کد خبر: ۱۶۳۹۵۶
تاریخ انتشار: ۱۴:۳۰ - ۰۲ شهريور ۱۳۹۶ - 2017August 24
سازمان نظام پرستاری همواره از گذشته به دنبال ایجاد یک فضای آرام، بدون تنش و التهاب بوده تا بتواند کمک حال خوبی برای وزارت بهداشت باشد
شفا آنلاین>سلامت>قائم مقام نظام پرستاری گفت: سازمان نظام پرستاری همواره به دنبال ایجاد فضایی آرام است تا بتواند کمک خوبی برای وزارت بهداشت باشد.

به گزارش شفا آنلاین،محمد شریفی مقدم قائم مقام نظام پرستاری کشور اظهار کرد: سازمان نظام پرستاری همواره از گذشته به دنبال ایجاد یک فضای آرام، بدون تنش و التهاب بوده تا بتواند کمک حال خوبی برای وزارت بهداشت باشد.

وی بیان کرد: نظام پرستاری(Nursing system) از پتانسیل بالایی در کشور برخوردار است؛ حدود 180 هزار نفر در سطح کشور در این نهاد عضویت دارند و اعضای هیات علمی دانشگاه نیز مشغول به فعالیت و ارائه نظر‌های سازنده‌ای هستند.

شریفی مقدم عنوان کرد: سازمان نظام پرستاری می‌تواند در مسائل مختلف اجرایی با وزارت بهداشت همکاری کند؛ بر اساس قانون این سازمان در خصوص مسائل آموزشی و پذیرش دانشجویان می‌تواند اقدامات و تصمیم های خوبی اتخاذ کند اما متاسفانه در دوره قبل این اتفاق نیفتاد و چالش‌هایی از طرف وزارت بهداشت(Ministry of Health) مطرح بوده است.

بی اعتمادی پرستاران به برخی مسائل در نظام سلامت
وی تاکید کرد: من امیدوارم در دولت جدید راه گفت و گو و تعامل سازنده هموار شود تا تصمیمات موثری در حوزه‌های مختلف به خصوص تربیت آکادمیک و دیگر مسائل آنها اخذ شود.

قائم مقام نظام پرستاری یادآور شد: متاسفانه به دلیل وجود فضای موجود در نظام سلامت پرستاران نسبت به برخی مسائل بی‌اعتماد شده‌اند.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: