کد خبر: ۱۶۳۴۶۶
تاریخ انتشار: ۱۹:۰۰ - ۲۹ مرداد ۱۳۹۶ - 2017August 20
فیزیوتراپیست ها در دانشگاه های علوم پزشکی و مطب ها، خدمات لوکس ارائه می دهند اما فیزیوتراپیست ها در سازمان بهزیستی کشور با بیمارانی سر و کار دارند که خدمات به اندازه تمام عمر همراه تکنیک های بروز، نیاز دارند.
شفا آنلاین>سلامت>رئیس انجمن فیزیوتراپی(Physiotherapy) ایران گفت: در حال حاضر، هفت هزار فیزیوتراپیست در کشور فعالیت دارند که بخش زیادی از آنان در بهزیستی فعال هستند.

به گزارش شفا آنلاین،محمدعلی محسنی بندپی عصر یکشنبه در آیین تجلیل از اسماعیل ابراهیمی تکامجانی پیشکسوت برجسته حوزه توانبخشی افزود: فیزیوتراپیست ها در دانشگاه های علوم پزشکی و مطب ها، خدمات لوکس ارائه می دهند اما فیزیوتراپیست ها در سازمان بهزیستی کشور با بیمارانی سر و کار دارند که خدمات به اندازه تمام عمر همراه تکنیک های بروز، نیاز دارند.

وی با اشاره به وجود 15 دانشکده توانبخشی در کشور خاطرنشان کرد: از هفت هزار فیزیوتراپیست در کشور، بیش از پنج هزار و 500 نفر آنان در مقطع کارشناسی، یکهزار نفر در مقطع کارشناسی ارشد و 250 نفر در مقطع دکترای تخصصی هستند.

رئیس انجمن فیزیوتراپی(Physiotherapy) ایران در ادامه به شخصیت برجسته اسماعیل ابراهیمی تکامجانی اشاره کردو گفت: دکتر ابراهیمی، برند عرصه توانبخشی کشور به شمار می آید.

اسماعیل ابراهیمی تکامجانی از سال 55 وارد عرصه توانبخشی کشور شد، او در سال 67 در مقطع کارشناسی ارشد، دانش آموخته شد و برای تحصیل در مقطع دکترا ی حرفه ای در سال 69 به گلاسکو انگلیس رفت.

او، ریاست دانشکده توانبخشی دانشگاه علوم پزشکی ایران در سال 76 و دبیری بورد توانبخشی وزارت بهداشت در سال 74 را در کارنامه کاری خود دارد.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: