کد خبر: ۱۶۴۲۵۲
تاریخ انتشار: ۰۹:۳۰ - ۰۵ شهريور ۱۳۹۶ - 2017August 27
هنگام فعاليت ذرات مزاحم انرژي بدن نيز افزايش مي‌يابد و تب ايجاد مي‌شود غذاهاي سرد و خنك و جاذب نيرو مي‌توانند نيرو را از مزاحمين خارج نموده و فعاليت آنها را دچار نقصان و كاهش سازيم.
شفاآنلاین>سلامت> بسياري از ميكروب‌ها و ذرات ريز جاندار مفيد، انرژي خود را به بدن تسليم مي‌نمايند و ذرات جاندار مهاجم كه داراي قدرت بيش از سلول‌هاي مدافع بدن مي‌باشند نيز مي‌توانند براي بدن مشكل ايجاد كنند كه در اين صورت مي‌توانيم ايمني بدن و ضد سم ميكروب‌ها را افزايش داده و بطرق مختلف انرژي كسب كرده و ميكروب‌هاي مزاحم را از بين ببريم و يا از آنها انرژي كسب كرده و آنها را از محيط خارج نمائيم.

به گزارش شفاآنلاین، انواع اجسام و ذرات جاندار مزاحم نيز داراي انرژي مي‌باشند و هنگام رشد(Grow) و نمو در محيط مناسب، نيروي خود را افزايش مي‌دهند و زماني كه محيط بدن را براي رشد دشمن نامناسب سازيم آنها خودبه‌خود از بين مي‌روند و مي‌توانيم بوسيله‌اي انرژي را از آنها خارج نمائيم.

هنگام فعاليت ذرات مزاحم انرژي بدن(Body) نيز افزايش مي‌يابد و تب ايجاد مي‌شود غذاهاي سرد و خنك و جاذب نيرو مي‌توانند نيرو را از مزاحمين خارج نموده و فعاليت آنها را دچار نقصان و كاهش سازيم.

برچسب ها: انرژی بدن ، ذرات ، سلامت
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: