کد خبر: ۱۶۳۷۱۴
تاریخ انتشار: ۱۵:۳۰ - ۳۱ مرداد ۱۳۹۶ - 2017August 22
بر اساس اخبار رسیده قاسم جان‌بابایی رئیس دانشگاه علوم پزشکی دانشگاه مازندران با حکم وزیر بهداشت جایگزین محمد آقاجانی، معاون درمان وزارت بهداشت خواهد شد

شفا آنلاین>سلامت>با حکم وزیر بهداشت، جان‌بابایی جایگزین محمد آقاجانی، معاون درمان وزارت بهداشت می‌شود.

به گزارش شفا آنلاین، همزمان با آغاز به کار دولت دوازدهم تغییر و تحولاتی در سطح مدیران ارشد و معاونان وزارت بهداشت رخ داد که اولین تغییر از آن سازمان غذا و دارو بود و غلامرضا اصغری که در دانشگاه علوم پزشکی اصفهان به عنوان رئیس دانشگاه مشغول به کار بوده جایگزین دیناروند در سازمان غذا و دارو شد.

بر اساس اخبار رسیده قاسم جان‌بابایی رئیس دانشگاه علوم پزشکی دانشگاه مازندران نیز با حکم وزیر بهداشت جایگزین محمد آقاجانی، معاون درمان وزارت بهداشت خواهد شد.


غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
بهروزبرومند
|
United States
|
۲۰:۱۱ - ۱۳۹۶/۰۵/۳۱
0
0
با شادباش به وزیر محترم بهداری برای انتخاب شایسته سرور دکتر قاسم جان بابائی که پزشکی دانشمند و مدیری توانا میباشند و با دست آوردهای خوددر دانشگاه علوم پزشکی مازندران شایستگی خود را نشان دادند. برای ایشان آرزوی دست آوردهای بیشتر در سمت معاونت درمان داریم.این انتنخاب بسیار امیدوار کننده میباشد.
حاجیکلایی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۳۴ - ۱۳۹۶/۰۶/۰۱
0
0
امید است که با استفاده از تجارب گرانبهای دکتر جان بابایی در پست جدیدشان در معاونت درمان وزارت ، شاهد معاونتی چابک تر و حرفه ای تر باشیم.
با آرزوی موفقیت روز افزون برای این بزرگوار
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: