کد خبر: ۱۶۴۵۷۱
تاریخ انتشار: ۰۶:۵۹ - ۰۸ شهريور ۱۳۹۶ - 2017August 30
عدم رعایت بهداشت دهان و دندان دلیل عمده ای برای از دست رفتن ایمپلنت به شمار می رود شما باید درست مثل یک دندان طبیعی از دندان جدید مراقبت کنید.

شفا آنلاین:به طور کلی افرادی که مناسب دریافت ایمپلنت<Taking supplements> نیستند شامل: افراد بسیار جوانی که فک آنها به حد کافی رشد نکرده است، بانوان باردار، افراد الکلی یا معتاد، افرادی که پرتو درمانی در ناحیه سر و گردن داشته اند، افرادی که بیماری های مزمن مثل دیابت و هموفیلی و بیماریهای بافت همبند داشته اند افرادی که داروهای خاصی مثل استروئید وکورتن استفاده می کنند و افرادی که دندان قروچه مرتب شدید شبانه دارند، احتمال شکست ایمپلنت زیاد است.

به گزارش شفا آنلاین:عدم رعایت بهداشت دهان و دندان دلیل عمده ای برای از دست رفتن ایمپلنت به شمار می رود شما باید درست مثل یک دندان طبیعی از دندان جدید مراقبت کنید. استفاده از نخ دندان ، دهان شویه و مسواک حداقل دو بار در روز از اهمیت زیادی برخوردار است. بدین ترتیب با ویزیتهای دوره ای مداوم توسط دندانپزشک شما صاحب دندانی شده اید که به لثه و یا دندانهای مجاور آسیبی وارد نکرده است.

نکاتی مفید برای بالا بردن میزان موفقیت درمان ایمپلنت:

– پس از کاشت ایمپلنت بمدت 1 روز از مسواک زدن در اطراف ناحیه عمل خودداری کنید.

– شستن دهان تا 8 ساعت بعد از عمل جراحی توصیه نمی شود .

– بهتر است روز بعد از جراحی، از دهان شویه استفاده گردد و بهترین محلول برای شستشوی دهان کلرهگزیدین روزی 3 مرتبه می باشد.

– نوشیدن پس از جراحی براحتی امکان پذیر است، ولی در مورد خوردن باید دقت د اشته باشید که بی حسی اثر خود را ازدست داده باشد.

– ایمپلنت های دندانی نیز همانند دندان های طبیبعی به مراقبت نیاز دارند زیرا پلاکت ایمپلنتهای میکروبی باعث عفونت لثه می شوند، بنابراین توصیه می شود از برس های بین دندانی، نخ دندان ، مسواک و ترجیخا خمیر دندان مخصوص ایمپلنت استفاده گردد.

– افرادی که از ایمپلنت استفاده می کنند، باید از کشیدن سیگار و نوشیدن قهوه و چای در سه روز اول پرهیز کنند، بطور کلی استفاده از سیگار، مواد مخدر و مشروبات الکلی موفقیت کاشت ایمپلنت را کاهش می دهند.

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: