کد خبر: ۱۶۴۰۶۲
تاریخ انتشار: ۱۶:۱۰ - ۰۳ شهريور ۱۳۹۶ - 2017August 25
معاون رئیس جمهور در امور زنان در دومین جشنواره فیلم سلامت با مراجعه به غرفه انجمن اهدای عضو ایرانیان، کارت اهدای عضو دریافت کرد
شفاآنلاین>سلامت> معاون رئیس جمهور در امور زنان در دومین جشنواره فیلم سلامت با مراجعه به غرفه انجمن اهدای عضو ایرانیان، کارت اهدای عضو دریافت کرد.

به گزارش شفاآنلاین، معصومه ابتکار  با اشاره به لزوم فرهنگ‌سازی در زمینه اهدای عضو از سوی مردم و دولت گفت: آموزش و اطلاع‌رسانی درباره فرهنگ اهدای عضو(Member) بحث بسیار مهمی است؛ چراکه شاید بسیاری از مردم واقعا ندانند که اهدای عضو چقدر اهمیت و ارزش داشته و می‌تواند جان چندین نفر را از مرگ نجات دهد.

وی افزود: ما باید برای اطلاع‌رسانی این فرهنگ بیش از پیش تلاش کنیم و قطعا دولت هم از این مساله حمایت می‌کند، اما فرهنگ‌سازی در اهدای عضو امری است که هر کسی بر حسب توانش باید برای آن تلاش کند تا بیش از این شاهد مرگ انسان‌هایی که با گرفتن عضو می‌توانند به زندگی بازگردند، نباشیم.

ابتکار با تاکید بر اینکه زندگی خیلی با ارزش است، اما هر فرد با گرفتن کارت(Card) اهدای عضو می‌تواند برای پس از مرگش تصمیم گیری کند، گفت: من به مردم توصیه می‌کنم که برای دریافت کارت اهدای عضو اقدام کنند تا اگر خدایی نکرده دچار مرگ مغزی شدند با اهدای اعضای بدن‌شان بتوانند جان بیماران نیازمند عضو پیوندی را از مرگ نجات دهند.

ابتکار در پایان با اشاره به پیشرفت علم پزشکی که انجام موفقیت‌آمیز پیوند اعضا در کشور را به دنبال داشته، اظهار امیدواری کرد که مردم از این اقدام انسان دوستانه استقبال کنند و کارت اهدای عضو دریافت کنند.
بنابر اعلام روابط عمومی انجمن اهدای عضو ایرانیان، معاون رییس جمهور در امور زنان در نهایت با مراجعه به غرفه انجمن اهدای عضو ایرانیان کارت اهدای عضو خود را دریافت کرد.

گفتنی است که غرفه انجمن اهدای عضو ایرانیان از یکم تا پنجم شهریور در دومین جشنواره فیلم سلامت واقع در پردیس چارسو برپا بوده و متقاضیان کارت اهدای عضو می‌توانند با مراجعه به این غرفه کارت خود را دریافت کنند.
برچسب ها: ابتکار ، کارت اهدا ، سلامت
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: