! با زیبامون دات کام همراه باشید و اطلاعات مفیدی را در این رابطه کسب کنید!

آموزش درست کردن چند مدل آب طعم‌دار

آب طعم دار شده با لیمو

لیمو یکی از معروف‌ترین و محبوب‌ترین میوهه‌ها برای ضدعفوونی کردن بدن(Body) است. این میوه سرشار از ویتامین C  بوده و اضافه کردن آن به آب آشامیدنی مزایای بسیاری را به همراه دارد. ویتامین C در لیمو به همراه مواد معدنی و آنتی‌اکسیدان‌های موجود در آن نقش بسیار موثری در هضم، سم‌زدایی و تقویت استخوان‌ها دارد. اگر می‌خواهید کاهش وزن داشته باشید نوشیدن آب طعم‌دار شده با لیمو در ابتدای صبح و با معده خالی را فراموش نکنید!

علاوه‌براین آب طعم‌دار شده با لیمو نقش بسیار موثری در تقویت سیستم ایمنی بدن، تنظیم فشارخون، بهبود مسائل مربوط به قلب و عروق، کاهش نشانه‌های پیری پوست و ... دارد.

برای درست کردن این آب طعم‌دار تنها کافیست یک لیمو را به چند قسمت تقسیم کنید و به همراه برگ ریحان، گشنیز یا نعنا درون یک بطری آب خنک بریزید. این بطری را درون یخچال نگهداری کنید و در طول روز از آن بنوشید.

آب طعم‌دار شده با سیب و دارچین

این دستور نیز یکی دیگر از بهترین روش‌ها برای سم‌زدایی و ضدعفونی کردن بدن است. این نوشیدنی کم کالری، تقویت کننده انرژی بوده و سم‌زدایی از بدن را تا دو برابر افزایش می‌دهد. سیب دارای ویتامین‌ها و مواد معدنی بسیار مفیدی برای بدن است و ترکیب شدن آن با دارچین می‌تواند یک نوشیدنی کم کالری و بسیار موثر برای از بین بردن چربی‌های اضافی بدن را ایجاد کند. دارچین باعث افزایش متابولیسم بدن می‌شود و کالری سوزی را تا حد زیادی افزایش خواهد داد.

برای درست کردن این دتاکس واتر به سیب، چوب دارچین و یک بطری آب آشامیدنی نیاز داریم. سیب را به قطعات کوچک تقسیم کنید و به همراه چند تکه از چوب دارچین درون یک بطری آب بریزید و درون یخچال نگهداری کنید. نوشیدن یک لیوان از این آب طعم‌دار قبل از هر وعده غذایی کمک می‌کند تا چربی بیشتری را بسوزانید.

آب طعم‌دار شده با هندوانه و برگ ریحان

هندوانه و برگ ریحان یک ترکیب بسیار عالی برای افزایش سلامتی در بدن هستند. هندوانه سرشار از اسیدهای امینه، لیکوپن و آنتی‌اکسیدان است که باعث کاهش چربی بدن و کاهش فشار خون می‌شود. ریحان نیز حاوی ترکیبات بسیار خوبی است که در از بین بردن باکتری‌های مضر در بدن بسیار موثر است. این ترکیبات باعث تنظیم شدن سطح قندخون نیز می‌شوند.

برای درست کردن این دتاکس واتر به 4 فنجان هندوانه خرد شده، 15 برگ ریحان و یک بطری آب نیاز داریم. آب هندوانه را درون مخلوط کن بریزید و به خوبی با یکدیگر ترکیب نمایید. این آب را از یک صافی رد کنید تا تفاله و تخمه هندوانه از ترکیب فوق جدا شود. آب را درون بطری ریخته و برگ ریحان را درون آن قرار دهید. بطری را درون یخچال نگهداری کنید و یک لیوان از آن را قبل از صرف صبحانه بنوشید.
 
آب طعم‌ دار شده با توت‌فرنگی و نعنا

با نوشیدن این دتاکس واتر نه تنها از طعم خوب آن لذت خواهید برد بلکه به کاهش وزن و لاغری نیز خواهید رسید! ترکیبی از توت‌فرنگی و نعنا حاوی مقادیر زیادی مواد معدنی، آنتی‌اکسیدان و ویتامین‌های مختلف است که به عنوان یک عامل ضدپیری برای پوست بوده و برای مو و ناخن‌ها نیز بسیار مفید خواهد بود.

علاوه‌براین می‌تواند برای بهبود روحیه، مدیریت وزن و کاهش چربی بدن بسیار مفید باشد.

برای درست کردن این آب طعم دار به توت‌فرنگی تازه، چند برش لیمو، برگ نعنا و آب آشامیدنی نیاز داریم. برش‌های توت‌فرنگی، لیمو و برگ نعنا را درون بطری آب بریزید و درون یخچال قرار دهید تا خنک شود. از این نوشیدنی نیز به صورت ناشتا و قبل از خوردن صبحانه استفاده نمایید.

آب طعم‌دار شده با خیار و نعنا

این دتاکس واتر یکی از راه‌های بسیار ساده برای سم‌زدایی از بدن است و نوشیدن آن در فصل تابستان نقش بسیار موثری در کاهش حرارت و دمای بدن خواهد داشت. این ترکیب سرشار از آنتی‌اکسیدان بوده و یک روش بسیار خوب برای از بین بردن رادیکال‌های آزاد و کاهش علائم پیری پوست بوده و با سم‌زدایی از بدن می‌تواند در کاهش وزن و ایجاد تناسب اندام نیز بسیار موثر باشد

برای درست کردن این آب طعم‌دار به 1 لیمو، 1 خیار متوسط، 5 برک نعنا، 2 فنجان یخ و یک بطری آب نیاز داریم. لیمو و خیار را به صورت حلقه‌های نازک برش دهید و به همراه برگ نعنا و یخ درون بطری بریزید و آن را با آب آشامیدنی پر کنید. این آب طعم‌دار را نیز درون یخچال نگه‌داری کنید و صبح‌ها قبل از صرف صبحانه از آن بنوشید.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: