کد خبر: ۱۶۲۹۵۵
تاریخ انتشار: ۰۷:۱۵ - ۲۶ مرداد ۱۳۹۶ - 2017August 17
آمار جدید منتشره از مبتلایان به ایدز نشان می‌دهد كه ابتلا از طریق رابطه جنسی، نسبت به سال‌های اولیه شیوع بیماری رشد نگران‌كننده‌یی داشته است.

شفا آنلاین:آمار جدید منتشره از مبتلایان به ایدز نشان می‌دهد كه ابتلا از طریق رابطه جنسی، نسبت به سال‌های اولیه شیوع بیماری رشد نگران‌كننده‌یی داشته است. در همین خصوص کارشناسان  به سوالات  در این خصوص پاسخ داده اند.

 

1. علی 

من رابطه محافظت نشده داشتم تا سی ماه مدام تست دادم اما مشخص نشد چی شد؟ علیرغم اینکه گزارش منفی بودند اما در زیرکلمه unit از کلمه هایی مثل col -coldو qual استفاده می کردند. ضمنا یک بار پزشک در ماه سی به نحوه نوشتن آزمایشگاه معترض بود. مقدار عددی 0.451 با روش ecl ترکیبی. حالا مانده ام چه بکنم؟ مثبت یا منفی؟

پاسخ کارشناس:

بعد از 30 ماه اگر شما مبتلا شده بودین تا الان علایم مشخص شده بود و آزمایشها نشون می دادن. اما چون کل توضیحات شما رو متوجه نشدم ، باز هم یکبار به روش *الایزا بررسی کنید و جواب نهایی رو می فهمید.

*Enzyme-linked immunosorbent assay: معروف به EIA یک تکنیک بیوشیمایی است يكی از قدرتمند ترين روش های آزمايشگاهی برای پی بردن به اختلالات سيستم ايمنی است. 

 

2. Kot

من حدود ٤ ماه پيش با دوست دخترم رابطه داشتم بعدش يك هفته پيش آزمايش ايدز دادم چون نامزدش زنگ زده بود و تهديد كرده بود که ايدز داره. آخرين رابطه اونا به گفته خودش ١ سال پيش بوده و ايشون ٨ ماه پيش به گفته خودش از رگ دستش خون گرفتن و جواب منفی بوده. ما باز رابطه داشيم ولی استرس دارم که نكنه دروغ بگه و آزمايش نداده باشه و من مبتلاشم.

نگرانی داره يا نه؟؟
مرسی از لطف تون اگه سريع پاسخ بديد

پاسخ کارشناس:

در هر رابطه مشکوکی، بهترین روش، یکبار آزمایش HIV ab در آزمایشگاه است و اگر منفی بود، به طور مطمئن می فهمید که فرد پارتنر شما سالم است.

 

3. حسین

حدود 2 سال پیش تو دعوایی که اصلا دخالتی نداشتم و رد می شدم، خونی ریخت روی زخمم. پسر جوونی بود. من از استرس 3 روز بعد آزمایش پی 24 دادم و منفی بود. بعد یک ماه بازم منفی بود. استرسم آنقدر بود که خواب نداشتم. بعد 40 روز بیماری *لوکوپلاکی زبان گرفتم که یک طرف زبانم اونطوری بود رفتم پیش متخصص داخلی گفت مال ایدز نیست. 2 ماه بعد به اسرار خودم آزمایش دادم، منفی بود. 3 ماه بعد، منفی بود. 4 ماه بعد، بازم منفی بود. الان دو سال هست که کنار زبانم همش یکم سفید است. بدون درد. آیا دوباره آزمایش بدم؟

*لوکوپلاکی یا سفیدکژنه: ضایعات کلفت‌ شدۀ سفید بر روی غشاهای مخاطی، مانند آستر دهان هستند که به علت رویش بیش‌ از اندازۀ لایۀ شاخی به‌ وجود می‌آیند.

پاسخ کارشناس:

خیر، اگر 6 ماه بعد آزمایش شما منفی بود دیگر نیازی به بررسی بیشتر نیست.

 

4. ناشناس

من تنها ۱۵ سال سن دارم. بخاطر ناآگاهی، رفتار پر خطر با یک پسر دیگه داشتم و می ترسم که اون فرد به ایدز مبتلا باشد. هیچ گونه از علائم ایدز را ندارم و می ترسم برم آزمایش بدم.

تو رو خدا کمکم کنید. 

پاسخ کارشناس:

به مراكز مشاوره، مراقبت و درمان بیماریهای رفتاری در شهر خودتون مراجعه کنید که می توانید برای پیدا کردن آدرس، به دانشگاه علوم پزشکی استان خود مراجعه کنید و اونها هم آزمایش می گیرند و هم در صورت لزوم درمان پیشگیرانه رو به طور رایگان شروع می کنند. 

 

5. علیرضا

من حدود دو سال و چهار ماه گذشته با یک دختر اولین و آخرین رابطه ام را داشتم. دخولی صورت نگرفت چون خودم مانع شدم و رابطه ما تمام شد. تو خیلی جاها خوندم علائم اولیه ایدز نظیر: تب، تعرق شبانه، اسهال، دانه های سیاه در دهان، جوش در دهان و.... دو تا شانزده هفته بعد خودش رو نشون میده. اما شکر خدا من هیچ کدوم از این نشانه هارو نداشتم و این تنها رابطه من بود که ای کاش نمی بود. می خواستم بدونم احتمال ابتلای من به ایدز هستش؟ و اینکه اگه الان آزمایش بدم جوابش قطعیه؟ و سوال دیگه ام اینه، ضعیف شدن بدن توی دو سال و اندی خودش رو نباید نشون بده؟ مثلا سرماخوردگی و سایر بیماری ها به صورت مکرر یا گه گاهی؟

پاسخ کارشناس:

ابتلا به ایدز با دخول یا با ورود خون یا مایعات بدن فرد مقابل به پوست زخمی شما ایجاد میشه. نگران نباشید اما اگر به ایدز طرف مقابل مشکوک هستید تا 6 ماه بعد احتمال بروز بیماری وجود داره و اگر آزمایش ایدز بدین و در شش ماه پس از تماس منفی باشه ، نگرانی در کار نیست. 

6. رامین

من يه بار رابطه جنسی  با زنی داشتم كه نميدونم ايدز داره يا نه. من از كاندوم استفاده كردم ولی يه ذره از آلتمو نپوشونده بود (به اندازه 2 سانت). الانم خیلی استرس دارم. آیا احتمال انتقال وجود داره؟

پاسخ کارشناس:

اگر آسیب پوستی یا زخمی بر روی قسمت نپوشیده نباشه، احتمال انتقال وجود نداره و نگران نباشید. اگر مشکوک هستید به مراکز مشاوره رفتاری در شهرتون مراجعه کنید یا یکبار آزمایش ایدز بدین و بر اساس فاصله زمانی از ارتباط، آزمایشگاه میتونه نوع کیت آزمایش رو تشخیص بده و بعد از 6 ماه از رابطه اگر آزمایشتون منفی باشه دیگه جای هیچگونه نگرانی نیست.

 

7. محمد

می خواستم بدونم اگه دخول انجام نشه و سکس با فرد آلوده انجام بشه به صورت سطحی طوری که ترشحات جنسی به آلت طرفین تماس پیدا کنه احتمال ابتلا به این بیماری هست یا نه؟

پاسخ کارشناس:

در صورتی که پوست بدن شما آسیب یا زخم داشته باشه، احتمال انتقال بیماری وجود دارد و بهتر است برای جلوگیری از ابتلا به بیماری ایدز، با افراد مشکوک ارتباط به این شکل نداشته باشید.

 

8. علی

دوست من داشت سیگار می کشید من یه دقیقه سیگارو ازش گرفتم و کشیدم بعد بهش دادم البته اینم بگم فقط یه دونه کام گرفتم. همین. خواستم بدونم امکان دارد که ازش ایدز گرفته باشم؟

خواهش می کنم جواب منو بدید خواهش می کنم دارم عذاب می کشم.

پاسخ کارشناس:

اگر زخمی در دهان خود داشتید و سیگار هم آلوده به بزاق دهان فرد مقابل باشه، احتمال کمی برای ابتلا وجود داره و باید برای بررسی به مراکز مشاوره رفتاری مراجعه کنید.

 

9. پرهام

من چند وقت پيش از مقعد توسط يك هم جنس باز مورد آزار قرار گرفتم و دخول، كم تر از يك ثانيه بود و بعد مایع منی ريخت روی پوستم. چقدر احتمال آلوده شدن است؟؟؟

پاسخ کارشناس:

اگر آسیب پوستی یا زخم داشته باشید، احتمال انتقال وجود داره و باید به مراکز مشاوره بیماریهای رفتاری شهرتون مراجعه کنید.

 

10.Ali

من یک سال از رابطه ام با یک مرد میگزره. چون الان سربازم از بیکاری فکرم هزار جا میره. سیگار زیاد می کشم. بدنم یکم خارش داره. بعضی موقع ها هم سرم یکم درد میکنه. دوتا جوش زیرپوستی هم صورتم داره. می خواستم ببینم اینا از اعلایم ایدز هست؟ و آیا نیاز است من آزمایش بدم یا نه؟

پاسخ کارشناس:

این علایمی که ذکر شد ارتباطی با ایدز نداره اما در صورت مشکوک بودن فرد مقابل می توانید آزمایش دهید.

 

11. الناز

آیا مشکلات ایدز باعث میشه که عادت به عقب بیوفته؟ الان حدود 2 ماهی هست عادت نشدم و دکتر رفتم و گفتن بخاطر عملی است که برای ایدز انجام دادم. درد شدیدی هم دارم و به نظر شما چه دارویی استفاده کنم بهتره تا سریعتر این روند پایان بگیره؟

پاسخ کارشناس:

ارتباطی به ایدز نداره و برای بررسی بیماری زنانه به یک متخصص زنان مراجعه کنید، احتمالا در وهله اول برای شما با پروژسترون شروع می کند.

 

12. نوید 554

دیروز رفتم آرایشگاه.ماشین آرایشگری به گردنم گرفت و خون اومد. الان یه خورده تب خفیف دارم. البته چند روز بود گلوم درد میکرد. قبل از اصلاح به آرایشگر گفتم ماشینو استریل کن، الکل نبود، یه خورده ادکلن زد بهش بعدم که اون ماجرا پیش اومد ادکلن رو برداشتم و پاشیدم روی همونجا که خون اومد. بنظرتون ایدز گرفتم؟ برم آزمایش بدم؟

پاسخ کارشناس:

علامت تب شما ارتباطی با ایدز نداره چون حداقل دو هفته تا دو ماه بعد شاید تب گذرا بده. اما اینکه ماشین  گردن شما رو زخمی کرده و خونریزی هم کرده، بهتره است برای بررسی بیماری ایدز به آزمایشگاه مراجعه کنید و در موارد بعدی به آرایشگاهی که وسایل رو استریل می کند، مراجعه کنید.

 

13. علیرضا کاظم نژاد

من تاحالا نه رابطه جنسی داشتم و نه از سرنگ کسی استفاده کردم و نه هیچ کار مخاطره آمیزی انجام دادم ولی با توحه به علایم پوستی ایدز که خوندم الان حدود 8 یا 10 تا دانه یا همون جوش های ریز به رنگ صورتی کمرنگ و به صورت خیلی پراکنده رو بدنم نمایان شده و یک تبخال کوچیک هم زیر لبم ایجاد شده بدنم گاهی اوقات سوزن سوزن میشه اما خیلی کم. ممکنه از نشانه های ایدز باشه؟ باز هم میگم هیچ رفتار مخاطره آمیزی نداشنم.

پاسخ کارشناس:

خیر، علایم شما ارتباطی با ایدز نداره. ایدز علایم شایعتری داره که در شما مشاهده نمی شود.

 

14. کیوان

حدود یک ماه و یک هفته پیش با یه فرد مبتلا به ایدز، سکس از پشت داشتم و آزمایش دادم منفی بود.آزمایشم یک ماه بعد از رابطه جنسی ام با اون فرد بود. آیا امکان دارد من مبتلا شوم؟ و چند درصد؟

پاسخ کارشناس:

امکان انتقال ایدز وجود داره و میزانش یک نفر در هر 161 نفر یعنی کمتر از یک درصد است (دقیقا 0.62 درصد است ) . آزمایش تا 6 ماه بعد از ارتباط باید ادامه پیدا کنه و اگر مطمئن هستید که فرد مقابل ایدز داره، حتما برای درمانهای پیشگیرانه به مراکز مشاوره بیماریهای رفتاری شهرتون مراجعه کنید.

 

15. محمد

من سال 93 پاییز بود ک با یک زن رابطه داشتم. البته با کاندوم که پاره شد و عوضش کردم. من علامت و علائم گفته شده رو نداشتم ولی الان احساس ناتوانی و بی حالی دارم. روی زبونم سفید شده کل سطح زبونم سفیده ولی کنارش و زیر زبونم صورتیه.چقدر امکان ابتلا هست؟

پاسخ کارشناس:

حتما آزمایش ایدز بدهید. البته این علایم در بیماریهای عفونی دیگر هم مشاهده می شود ولی بهتر است ایدز را بررسی کنید.

16.R

من چند روز پیش یه رابطه از مقعد داشتم ولی بیشتر از 10 تلمبه نزدم و ارضا نشدم و سریع رابطه را قطع کردم و خودم را با مایع شستشو دادم ولی الان می ترسم که ایدز بگیرم ولی در یک سایت خواندم که احتمال انتقال با یکبار رابطه کم می باشد و در ضمن این که من ارضا نشدم.

پاسخ کارشناس:

اگر ترشحات بدن فرد مقابل به پوست آسیب دیده آلت شما یا منفذ آلت شما وارد شده باشه، احتمال ابتلا وجود داره، البته احتمالش کمتر از یک درصد است اما اگر از بیماری ایدز طرف مقابل مطمئن هستید برای درمان پیشگیرانه به مراکز مشاوره بیماری های رفتاری شهرتون مراجعه کنید.

 

17. Zahra

من هر دفعه در دوره قاعدگی دچار تب و لرز و سرماخوردگی می شوم. پیش پزشک رفتم و آزمایش خون دادم. گفته عفونت داری که باعث این بیماری شده است. آیا این همان عفونت اچ آی وی یا ایدز است؟

پاسخ کارشناس:

خیر

 

18. عرفان

دستم زخم بود و با دست زخم خودارضایی کردم. آیا ممکنه به ایدز مبتلا شده باشم؟

پاسخ کارشناس:

اگر با فرد مبتلا به ایدز ارتباطی نداشتین، احتمال ابتلا به ایدز وجود ندارد

 

19. Ali

من دکتر رفتم و زیگیل روی پام رو سوزوند و زخمی به اندازه فرورفتگی یک سوم بند انگشت ایجاد شد. پرستار اومد تا با قیچی که اونجا بود پوست اطراف زخم رو بکنه که من متوجه شدم یه لکه خونی خشک شده روی قیچی بود. درضمن روز بعدشم گلودرد گرفتم. آیا ممکنه با خوردن آن لکه روی قیچی به زخم ایدز بگیرم؟
آیا باید حتما آزمایش بدم؟ اگه آره چه زمانی؟

پاسخ کارشناس:

کار شما بسیار عاقلانه بوده که دقت کردید و باید همون لحظه به اطلاع پرستار محترم می رسوندید چون ایشون کار اشتباهی انجام داده است و می بایست از وسیله استریل و بدون آلودگی خونی استفاده می کرده، اما برای اطمینان بعد از 6 هفته از رویداد، یه آزمایش ایدز بدید. بعد از 6 ماه از رویداد هم تکرار کنید، ولی گلودرد شما ارتباطی با ایدز نداره و به این سرعت علایم نشون نمیده و انجام آزمایش فقط پیشنهاد می شود.


20.علی ستایش

من 9 ماه پیش ارتباط محافظت نشده داشتم و طی این مدت 2 بار در سازمان انتقال خون، خون اهدا کردم. خونم موردی نداشت و سالم بود. حالا ممکنه مبتلا به ایدز باشم ؟؟؟؟؟ نیازه برم پیگیری کنم ؟؟؟ برای آزمایش و پی گیری باید به کجا مراجعه کنم؟

پاسخ کارشناس:

خیر، نیازی به پیگیری نیست. در ضمن برای موارد ارتباط مشکوک بهتره برای اهدای خون به انتقال خون نروید و اگر به آنها هم می گفتید از شما خون گرفته نمی شد و بهتر است به آزمایشگاه های سطح شهر مراجعه کنید. اگر بعد از 6 ماه آزمایش منفی باشد، احتمال ابتلا به ایدز، صفر است.

 

21. Judge

من پسری 25 ساله و بسیار دیر ارضا هستم و یک رابطه جنسی بسیار خطرناک و بدون محافظت داشتم که احتمال زیاد هم می رود که این فرد مبتلا به ویروس ایدز بوده باشد. متاسفانه متوجه رفتارم نبودم. حدود 20 الی 30 ' ثانیه ' بعد از شروع از رابطه دست کشیدم ولی از من ترشحاتی نه خارج شد و نه آلت تناسلی ام به حالت آماده شدن برای ترشحات درآمد. مدت زمان ارضا شدن طبیعی ام 20 الی 30 دقیقه است. ترشحات خانم طبیعتا وجود داشته و با آلت تناسلی من تماس پیدا کرده ولی من ترشحی نداشتم حتی ذره ایی هم نداشتم.حالا می خواهم بدانم با این اوصاف و مدت زمان اندک آیا من در معرض خطر جدی قرار گرفته ام یا خیر؟

پاسخ کارشناس:

انتقال ایدز توسط مایعات بدن فرد مقابل به شما می باشد نه از طریق مایعات بدن شما. پس اگر مشکوک هستید، حتما به مراکز مشاوره بیماریهای رفتاری مراجعه کنید و آزمایش ایدز دهید.

 

22. امیر

من فقط یک بار تماس جنسی با یک نفر(مرد بود)داشتم که اونم بار اولش بود. تماس بدنی من با اون خیلی کم بود طوری بود که مایع منی اون هم به من نرسیده. آیا من الان ایدز دارم؟ یا باید آزمایش بدم؟ ازتون خواهش میکنم جواب من رو همینجا بدین.

پاسخ کارشناس:

انتقال از طریق مایعات بدن فرد مقابل به سطح پوست یا به داخل بدن شما می باشد. اگر چنین اتفاقی نیفتاده، جای هیچ نگرانی نیست.

 

23. رامین

می خواستم بپرسم درصورتی که سر انگشتان ترکهای ریز داشته باشه( منظورم همون ترکهای متداولی هست که تو قسمتی که پوست انگشت به بالای ناخن میرسه میخوره و توی بعضی افراد وجود داره) و انگشت وارد واژن زن بشه برای حدود 3 یا 4 دقیقه، آیا در این حالت امکان ابتلای مرد به بیماری ایدز یا ویروس اچ آی وی وجود داره؟

پاسخ کارشناس:

بله، اگر فرد مقابل مبتلا به ایدز باشد، احتمالش وجود دارد. برای بررسی بیشتر به مراکز مشاوره بیماریهای رفتاری در شهرتون مراجعه کنید.

 

24. ناشناس 20

من مرداد 94 رابطه ای داشتم که در اون دخول نبود و فقط مالیدن آلت تناسلی به هم بوده اما نمیدونم مایع منی طرف مقابلم به پرده من خورده یا نه؟ آذرماه آزمایش ایدز دادم منفی بود. دستها و پاهام گزگز میکنن و ساق پای راستم چندتا تاول زده که خوب شدن و دوباره دراومدن. منتظرم تا اسفند ماه هم برم آزمایش بدم. 

فقط یه بار اشتباه کردم و الان توبه کردم اما نگرانیم از ایدز گرفتن است، زندگیمو به هم زده چون اگه بدونم گرفتم حتما خودمو می کشم. با شرمندگی از خدا خواستم کمکم کنه. اما هنوزم نگرانم و شب و روزم یکی شده چون خیلی نگران بودم. ببخشید که سوالم را می پرسم چون واقعا خجالت می کشم.
اگه میشه راهنمایی هایی در رابطه با این موضوع به ایمیلم بفرستید.

پاسخ کارشناس:

شش ماه بعد، یعنی همون پایان بهمن یا ابتدای اسفند، آزمایش بدهید و اگر آزمایش منفی باشد، جای هیچ نگرانی نیست. علایمی که ذکر کردین با ایدز ارتباطی ندارد.

 

25. علیرضا 

من حدود 11 ماه پیش با دختری آشنا شدم و یک شب باهم بودیم که فقط همدیگر را بوسیدیم اما دخولی انجام نشد و فقط آلت من یک تماس با آلت دختر داشت که سریعا ادامه ندادم و تا کنون هیچ یک از علائم اولیه ایدز مثل تب یا اسهال یا سردرد و غیره را نداشتم. احتمال ابتلا من چقدر است؟ آیا خطری برای من هست؟

پاسخ کارشناس:

اگر دخولی نداشتین و مایعات بدن فرد مقابل هم به پوست آسیب دیده شما تماس نداشته، جای نگرانی نیست. اگر به این موارد مشکوک هستید یک آزمایش ایدز بدهید و اگر منفی بود، شما کاملا سالم هستین.

 

26. مریم

حدود یک سال و نیم پیش رابطه داشتم که منی روی آلت ریخت نه واژن. نمیدونم طرف مقابل ایدز داشته یا نه. یک بار هم بیشتر نبود. ولی از طریق واژن نبود. فقط روی آلت ریخت امکان داره ایدز داشته‌باشم؟ چند ماه بعد هم آزمایش معمولی دادم ولی گلبول سفیدم نرمال بود. احتمالش هست ایدز داشته باشم؟

پاسخ کارشناس:

آزمایش ایدز بعد از 6 ماه از رویداد پیشنهاد می شود، اگر منفی بود، شما سالم هستین.

 

27. شهروز

من دوست دختری دارم که به شیشه اعتیاد داره. روزی به منزلم اومده بود و می خواست مصرف کنه که دید شیشه پایپش داخل کیفش شکسته. البته داخل قوطی کافی میکس گذاشته بود. اون پایپ شکسته رو به من داد که بندازم داخل سطل زباله. درهمین حین پایپ شکسته داخل انگشت شصتم فرو رفت و زخمی شد حالا با فرض اینکه ایشون مبتلا به ایدز باشه ممکنه در اثر این اتفاق من هم مبتلا بشم؟

پاسخ کارشناس:

شیشه پایپ یا وسایل شخصی مثل قاشق فرد مبتلا به ایدز، باعث انتقال ویروس ایدز به شما نمی شود.

 

28. آزی

من یک بار رابطه داشتم. از اون رابطه حدود ۳ سال میگذرد. نتیجه آزمایش چه مدتی طول میکشه؟

رفتم برای چک آپ دندون عکس که گرفتم زیر یکی از دندونای آسیام کیست چرکی بود که دکتر گفت این ناشی از عصب کشی ناقصی است که قبلاً انجام شده است و گفت دوباره باید عصب کشی بشه. من این دندون رو حدود 10 سال پیش عصب کشی کردم و دوباره 2 هفته پیش عصب کشی کردم و 2 دوره آنتی بیوتیک مصرف کردم. با وجود این ممکن هست که ایدز داشته باشم؟

من از دبیرستان که بودم یه سری علائم رو پوستم میومد ولی تاول نبود و فقط قرمزی داره. الان هم این علائم رو دارم. اون موقع که رفتم دکتر پوست گفت که این علائم عصبیه و از استرس است و به دلیل فشار درس بود که کرم و قرص داد و خوب شدم ولی بعدش که قطع کردم دوباره اومد و الان هر موقع عصبی میشم و استرس میگیرم و درس دارم میاد و خودش میره می خوام بدونم با وجود این بازم احتمال داره ایدز داشته باشم؟

میترسم که ایدز گرفته باشم. میخوام برم آزمایش بدم ولی میترسم از نگاه بقیه. خیلی نگران هستم. خیلی ناراحتم.دوست ندارم هیچ کس از خانوادم بفهمند.اگر ایدز داشته باشم حتی نميتونم بگم که ایدز دارم باید منتظر مرگ باشم.

پاسخ کارشناس:

حتما یک آزمایش ایدز در یک آزمایشگاه بدید. علایم شما ارتباطی با ایدز ندارد اما ایدز تا 5 سال می تواند نهفته بماند و لذا پیشنهاد به انجام آزمایش ایدز می شود. به آزمایشگاهی با فاصله دور از منزل بروید و یا به مراکز مشاوره بیماریهای رفتاری بروید و رایگان آزمایش ایدز بدهید. این مراکز فقط به خود شما نتیجه را  می دهند.سیمرغ

غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳۴۳
سعید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۳۰ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۹
0
0
سلام بنده یه رابطه مقعدی داشتم و قبل از ۷۲ ساعت باوودین رو شروع کردم و تمام شد . الان یک ماه ونیم از اون رابطه میگذره ۱۰ روز سرماخوردگی با خلط داشتم و امروز نگاه کردم روی سطح زبانم سفیده و زیرش صورتی . سیگار هم زیاد میکشم. قبل از سرماخوردگی هم یه تبخال کوچک روی لبم زد که ۴ روزه خوب شد آیا امکانش هست علائم ایدز باشه؟
مدیر پایگاه باسلام
بهتراست به متخصص عفونی مراجعه نمایید تا درصورت نیازآزمایش های لازم تجویزشود
رضا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۲۴ - ۱۳۹۶/۰۹/۱۸
0
0
سلام من حدود 19 تیر ماه رابطه ی برای اولین بار بدون کاندوم با زنی که 29 سالش بود رابطه داشتم حالا نمی دونم زنه مبتلا به ویروس HIV هست یا نه بعد 10 مهر رفتم ازمایش HIV دادم که منفی در امد بعد لازم من 2 ماه دیگه هم برم ازمایش HIV بدم دوباره خیلی می ترسم ممنونم
مدیر پایگاه تعداد انجام آزمایش تشخیص ابتلا به ایدز سه بار و در زمان‌های شش هفته،
سه ماه و شش ماه بعد از ورود ویروس به بدن است اگر جواب
آزمایش، شش هفته بعد از مشکوک شدن به ابتلا، نیز منفی بود توصیه می‌شود
بیمار سه ماه بعد هم دوباره آزمایش را تکرار کند . البته انجام آن تا شش
ماه بعد هم تمدید می‌شود. در عین حال بیشتر موارد مبتلا به ایدز، در همان
مرحله شش هفته به بعد تشخیص داده می‌شود

.در صورت نیاز به مشاوره‌های تلفنی و آگاهی از نشانی مراکز مشاوره حضوری و
آزمایش‌های لازم که همگی محرمانه و رایگان هستند با شماره‌ تلفن‌های
۶۶۰۳۸۹۲۰ -۰۲۱، ۶۶۵۹۳۰۳۰ - ۰۲۱ و ۶۶۵۸۱۵۱۷ - ۰۲۱ تماس بگیرید.
Sam
|
United States
|
۲۱:۵۱ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۴
0
0
Slm man az tarighe maghad bedone kandom ba ye khanomi sex dashtam agar on khanom hiv dashte bashe manam migiram ?bade sexraftam dosham gerftam
مدیر پایگاه باسلام
اگراین خانم مبتلا باشند احتمال ابتلای شما هم خیلی زیاد است
بهتراست سریع به پزشک عفونی مراجعه نمایید
سلمان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۱۴ - ۱۳۹۶/۱۲/۲۰
0
0
من ۱ماه پیش بایکی ارتباط داشتم احتمال داره ایدزداشته باش باکاندوم ولی چندباری پاره شدهمون لحضه درش اوردم عوضش کردم ازضاهم نشدیم هیچ کدوم الان حالت تهوع فقط دارم یکمم تب امکانش هست
مدیر پایگاه باسلام
شما باید آزمایش تخصصی مربوطه را بدهید تا خیالتان راحت شود
Eli
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۲۶ - ۱۳۹۷/۰۱/۱۲
0
0
با سلام‌ اگه بعد از رابطه که مقعدی بوده و خیلی کوتاه،اگر این علائم‌نباشه یعنی علائمی مثل علائم‌آنفولانزا رو نداشته باشم احتمالش هس مبتلا شده باشم؟نمیدونم طرف مقابلم ایدز داشته یا نه و یک ماه هم گذشته
مدیر پایگاه باسلام
بهتراست یک آزمایش بدهید
Eli
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۳۴ - ۱۳۹۷/۰۱/۱۲
0
0
باسلام‌من حدود یک ماه پیش رابطه مقعدی داشتم‌که بعدشم هیچ علائمی مثل آنفولانزا نداشتم این رابطه خیلی کوتاه بود در حد ثانیه و نمیدونم طرف مقابلم ایدز داشته یا نه آیا احتمال داره ایدز گرفته باشم؟خیلی میترسم‌نمیتونمم برم آزمایش بدم میترسم‌کسی فکر بری کنه خانوادم هم اصلا نباید متوجه بشن به هیچ وجه
مدیر پایگاه باسلام
بدون آزمایش نمی توان دراین باره به شما نظرداد؟
زهرا
|
United States
|
۰۸:۰۲ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۶
0
0
سلام خسته نباشین من حدودا یک ونیم تا دوسال پیش رابطه جنسی داشتم ممکنه ایدز گرفته باشم
بدنم خارش داره و زیر گلوم بعضی اوقات دچار تنگی نفس میشم حالت تهوع تو رو خدا کمکم کنین
مدیر پایگاه باسلام
اگرنگرانی دارید بهتراست آزمایش بدهید چراکه ما وشما ازوضعیت سلامتی طرف مقابل تان اطلاعی نداریم.
زهرا
|
United States
|
۰۸:۰۲ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۶
0
0
سلام خسته نباشین من حدودا یک ونیم تا دوسال پیش رابطه جنسی داشتم ممکنه ایدز گرفته باشم
بدنم خارش داره و زیر گلوم بعضی اوقات دچار تنگی نفس میشم حالت تهوع تو رو خدا کمکم کنین
مدیر پایگاه باسلام
اگرشک دارید باید آزمایش بدهید
ali
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۳۷ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۳
0
0
سلام ببخشيد من سه روز پيش رابطه محافظت شده داشتم (باكاندوم) كل رابطه به يك دقيقه هم نرسيد وزود تمام شد وفقط دوبار همديگرو بوس كرديم ونه بزاغ وآب دهني هم وارد شد،اولين بار عمرم بود الان ميترسم كه ايدزگرفته باشم ،ازآن روز به بعد زبانم سفيدشده وخيلي ميترسم
مدیر پایگاه باسلام
بعید است با این روش که شما می فرمایید مبتلا شده باشید.
اما برای بررسی مسایل مربوطه بهتراست به یک متخصص عفونی مراجعه کنید
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۳۱ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۵
0
0
سلام آیا از طریق رابطه با حیوانات هم می شود دچار ایدز شد؟؟ممنون.
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۵۷ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۶
0
0
سلام خسته نباشید جوانی هستم 17 ساله حدود 12 سالم ک بود فقط یک بار با یک پسر رابطه مقعدی برقرار کردم بنده فاعل بودم و رابطه کلا به ۱ دقیقه هم نکشید و ترشحی ایجاد نشد ایا من ایدز گرفتم؟
مدیر پایگاه باسلام
اگرنگران هستی بهتراست به آزمایشگاه مراجعه کنی
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۳۳ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۷
0
0
با سلام
من چند وقت پیش یک رابطه محافظت شده (باکاندوم) داشتم
مشکل من بریدگی خیلی سطحی پوست انگشتم بود که تقریبا ۲ روز قبل از رابطه بود ولی چون من تا اونجایی که درسایت ها خوندم ویروس باید وارد خون من بشه ولی همون موقعی که انگشت من بریده شد خونی نیامد
بعد از دو هفته از رابطه بنا به مشاوره های مشاورین کلینیک بیماری های رفتاری تست الایزاننسل ۴ دادم که به صورت ترکیبی می باشد و جواب منفی بود
آیا نیاز به تکرار تست است ؟
و این که بعضی ها میگن بعد از دو هفته یک مقدار زوده برای تست ولی اگه اینطور هست یک جای معتبر که زیر نظر دانشکده های علوم پزشکی هستند چرا باید به من بگن بعد از ۲ هفته بیا برای تست ؟! و در سایت ها خوندم که کیت های نسل ۴ میتوانند حداقل بعد از ۱۰ روز از ورود ویروس به بدن تشخیص بدن
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۰۸ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۷
0
0
سلام و خسته نباشید جوانی هستم 17 ساله حدود 12 سالم ک بود فقط یک بار و با یک پسر رابطه مقعدی داشتم و من فاعل بود بعد اون روز خیلی ناراحتم و از رو بچگی خریت کردم و توبه کردم و علائم hiv ندارم چ در اون دو هفته اول چ الان و رابطه ۱ دقیقه هم طول نکشید و ترشحی ایجاد نشد و حالا ایا من ایدز گرفتم؟ تورو خدا کمکم کنید
مدیر پایگاه بدون انجام آزمایش نمیتوان در این موارد نظری داد
عباس
|
United Arab Emirates
|
۱۷:۲۳ - ۱۳۹۷/۰۲/۳۱
0
0
من با یک فرد سالم رابطه مقعدی داشتم و وی به درون مقعد من ریخت ایا من دچار به ویروس اچ آی وی هستم یا نه
عباس
|
United Arab Emirates
|
۱۷:۲۳ - ۱۳۹۷/۰۲/۳۱
0
0
من با یک فرد سالم رابطه مقعدی داشتم و وی به درون مقعد من ریخت ایا من دچار به ویروس اچ آی وی هستم یا نه
مدیر پایگاه
باسلام
شما باید آزمایش بدهید تا نتیجه روشن شود
amir
|
Germany
|
۰۱:۲۱ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۱
0
0
من یک سال پیش رابطه داشتم وآن فرد ایدز ندارد ومن هم ایدز ندارم احتمال دارد ایدز گرفته باشم
مدیر پایگاه
باسلام
اگرهیچکدام ناقل بیماری نبوده اید که جای نگرانی نیست
میلاد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۵۸ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۷
0
0
سلام من با یه نفر رابطه داشتم که وسط کار کاندوم پاره شد ولی بعد یه دقیقه که ارضا شدم به دستشویی رفتم و ادرار کردم آیا ایدز گرفتم
مدیر پایگاه
باسلام
اگراین فرد ناقل بیماری بوده باشد احتمال انتقال بیماری وجود دارد
اما بهتراست آزمایش های دوره ای دهید
اسحاق
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۴۲ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۳
0
0
سلام ببخشید ی سوالی دارم،اگ دو نفر باهم سکس داشته باشن ک دو نفر سالم باشن ایا دچار ایدز میشوند
مدیر پایگاه اگر مطمئن هستند که مشکلی ندارند دچار ایدز هم نخواهند شد
رضا
|
France
|
۱۶:۴۶ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۶
0
0
سلام من دو هفته قبل با دختری از راه مقعد رابطه داشتم منی رو داخل مقعد ریختم بعدش متوجه شدم یه پارگی توی مقعدش ایجاد شده از اطرفی به او مشوک هستم لطفا راهنمایی کنین
مدیر پایگاه
باسلام
رابطه مقعدی می تواند خطرات جدی برای دختران وزنان داشته باشد
ایشان باید ازسوی پزشک متخصص معاینه شوند تا مسایل مربوطه روشن شود
حمزه
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۰۲ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۳
0
0
با سلامت همجنسبازی با لباس پوشیدن لباس زنانه مرا گول زد متاسفانه بعد از ارضا شدن و ریختن منی به داخل مقعد او متوجه شدم ک ایشون دوجنسه هست و الت مردانه دارد به دلیل تاریکی و حرفه ای بودن شخص بنده متوجه نشدم.احتمال ایدز دارم ایا چون طرف کارش این بود و معتاد هم بود؟؟ ممنون از شما
مدیر پایگاه آزمایش ایدز بدهید
فرهاد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۰۱ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۴
0
0
من به با یک نفر که دوجنسه هست رابطه مقعدی داشتم و آب منی من داخل مقعد اورفت ولی زیاد مطمن نیستم که طرفم ایدز داشته باشه و دو روز بعدش در آزمایشگاه معتبر آزمایش خون دادم جواب منفی بود و
الان نیاز به آزمایش دیگه در مرکز رفتارهای پر خطر دارد احتمال ابتلای من چقدر هست
سرما خوردگی و تورم بدن وجوش هم ندارم آلرژی در فصل بهار دارم جواب بدسن ممنون
فرشاد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۰۵ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۵
0
0
سلام من مدت یکسال است که با نامردم رابطه از راه مقعد دارم، هر دو کاملا سالم هستیم و به بیماری ایدز مبتلا نیستیم آیا امکان ابتلا به ایدز در ما وجود دارد؟ مدتی دو هفته است که علائم آنفلانزا را دارم چندین بار دکتر رفتم که گفتند جای نگرانی نیست و ویروس وارد بدنتان شده که با تجویز مقداری آمپول بهتر شدم.
شقایق
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۵۹ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۶
0
0
سلام
من حدودا ۱۱ماه پیش یک بار از مقعد رابطه جنسی بدون محافظت داشتم
و در حال حاضر هیچ علایمی ندارم
میخواستم بدونم با توجه به اینکه ۶ماه بیشتر شده و علایمی ندارم بازم ممکنه مبتلا شده باشم؟
مدیر پایگاه اگر فردی که با او در ارتباط بودید مشکلی داشته است بهتر است یک آزمایش برای اطمینان انجام دهید
نازنین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۴۲ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۱
0
0
باسلام من باافراد مختلف خریت کردم بچه بودم رابطه داشتم ولی ایدز نداشتن.ولی ی نفر ازاونا متوجه شدم ک مواد مصرف میکرده .الان یکسال میگذره.حالا الان بدنم خیلی زیاد خارش داره طوری که دائما درحال خاروندن بدنم هستم.خیلی نگرانم ک ایدز دارم یان؟تروخدا زود جواب بدین خیلی نگرانم
مدیر پایگاه

باسلام
شما بهتراست آزمایش بدهید
ارش
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۴۶ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۲
0
0
سلام من حدود دو هفته پیش با زنی رابطه دهانی داشتم یعنی اون زن الت منو خورد واسه ارضا کاره دیگه ای نکردیم میخوام بدونم خطر ابتلا ب ایدز من چقدره
مدیر پایگاه
باسلام
احتمال ضعیف است
مگراینکه ایشان مبتلا به بیماری ایدز یا بیماری های مشابه باشند و هنگام رابطه دهان یا زبان شان زخم بوده باشد.و...
میثاق
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۳۹ - ۱۳۹۷/۰۴/۳۰
0
0
سلام
حدود دو هفته پیش با خانمی رابطه جنسی محافظت نشده داشتم. هیچکدوم از علایم HIV رو ندارم. ولی نمیدونم اون خانم این بیماری رو داشت یا نداشت. ممکنه آلوده شده باشم ؟
مدیر پایگاه
باسلام
پاسخ قطعی به سوال شما فقط با آزمایش مشخص می شود
مبين
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۰۷ - ۱۳۹۷/۰۴/۳۱
0
0
سلام ببخشيد من ١٦سالمه حدود شيش هفت ماه پيش با يك هم جنس باز دخول انجام دادم بدن كاندوم و مني أو وارد مقعد من شد محل انجام أين كار هم جاي مطلوبي نبود و اطلاع ندارم زخمي در ناحيته مقعد داشتم در ان زمان يا نه الان خيلي استرس دارم و همش فكر إيدز و فكر اينده رو ميكنم
مدیر پایگاه آزمایش ایدز بدهید
میثاق
|
United States
|
۱۲:۳۳ - ۱۳۹۷/۰۴/۳۱
0
0
سلام
حدود دو هفته پیش با خانمی رابطه جنسی محافظت نشده داشتم. هیچکدوم از علایم HIV رو ندارم. ولی نمیدونم اون خانم این بیماری رو داشت یا نداشت. ممکنه آلوده شده باشم ؟
مدیر پایگاه برای اطمینان تست انجام شود
میلاد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۴۴ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۰
0
0
سلام من ناخنامو میخورم و دورش هم یکم زخمه آیا میتونم هنگام رابطه دستمو تو واژن بکنم؟
مدیر پایگاه
باسلام
بهتراست این کار را نکنید
روبا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۵۵ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۲
0
0
سلام خسته نباشید من چند روز پیش از مقعد رابطه داشتم البته نه ب طور کامل میخاستم بدونم اگر ازمایش بدم نتیجه ای میگیرم ؟
مدیر پایگاه
باسلام
بهتراست آزمایش بدهید
پسر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۲۷ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۶
0
0
من یک رابطه. باه جنسم داشتم. بدبن. دخول. یا به hiv مبتلا شدم
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۲۸ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۹
0
0
سلام .سه روز پیش با یه زن رابطه داشتم.البته از کاندوم استفاده کردم ولی موقعی که دخول میخواست انجام بشه کاندوم پاره شد سریع با ابو صابون التمو شستم.دو بار .امکان ابتلا به ایدز .یا بیماریهای دیگر مثل تبخال تناسلی یا هپاتیتت وجود داره.ممنون خیلی نگرانم
مدیر پایگاه
سلام
اگراین زن خیابانی بوده و...ممکن است چنانچه بیماری داشته باشد به شما هم منتقل شده باشد
اما بهتراست برای رفع نگرانی تان هرچه زودتربه متخصص عفونی مراجعه کنید تا بررسی های  تخصصی صورت گیرد
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۲۳ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۹
0
0
سلام .سه روز پیش با یه زن رابطه داشتم.البته از کاندوم استفاده کردم ولی موقعی که دخول میخواست انجام بشه کاندوم پاره شد سریع با ابو صابون التمو شستم.دو بار .امکان ابتلا به ایدز .یا بیماریهای دیگر مثل تبخال تناسلی یا هپاتیتت وجود داره.ممنون خیلی نگرانم
مدیر پایگاه اگر اون خانم مشکوک به ایدز بودند حتما آزمایش انجام دهید
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۲۶ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۹
0
0
سلام .سه روز پیش با یه زن رابطه داشتم.البته از کاندوم استفاده کردم ولی موقعی که دخول میخواست انجام بشه کاندوم پاره شد سریع با ابو صابون التمو شستم.دو بار .امکان ابتلا به ایدز .یا بیماریهای دیگر مثل تبخال تناسلی یا هپاتیتت وجود داره.ممنون خیلی نگرانم
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۲۴ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۰
0
0
باسلام از اخرین رابطه من با یک میگزرد از ان موقه حدود 7 سال گذشته و هیچ علامتی ندارم و در ان رابطه هیچ مایعی از من خارج نشد ایا احتمال سرایت وجود دارد
مدیر پایگاه اگرشک دارید برای اطمینان خاطر خودتان یک تست بدهید
رها
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۱۸ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۱
0
0
سلام،من یکسال و خورده ای پیش با یک فرد رابطه داشتم اما نه دخول داشتیم نه منی وارد شده و... اما الان متوجه شدم ایشون معتاد بوده،اماخودش دکتر هست، احتمال داره من مبتلا به ایدز شده باشم؟
مدیر پایگاه برای اطمینان تست انجام دهید
رها
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۱۰ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۱
0
0
سلام،من یکسال و خورده ای پیش با یک فرد رابطه داشتم اما نه دخول داشتیم نه منی وارد شده و... اما الان متوجه شدم ایشون معتاد بوده،اماخودش دکتر هست، احتمال داره من مبتلا به ایدز شده باشم؟
مدیر پایگاه
باسلام
منظورشما ازرابطه چیست؟
ابراهیم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۳:۲۸ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۳
0
0
با سلام من یه پسر ۱۸ساله هستم چند بار رابطه جنسی با یه مرد داشتم ولی یک طرفه ایا انتقال ایدز وجود داره
مدیر پایگاه
باسلام
اگر آن مرد بیماری داشته باشد بله امکانش هست
بنابراین بهتراست خیلی سریع به متخصص عفونی مراجعه کنید
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۳۲ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۵
0
0
با سلام بنده جوانی ۲۲ ساله هستم که ۳ روز پیش برای اولین بار در زندگی رابطه محافظت نشده با خانمی ۲۸ ساله داشتم(رابطه دهانی بود از طرف ایشان بدون دخول مقعد و واژن) حتی ارضا هم بصورت خود ارضایی توسط خودم صورت گرفت کل زمان تماس دهان ایشان با الت من ۶-۷ دقیقه بود از روز بعد گلو‌درد شدم خیلی خفیف خیلی استرس دارم خواهشا راهنماییم کنید(اولین و اخرین رابطه جنسیم با یک خانم بود در طول زندگیم)
خیلی ممنون
احمدرضا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۱۱ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۵
0
0
سلام.من پسر هستم وچند بار هم با یک پسر دیگه زابطه داشتم ولی آب منی نریختم آیا امکان ایدز هست
مدیر پایگاه
باسلام
بهتراست حتما تحت نظرمتخصص عفونی ،آزمایش دهید و این رابطه را برای همیشه ترک کنید
امیر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۵۲ - ۱۳۹۷/۰۶/۰۷
0
0
سلام من چند سالی هست که با پسر عمویم رابطه دارم پسر هستم و آب منی هم ریخته ام آیا احتمال ایدز وجود دارد فکر نمیکنم پسر عمویم آلوده باشد.
مربم
|
Canada
|
۰۱:۳۸ - ۱۳۹۷/۰۶/۰۹
0
0
سلام
من تقریبا دو سال پیش با پسری سه بار رابطه از مقعد داشتم
از وضعیت سلامتش اگاه نیستم
میخوام امسال ازدواج کنم
چه ازمایشی برم ؟هپاتیت و ایدز و دیگع چی؟برای هرکدام باید جدا برم؟هزینه ازادش چقدر؟
مدیر پایگاه
باسلام
ابتدا بهتراست به یک متخصص عفونی یا داخلی مراجعه کنید تا درصورت نیاز آزمایش را تحت نظرایشان بدهید
احمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۰۲ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۴
0
0
سلام‌من ۳۳ سالمه با یه پسر رابطه داشتم مایع منی رو داخل ریخته ایا ایدز دارم یا نه
مدیر پایگاه
باسلام
بدون آزمایش نمی توانید به نتیجه برسید
حامد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۰۴ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۴
0
0
ایا کسی که اصلا مطمنی بیماری ایدز نداری باهاش کامل ..... کنی حتی داخل امکان وارد شدن ایدز وجود دارد
مدیر پایگاه
باسلام
اگرفردی ناقل بیماری نباشد که نمی تواند بیماری را انتقال دهد
امید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۵۱ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۰
0
0
با سلام و حسته نباشید ببخشید من بعد از یه رابطه جنسی چرا گلوم خارش میده لطفا جوابمو بدین خیلی خواهش میکنم جوابمو بدین
سعید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۱۴ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۱
0
0
با سلام
٣تا سوال در رابطه با انتقال ویروس اچ آی وی دارم

١_اگر زنی ناقل بیماری باشد و این زن با آلت مرد رابطه ی دهانی انجام دهد آیا ویروس از طریق دهان وبزاق زن به آلت مرد منتقل شده و مرد را هم آلوده میکند؟

٢_اگر با زن ناقل بیماری رابطه ی لب به لب(منظور لب رفتن) انجام گیرد آیا از این طریق به مرد منتقل میشود؟

٣_تماس آلت ها به همدیگر بدون دخول، ویروس را منتقل میکند؟
مدیر پایگاه
باسلام
احتمال رابطه دهانی در برخی مواقع وجود دارد

سروش
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۴۷ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۱
0
0
سلام
من با خانمی رابطه داشتم از کاندوم استفاده کردم ولی قبلش بوسه فرنچ داشتیم و آلت منو مکید. بعد از دو هفته بدنم شروع به زدن جوشای ریز صورتی با یک نقطه کرم رنگ وسط جوش کرد. یک لکه صورتی هم روی آلتم در اومد. یکم هم گلو درد دارم و بعضی مواقع اسهال. اینها ممکنه علائم چه بیماریهایی باشه؟ الان سه هفته گذشته آزمایش اچ آی وی آنتی بادی و هپاتیت ب فایده ای داره یا زوده؟ خیلی نگرانم و تمرکز کار کردنم ندارم.
ممنون
مدیر پایگاه
باسلام
بهتراست اول به یک متخصص عفونی یا  پوست مراجعه کنید تا بررسی های مقدماتی صورت گیرد و آزمایش های مربوطه را انجام دهید
رضا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۲۳ - ۱۳۹۷/۰۶/۳۱
0
0
با سلام
من حدود يك ماه پيش رابطه ي دهاني با خانمي داشتم كه احتمال ميدهم مبتلا به إيدز باشه(اون خانم الت من رو خورد) حال حدود دو روز هست كه گلو درد دارم اما خلط چركي ندارم ايا امكان انتقال ويروس از اين طريق وجود دارد و اين كه گلو درد بنده ميتونه علائم اين بيماري باشه خدايي نكرده!!؟؟
مدیر پایگاه
باسلام
احتمال ابتلا ی شما به این بیماری خطرناک ضعیف است
اما بهتراست حتما تحت نظرمتخصص عفونی ،آزمایش بدهید
مصطفی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۱۴ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۷
0
0
سلام یه سوالی داشتم ایاراسته میگن احتمال ایدزاززن به مردخیلی کم ویه درصده ایااحتمال ایدزازمردبه زن بیشتره یاازن به مردممنون میشم حتمابه سوال بنده جواب بدید
مدیر پایگاه مردان بیش از زنان به بیماری ایدز مبتلا می‌شوند. آخرین آمار مبتلایان به ایدز در کشور نشان می‌دهد که از میان ۲۲ هزار و ۲۵۰ بیمار، ۹۲ درصد را مردان و ۸
درصد را زنان تشکیل می‌دهند اما با وجود اینکه زنان تعداد کمی از مبتلایان
به ایدز هستند، بیش از مردان و در سن کمتری ایدز می‌گیرند و به همین دلیل
باید درباره راههای انتقال آن آگاهی داشته باشند
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۳۳ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۸
0
0
سلام در صورتیکه دو فرد که مبتلا به ایدز نیستند سکس داشته باشند آیا مشکلی برای ابتلا به سکس به وجود می آید؟ لطفا سریع پاسخ بدید ممنونن
مدیر پایگاه اگر یکی از افرادی که در رابطه نزدیکی قرار دارد مبتلا به ایدز باشد این بیماری را به طرف مقابل منتقل میکند اگر دو نفر مطمئن هستند سالمند سوال شما مفعومی ندارد اگر شک و شبهه ای وجود دارد آزمایش ایدز انجام شود
امید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۰۰ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۹
0
0
سلام.من حدود یکسال پیش با یه خانوم رابطه بدون کاندوم داشتم و این قضیه سه بار اتفاق افتاد.واون خانوم هربار میگفت ک من رابطه زیاد داشتم.ولی تو این یکونیم سال بدن من رشد کرده و هیچ علایمی ندارم.ولی باز همیشه استرس دارم.ایا بدن رشد میکنه اگه ایدز داشته باشی یا معلوم نمیکنه.لطفا جواب بدید
مدیر پایگاه برای اطمینان از مبتلا شدن به ایدز تنها راهکار انجام  آزمایش ایدز است
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۵۵ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۹
0
0
آیا زن مبتلا به ایدز هم بیماری را به مرد منتقل میکند یا نه؟احتمالش چقدر هست؟ممنون میشم جوابم و زود بدید.
مدیر پایگاه
باسلام
بله احتمال اش هست
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۴۳ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۴
0
0
سلام
احساس طوزش در انگشتان پا و ضعف در ماهیچه به مدت سه ماه از رابطه ای جنسی علامت ابتلا به بیماری هست یا خیر
مدیر پایگاه در صورتیکه رابطه مشکوکی داشتید توصیه به انجام یک آزمایش می شود
امیر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۲۵ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۷
0
0
توروخدا بگید که اگه طرف ایدز نداشته باشه باهاش سکس کنی هم از پشت هم جلو امکان ایدز هست یا نه
من بعٌی از علایموایدزو دارم دارم دیوونه میشم توروخدا کمکم کنید اینم آیدی تلگراممه هرکس جوابشو دونست پی ام بده بخدا انگار رفته مکه cr3785
مدیر پایگاه شما که شک دارید تنها راه انجام آزمایش ایدز هست
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۱۱ - ۱۳۹۷/۰۷/۳۰
0
0
آیا انسان با تماس جنسی با حیوانات اهلی باعث اچ آی وی. میشود
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۲۴ - ۱۳۹۷/۰۷/۳۰
0
0
حیوانات با تماس جنسی اچ آی وی میگیریم
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۶:۴۸ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۱
0
0
انسان با تماس جنسی با حیوانات اهلی دچار ایدز میشود؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۴۶ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۵
0
0
با سلام. در صورتی که مردی با یک زن سالم ارتباط داشته باشد و بعد از ۱ روز با زن سالم دیگری ارتباط برقرار کند امکان بوجود آمدن ویروس هست؟ ( هر دو رابطه محافظت نشده باشد)
مدیر پایگاه
باسلام
دربرخی مواقع بله
اما نه همیشه
ضمنا درچنین مواقعی بهتراست رابطه محافظت شده داشته باشید
ناشناس
|
United Arab Emirates
|
۱۱:۵۹ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۶
0
0
با سلام. در صورتی که مردی با یک زن سالم ارتباط داشته باشد و بعد از ۱ روز با زن سالم دیگری ارتباط برقرار کند امکان بوجود آمدن ویروس هست؟ ( هر دو رابطه محافظت نشده باشد)
در چه مواقعی لطفا توضیح دهید
ممنون
مدیر پایگاه شایع‌ترین راه ابتلا به این ویروس  در جهان تماس جنسی نامطمئن، محافظت نشده و خارج از چارچوب است .ابتلا به ویروس مولد ایدز فقط از طریق آزمایش خون مشخص می‌شودبرای اطمینان یک تست انجام شود
کوروش
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۰۶ - ۱۳۹۷/۰۸/۱۱
0
0
سلام.من حدودا 9 ماه قبل با یه خانمی ارتباط جنسی داشتم.کاندوم هم داشتم.بعد از اینکه ارضا شدم و آلتم رو کشیدم بیرون متوجه شدم کاندوم پاره شده.البته مطمئن هستم بعد از ارضای کامل و موقع بیرون کشیدن پاره شده بود. چون مایع منی تو فسمت هایی که کاندوم روی آلتم بود وجود داشت. شاید چند ثانیه آلتم با واژنش برخورد داشت. پوستم هم هیچ زخمی نداشت و نمیدونم اون خانم بیمار بوده یا نه. علایم خاصی هم نداشتم. فقط فردای اون روز التهاب گلو داشتم. چون هوا سرد بود. رفتم دوش گرفتم و رفتم بیرون. سرما خوردم. میشه راهنماییم کنید. ممنون
مدیر پایگاه در صورت شک به ابتلا به ویروس های مشکوک تست انجام دهید همین طوری نمی توان نظری داد
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۰۱ - ۱۳۹۷/۰۸/۱۳
0
0
باسلام من یه رابطه جنسی دهانی داشته ام طرف مقابل مبتلا به ایدز نمیباشد آیا به وجود آمدن ایدز برای من امکان پذیر است ؟
مدیر پایگاه
باسلام
اگرمطمئن هستید که او ایدزنداشته پس به طورمنطقی مشکلی وجود نخواهد داشت.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۴۶ - ۱۳۹۷/۰۸/۳۰
0
0
با سلام من با خانمي ك فك كنم قبلا با افراد ديگري رابطه داشته از جلو بدون كاندوم سكس كردم حدود بيست دقيقه ولي ابم نيومد و فقط سكس داشتيم ممكنه ايدز ب من منقل بشه؟شنيدم امكان انتقال از زن ب مرد كمتره تا برعكس
مدیر پایگاه احتمال وجود دارد برای اطمینان می توانیدبه مزکز مشاوره بیماریهای رفتاری و تست ایدز را انجام دهد
: حتی بدون انزال احتمال
سرایت اچ آی وی در هربار آمیزش واژنی از مرد مبتلا به زن 11 در ده هزار
است، میتوانید برای مشاوره و آزمایش رایگان به مرکز مشاوره بیماریهای
رفتاری بروید.
سلامت نیوز: سوالات متداول در مورد ایدز و روابط جنسی
Saide
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۴۱ - ۱۳۹۷/۰۸/۳۰
0
0
سلام هفته پيش يه رابطه جنسي محافظت نشده داشتم ب مركز مشاورع رفتم دكتر به مدت بيست و هشت روز هر روز چهار عدد قرص نوشته برام الان بعد از يه هفته با مصرف قرص حالت تهوع و سرگيجه ميگيرم الان اگر قرصا رو ديگه ادامه ندم براي پيشگيري كافيه؟ دكتر ازمايش هپاتيت b هم نوشت يعني ممكنه همزمان دو بيماري به كسي منتقل بشه؟!
پشیمان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۱۵ - ۱۳۹۷/۰۸/۳۰
0
0
سلام
رابطه جنسی نا ایمن داشتم. به دکتر مراجعه کردم و تشخیص دکتر این بود که یه مریضی مراقبتی معمولیه و دارو داد (آزمایش ندادم)، مصرف کردم و مشکلم حل شد ولی علایم دیگه ای پیدا کردم که نمیدونم مربوط به ایدز هست یا نه. مثلا گاهی گلو درد میگیرم، مدفوعم سفته، ولی بطور کل پر انرزی هستم و احساس ضعف ندارم. آیا اینا از ایدزه؟؟
مدیر پایگاه
باسلام
بهتراست یک آزمایش بدهید
یدالله
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۱۷ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۴
0
0
من با یه زن رابطه ایی داشتم و در این رابطه من را داخل ریختم..و الان مشکوک هستم به ایدز میشه کمکًکنین
مدیر پایگاه بهتراست یک آزمایش اچ آی وی بدهید
amin
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۱۷ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۶
0
0
darsade ehtemale hiv dar yek rabete vazhinal ba zane aloode agar mard khatane karde bashe va rabete vazhinal khoshk sorat begire ...darsade ehtemalesh az zane alode be mard cheghadre ? migan ba yekbar ehtemalesh 4 dar 10 hezare doroste?
حسین نعمتی
|
United States
|
۲۰:۰۰ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۹
0
0
سلام من ۱۷ اسفند ۹۶ ینی هنوز سال ۹۷ نشده بود با یک خانوم متاهل رابطه جنسی داشتم به گفته خودش آلوده به ویروس ایدز نبوده ولی من بازم میترسم لازمه بگم که سکس به طور کامل انجام شد و کاندوم داشتم ولی در نیم ساعت اخر دراودم میخوام بدونم آزمایش بدم یا ن و اینکه چند ماه بعد از رابطه پر خطر بهتره آزمایش بدیم؟؟
مدیر پایگاه

علائم اولیه ایدز در عرض یک تا دو ماه پس از انتقال دیده می شوند، هر
چند می توانند دو هفته پس از قرار گرفتن در معرض ویروس ظاهر شوند. علاوه بر
این، بعضی از افراد ممکن است بعد از عفونت علائم اولیه نداشته باشند.
دانستن این نکته مهم است که این علائم اولیه HIV با بیماری های شایع و
مشکلات سلامتی همراه هستند. برای اطمینان از وضعیت HIV، در مورد گزینه های
آزمایش با پزشک صحبت کنیدظاهر نشدن علائم ممکن است تا 10 سال طول بکشد. با این حال، این به این
معنا نیست که ویروس از بین رفته است. ایدز یک بیماری قابل کنترل است. اما
اگر درمان نشود، می تواند به مرحله 3 پیشرفت کند. به همین دلیل است که
آزمایش بسیار مهم است.

Figo
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۱۰ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۲
0
0
من چندسال قبل رابطه داشتم بافردی اگه هیچکدوم نه من نه طرف مقابل به اچ آی وی مبتلانباشیم جای نگرانی هست که مبتلاشده باشیم خواهشاجواب بدین ممنون
مدیر پایگاه
باسلام
اگرهیچکدام آلوده نباشید که جای نگرانی نیست
دخترم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۳۲ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۸
0
0
سلام من یبار با یک اقا ی دکتر رابطه مقعدی داشتم و چندماه قبلش با دوس پسر قبیلم چند رابطه مقعدی و باز هم با افراد دیگری هم رابطه داشتم ولی در حد خوردن الت بوده
7 ماه از این موضوع گذشت و من عفونت پنیری واژن دچار شدم بعد دوهفته خوب شدم ولی جوش های گرد ک سرشون قرمز وکمی زخم اطراف واژنم دارم ک هنوز خوب نشده
7 ماه بعد رابطه ازمایش اچ ای وی دادم ک منفی بود دکتر گفت باید 6 ماه دیگ ازمایش تکرار کنم ایا نیازی هست یا جواب قطعا سالم بودن من رو نشون میده ؟
نگرانم جواب بدید لطفا
مدیر پایگاه
باسلام
شما باید چند ماه دیگرآزمایش را تکرارکنید
ضمنا ادامه روند گذشته زندگی تان قطعا تبعات جبران ناپذیربرای شما و دیگران خواهد داشت.
دخترم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۳۲ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۸
0
0
سلام من یبار با یک اقا ی دکتر رابطه مقعدی داشتم و چندماه قبلش با دوس پسر قبیلم چند رابطه مقعدی و باز هم با افراد دیگری هم رابطه داشتم ولی در حد خوردن الت بوده
7 ماه از این موضوع گذشت و من عفونت پنیری واژن دچار شدم بعد دوهفته خوب شدم ولی جوش های گرد ک سرشون قرمز وکمی زخم اطراف واژنم دارم ک هنوز خوب نشده
7 ماه بعد رابطه ازمایش اچ ای وی دادم ک منفی بود دکتر گفت باید 6 ماه دیگ ازمایش تکرار کنم ایا نیازی هست یا جواب قطعا سالم بودن من رو نشون میده ؟
نگرانم جواب بدید لطفا
مدیر پایگاه آزمایشو تکرار کنید
دختر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۲۵ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۸
0
0
سلام من 7 ماه پیش اخرین رابطمو داشتم ولی در حد خوردن الت اون اقا بوده .قبل اون هم با دونفر دیگ یکی اقای دکتر ویکی دوس پسر اولم رابطه مقعد داشتم ک هردو زبانی بهم گفتن اچ ای وی ندارن .29ابان ازمایش اچ ای وی دادم ولی منفی بود قبل ازمایش عفونت پنیری واژن داشتم وچند روز ی سرفه میکنم خبلی کم بعضی اوقات خشک بعصی اوقات با خلط .الانم نامزدم کردم دوماهه ک حالا ایشونم چند روز پیش شکمشون خیلی یبث بوده و تب لرز میکنن الانم سرفه با خلط دارن
میخاستم بدونم ایا امکانش هست باز هم بعد از ازمایش مبتلا باشم یا اینکه نیازی ب ازمایش مجدد هست ؟؟؟خیلی نگران همسرم هستم لطفا ج بدید
مدیر پایگاه
بر اساس آمار بدست آمده، علائم ایدز بسته به پیشرفت بیماری ممکن است متفاوت باشد. در ابتدای بروز بیماری، افراد مبتلا ممکن است علائمی شبیه سرماخوردگی از خود نشان دهندتشخیص دقیق بیماری ایدز تنها از طریق
آزمایش خون امکان پذیر است و در  صورتی که شما فردی در معرض خطر ابتلا به
این بیماری می باشید و این علائم را نیز تجربه کرده اید، مراجعه هرچه سریع
تر به پزشک و انجام تست های آزمایشگاهی را به شما توصیه می کنیم
 
ناصر
|
-
|
۱۱:۲۵ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۰
0
0
من یه ماه پیش با زنی (تن فروش) رابطه داشتم کمتر از یه دقیقه بدون کاندم بعد با کاندم.بعد از ۵روز سوزش ادار کرفتم و بیضه راستم عفونت کرده بود رفتم دکتر دارو داد درس شد بعد از ۴۰ روز از رابطه آزمایش چک آپ و آزمایش ادرار دادم .ایدز منفی بود.ایا بازم آزمایش تکرار شود
مدیر پایگاه بهتر است بعد از چند ماه آزمایشو تکرار کنید
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۲۲ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۲
0
0
سلام من یه ماه پیش با یه زن رابطه داشتم بدون کاندوم میترسیدم ایدز داشته باشه یه هفته بعد رابطه رفتم آزمایش اچ آی وی دادم جواب منفی بودولی بازم نگرانم لطفا همراهیم کنید...
مدیر پایگاه
باسلام
دوباره یک آزمایش بدهید
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۳۳ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۴
0
0
سلام من حدود یک هفته پیش برای اولین با یک خانوم رابطه جنسی داشتم و اینکه این خانوم ظاهرا و مشخص بود که با افراد دیگه ای هم رابطه جنسی داشته و فقط از راه واژن به گفته خودش از مقعد رابطه تا حالا نداشته و من هم از راه واژن با آن خانوم رابطه جنسی برقرار کردم.
و اینکه من بدون کاندوم رابطه برقرار کردم چون که خودش به من گفت که من هیچ مشکل و بیماری خاصی مثل ایدز ندارم و من اعتماد کردم و رابطه جنسی برقرار کردم!!!
حالا چن تا سوال دارم!!!
احتمال مبتلا شدن من به ایدز برای اولین رابطه جنسی بدون کاندوم چه قدر است؟!
در صورت آلوده شدن به ایدز باید به چه علائمی ایدز بیشتر توجه کنم بعداز یک هفته رابطه جنسی بدون کاندوم؟!
و رپید تست را از کجا میتونم تهیه کنم؟!
مدیر پایگاه تنها راه انجام دادن آزمایش ایدز هست.در گوگل سرچ کنید آدرس مراکزی که رایگان تست ایدز میگیرند مشخص است مراجعه کنید 
فرزاد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۰۹ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۰
0
0
اگه با کسی رابطه جنسی انجام بدم و طرف مقابلم از نظرخودش مشکلی نداشته باشه ورابطه بدون کاندوم باشه ایا احتمال ایدز هست به نظر شما قبل ازرابطه با شخص دیگه غیراز زنم بایدازمایش بدم حتا اگه اون بدونه مشکلی نداره؟.من با زنم رابطه مقعدی داشتم بدون کاندوم.ولی قبل ازدواج ازمایش دادیم مشکلی نداشتیم.میخواستم بدونم کسی که ایدز نداره بازم رابطه از مقعد باهاش برقرار بشه باعث بیماری ایدز میشه ممنون
مدیر پایگاه اگر هر دو نفر آزمایش داده و سالم هستید پس جای نگرانی نیست در رابطه رابطه مقعدی هم این نوع رابطه صرفا باعث ایدز نمیشود بلکه ممکن است دچار بیماریهای عفونی در هر دو طرف شود و پیشنهاد می شود این رابطه وجود نداشته باشد
مهدی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۱۵ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۵
0
0
سلام من باخانمی که پریودشده رابطه داشتم واز کاندوم استفاده کردم ولی میترسم ایدز بگیرم میشه راهنمایی کنید
مدیر پایگاه
باسلام
احتمال انتقال ویروس ازاین طریق که گفتید ضعیف است
اما بهتراست آزمایش بدهید
سعید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۲۷ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۲
0
0
سلام بنده یکماه پیش به درخواست یک مرد با او رابطه داشتم رابطه زوری بود ومن فاعل بودم ایا امکان انتقال ایذر وجود دارد اگر اوسالم باشد باز هم انتقال عفونت وایذر هست یاخیر
مدیر پایگاه
باسلام
بهتراست تحت نظریک متخصص داخلی یا عفونی آزمایش های مربوطه را بدهید
Welt
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۴۰ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۹
0
0
Slm mn o hamsaram moghei ke period budam rabete dashtim bedone candom vali mn kamelan salem hastm o bimarii nadaram ehtemal dare ke hamsram be Aids mobtala beshe?!
مدیر پایگاه
باسلام
تازمانی که همسرتان آزمایش ندهند نمی توان دراین باره نظرداد
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۰۴ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۱
0
0
سلام من حدود یک ماه پیش با مردی رابطه مقعدی داشتم و حدود یک تا دو دیقع ارضا شدم و نمیدونم که اون مرد ایدز داشته یا نه بعد چند هفته گلوم خارش گرفت و سرم درد گرفت و تب لرز گرفتم البته همراه با موقعی بود که انفلانزا هم پخش شده بود و خیلی ها همراه با من اینجوری شدن ولی من میترسم که اون مرد ایدز داشته و من هم مبتلا شدم درصد مبتلا شدن من چقدره با این علائم که دارم یعنی ایدز دارم چند تا لکه قرمز هم روی کلاهک التم پیدا شده
مدیر پایگاه بدون انجام آزمایش لذیدز نمی توان نظری داد
مهدی
|
United States
|
۱۹:۵۳ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۹
0
0
یک بار رابطه پر خطر داشتم اونم کمتر از 30ثانیه الان استرس دارم آیا حتمال ابتلا تو رابطه خیلی کوتاه وجود داره??
مدیر پایگاه
باسلام
بهتراست یک آزمایش بدهید
مهدی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۲۶ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۴
0
0
من خیلی وقته که میخوام بدونم سکس با کاندوم از مقعد خطر بیماری ایدز رو داره وچه کاندومی مناسبه واگر هیچکدوم ایدز نداشته باشیم احتمال گرفتن این بیماری چقدر است
لطفا جواب بدین
مدیر پایگاه رابطه مقعدی از نظر کارشناسان ما مورد تایید نیست و پیشنهادی برای انجام آن ندارند
samir
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۰۰ - ۱۳۹۸/۰۱/۰۴
0
0
سلام من با کسی ارتباط دارم که 100%مطمئن هستم سالمه آیا بازم خطر ابتلا به ایدز وجود داره؟
مدیر پایگاه
باسلام
اگرضریب اطمینان شما اینقدراست که نباید جای نگرانی باشد
شایان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۶:۲۸ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۱
0
0
سلام من یک بار با یک خانومی سکس داشتم بدون کاندوم میخواستم ببینم میتونم ایدز بگیرم (ولی خانوم ارضاء نشد)
مدیر پایگاه باید آزمایش ایدز انجام دهید همینطوری نمی توان نظری داد
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۱۷ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۲
0
0
سلام
من دوماه پیش با یه خانم رابطه جنسی داشتم ، نمیدونم اون مبتلا هست یا نه ، ولی بعد از گذشت ۲ ماه ازمایش اچ ای وی دادم و منفی بود ،،، چند درصد اطمینان به ازمایش هست بعد دوماه ؟؟؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۵۰ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۵
0
0
سلام من با یک زنی اول برای چنددقیقه رابطه واژینال انجام دادم و دخول صورت گرفت بعد به رابطه پایان دادم و بعد با زبان خود ناحیه تناسلی زن را 3 ثانیه لیس زدم احتمال انتقال اچ ای وی از زن به من هست ممنونم
مدیر پایگاه
باسلام
آیا ازکاندوم استفاده کرده اید؟
اگراستفاده کرده اید ،چنانچه آن زن ناقل بیماری نبوده باشد نباید مشکل خاصی باشد
اما درنهایت بهتراست برای رفع نگرانی آزمایش بدهید
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۸
0
0
من با ۴ نفر رابطه داشتم رابطه بدون کاندوم ،بزاغ و دهن به دهن و ...نکردیم نمیدونم اون ها ایدز داشتن یا نداشتن البته این رابطه ها بیشتر از ۱ سال پیش بوده هیچ علایم ایدزی مانند خارش پوست و...درون من ایجاد نشده آزمایش هم ندادم ، چند درصد احتمال داره من مبتلا به ایدز شده باشم؟؟
مدیر پایگاه باید آزمایش دهید بدون انجام آزمایش هیچ نظری نمی توان داد
Saeid
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۳:۱۸ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۸
0
0
سلام با خانم شیشه ای سکس از, مقعد, داشتم کمتر از بیست ثانیه منی هم ریختم داحل مقعدش ایا احتمال مبتلا به ایدز هست؟
مدیر پایگاه تشخیص ایدز بدون انجام آزمایش امکانپذیر نیست
ملودی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۲۵ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۰
0
0
ایا بعد از گذشتن هشت سال از رابطه ی محافظت نشده و نداشتن علایم ممکنه آلودگی وجود داشته باشه؟
مدیر پایگاه
باسلام
بله
بهتراست آزمایش های لازم تخصصی را انجام دهید
پشیمان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۱۹ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۰
0
0
سه روز پیش با همجنس خودم رابطه دهانی داشتم اب منی داخل دهان ریخته نشد نمیدونم ایدز داشته یا نه مطالب شما را خوندم استرس بهم دست داد که در رابطه دهانی هم احتمال انتقال وجود داره میخواستم بدونم درصد انتقال چقدر است? و اینکه من احساس میکنم تبخال دارم میزنم ایا از استرس است ?یا در عرض سه روز علایم پدیدار میشه ?واینکه در دو هفته میشه ازمایش داد یا حتما باید یک ماه را بشه?
مدیر پایگاه
باسلام
بهتراست به یک متخصص عفونی مراجعه نمایید تا خیالتان راحت شود
النا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۲۸ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۴
0
0
سلام من ۵ ساله با دوست پسرم هر ۶ ماه رابطه مقعدی دارم روزی ۶.۷ بار تا ی هفته.میخوام بدونم ایا بیماری ایدز گرفتم خیلی نگرانم تازه فهمیدم چقدر خطرناکه
مدیر پایگاه بدون انجام آزمایش نمی توان نظری داد
ستاره
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۲۶ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۵
0
0
باسلام
من دختری هستم که حدود یکساله خودارضایی میکنم و هربار به ارگاسم میرسم. مایع بی رنگ و سفید رنگی از واژنم خارج میشه
میخواستم بپرسم اگر دقیقا قبل از انجام عمل خودارضایی با موبایلم کار کرده باشم آیا مبتلا به اچ آی وی ی ایدز میشم؟
منظوم اینه که موبایل مسلما شی کثیفی هست که آلوده به انواع میکروب ها و ویروس هاست
اگر دقیقا قبل از خودارضایی توی این یکسال با موبایل کار کرده باشم و دستم رو نشسته باشم و درجا خود ارضایی کنم بیمار میشم؟
مدیر پایگاه
باسلام
توصیه اول اینستکه خود ارضایی را ترک کنید چراکه عواقب جدی برایتان بدنبال دارد
نکته دیگراینکه اچ آی وی ازطریق خون آلوده،رابطه جنسی محافظت نشده با فرد ناقل ویروس و سرنگ های چند بارمصرف معتادان قابل سرایت می باشد
نکته مهم اینکه بهتراست برای معاینه وچکاب به متخصص زنان هم مراجعه نمایید
ستاره
|
United States
|
۰۱:۱۹ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۶
0
0
در رابطه با سوال قبل:
ممنونم از راهنماییتون
و چشم حتما اینکار رو ترک میکنم
پس نیازی به آزمایش و تست ایدز د اچ آی وی نیست؟ینی 100%مبتلا نشدم از طریقی که گفتم؟
و اینکه میتونم بپرسم چرا فرمودین به دکتر زنان مراجعه کنم؟
مدیر پایگاه
باسلام
شما نیازمند یک مشاوره دقیق ازسوی متخصص زنان هم هستید تا بتوانید خود ارضایی را ترک کنید و ایشان نظرات کارشناسی و تخصصی را ارایه دهند
مهرشاد
|
United Kingdom
|
۰۲:۳۴ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۶
0
0
با سلام
من اوایل اردیبهشت امسال با یه زن بیوه رابطه جنسی داشتم و از کاندوم هم استفاده کردم، بعد از ارضا شدنمون من دراز کشیدمو خسته بودم در حالی که آلتم نیمه راست بود اون خانم اومدو نشست رو آلتم و ۶۰ ثانیه ای تو اون حالت بودیم، طوری که تقریبا یک سوم آلتم وارد مهبلش شده بود و دخول عمیق نبوده، ولی خب طبیعتا ترشحات مهبلش به آلتم خورده، از طرفی هم مطمئن نیستم اون ویروس داشته یا نه، بدجوری هم وسواس فکری گرفتم هی با خودم میگم نکنه اون مریضی داشته باشه، یه سوال دیگه ای که داشتم اینه که توی دخول کم عمقی که تو بالا گفتم چطور ممکنه ویروس منتقل بشه؟ از چه راهی منتقل میشه؟ از سوراخ آلت یا کلاهک؟
ینی اگه طرف مریض باشه همین که ترشحاتش وارد سوراخ آلتم بشه به همین راحتی سرایت میکنه؟
مدیر پایگاه در موارد شک به مبتلا شدن بهترین راه انجام آزمایش است
ستاره
|
United States
|
۱۳:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۶
0
0
پس نیازی به تست و آزمایش نیست دیگه؟
از این طریقی که گفتم بیماری منتقل نمیشه،
درسته؟
مدیر پایگاه  

راههای انتقال :


 


1-خون وفراورده های آن


2- تزریق مشترک


3-مادر به جنین


4- جنسی

 

علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۴:۰۹ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۸
0
0
من حدودا یه شبی میشه با یک مرد رابطه مقعدی داشتم و فاعل من بودم فقط ۱۰ ثانیه طول کشید و من به طرف مشکوک هستم باید چه کار کنم لطفا جواب دهید
مدیر پایگاه تنها راه تشخیص انجام آزمایش است
رضا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۴۳ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۸
0
0
بهترین زمان برای آزمایش چه وقتیه
ستاره
|
United States
|
۱۲:۰۲ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۸
0
0
ببخشید دوباره سوال میپرسم
آخه جوابم رو ندادین
ینی نیازی نیست من تست و آزماش اچ آی وی و ایدز انجام بدم؟
ینی 100%مبتلا نشدم از این روش که گفتم (خودارضایی با دستی که باهاش باموبایلم کار کردم)؟
مدیر پایگاه ما دقیقا نمی دانیم سوال شما چه بوده است اگر در موردی شک به ابتلا به ویروس اچ آی وی باشد کارشناسان ما توصیه به انجام آزمایش اچ آی وی میکنند
نتشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۱۵ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۸
0
0
منظور از دوران طلتیی چیست میشه توضیح بدید لطفا
ستاره
|
United States
|
۱۴:۴۵ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۸
0
0
سوال دقیقا این بوده
من دختری هستم که یکسال هست خودارضایی میکنم و همیشه به ارگاسم میرسم و مایع سفید رنگ و بی رنگی از واژنم در هنگان ارگاسم خارج میشه
حالا اگر قبل از انجان خودارضایی با موبایل کار کرده باشم آیا احتمال مبتلا شدنم به ایدز و اج آی وی وجود داره؟( منظورم اینه که موبایل مسلما شی کثیفی هست و اگر دقیقا قبل از خودارضایی باهاش کار کنم و بعد درجا خودارضایی کنم ممکنه آلوده به اچ آی وی و ایدز بشم؟)
مدیر پایگاه بیشترین راه انتقال ایدز از راه روابط جنسی است موبایل آلوده کسی راآلوده به اچ آ وی نکرده ولی بهترین راه تشخیص اچ آی وی انجام تست است که بصورت رایگان هم انجام می شود    
نتشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۹
0
0
بهترین زمان برای انجام تست که مطمئن باشیم صددرصد ابتلا نشدیم کی هست و آیا کیت های تشخیص مطمئن هستند
مدیر پایگاه بهترین کار مراجعه به پزشک معالج یا مراکز مشاوره است که به رایگان از مشاوره‌ها و تست مربوطه برخوردار می‌شوندتوصیه نمی‌شود افراد برای تهیه این تست‌ها به داروخانه‌ها مراجعه کنند؛ چرا که موارد مثبت کاذب باعث ایجاد تشویش اذهان عمومی می‌شود.
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۴:۵۷ - ۱۳۹۸/۰۳/۳۱
0
0
ایا چند بار انجام دادن رابتیه جنسی با فرد مشکوک تا انتقال ویروس ایدز
مدیر پایگاه بله امکانش هست تست بدهید
ویران
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۳۷ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۱
0
0
سلام
من یه رابطه با یک زن معتاد داشتم در حد مالیدن. دخول صورت نگرفت. فقط یه کم دستشو با اب دهنش خیس کرد و به التم زد و منو ارضا کرد. اب دهنش کم بود که من رطوبت اونو حس نکردم آیا من ایدز گرفتم
مدیر پایگاه

راههای انتقال :


 


1-خون وفراورده های آن


2- تزریق مشترک


3-مادر به جنین


4- جنسی

غیر از این باشد  منتقل نمی شود
مریم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۱۷ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۳
0
0
سلام . من یه سال با همسرم رابطه داشتم بعد از یه سال جداشدم و بعد اخرین رابطه که یه ماه گزشته بود در مراکز مشاوره درمانی تست دادم و منفی بود لازم که بعد از ۶ ماه دوباره تکرار کنم؟
مدیر پایگاه اگربه رابطتون شک دارید یک تست  دیگه برای اطمینان انجام دهید
Zahra
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۳:۴۵ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۲
0
0
اگه ی مردی با ی مرد دیگه رابطه داشته باشه تا چندبار ایدز نمیگیره؟
مدیر پایگاه تشخیص این مساله فقط با تست ممکن است
مهدی
|
Afghanistan
|
۱۶:۵۴ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۳
0
0
ایا مرد و زن سالم که ایدز ندارند،میتوانند از طریق رابطه مقعدی دچار ایدز شوند
مدیر پایگاه خیر
هادي يوسفي
|
United States
|
۲۳:۰۶ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۹
0
0
سلام. من 18سال دارم ومرد هستم چند روز پيش با يک نوجوان پسر 15 رابطه از مقعد داشتم و فقط شيش سانت از آلت تناسليم وارد مقعد آن شد ورابط حدود 30 ثانيه بيشتر طول نکشيد. وارضا شدم و از اينکه آن دچار ويروس اچ اي وي داشته باشد مطمعن نيستم اما با افراد زيادي رابط داشت وبعد از يک روز گلودرد کم گرفتم امانه احساس خستگي وخواب آلودگي نمي کنم. آيا ممکن است دچار اچ اي وي به اين زودي شده باشم.لطفا جواب بدين
مدیر پایگاه بدون انجام آزمایش نمی توان نظری داد
محسن
|
United Arab Emirates
|
۰۷:۱۹ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۲
0
0
سلام
من ۵سال پیش یه رابطه محافظت نشده داشتم
الان ۳ساله ازدواج کردم و چند ماه پیش همسرم آزمایشات قبل از بارداری انجام داد که شامل آزمایش اچ ای وی هم بود.آزمایشش منفی بود.
به خاطر اون رابطه محافظ نشده ای که داشتم همیشه میترسیدم آزمایش بدم
آیا من مبتلا نشدم ؟
مدیر پایگاه برای اطمینان انجام دهید
ررانه
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۲۰ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۳
0
0
من سال پیش با یه پسر برای اشنایی صیغه یک هفتگی خوندیم در این یک هفته سه یا چهار بار باهم نزدیکی داشتیم من هیچ کدام از علایم اولیه یادم نمیاد که داشته باشم ولی وقتی فکر میکنم اون پسر خیلی شبیه افراد ایدزی هست بخدا دارم دیونه میشم من دوتا بچه دارم وطلقه ام بهش اعتماد کردم وارد حریم خانوادهام کردم ولی بعد یک هفته از اخلاق و رفتارش خوشم نیومد ازش متنفرم ولی من باهاش ابطه داشتم نمیدونم بایه چکار کنم الان یکسال از اون قضیه میگذره بنظر شما از کجا بفهمم ایدز گرفتم یا م
مدیر پایگاه تنها راه تشخیص انجام آزمایش ایدز است
نیوان
|
United States
|
۰۹:۴۹ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۴
0
0
من با یه زن پولی رابطه ی بدون کاندوم داشتم.ابا اگه اون زنه مریض باشه همون بار اول منم ایدز میگیرم
مدیر پایگاه باید آزمایش دهید
علی
|
Netherlands
|
۲۲:۵۰ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۵
0
0
سلام وقت بخیر
من ۳ روز پیش با یه خانمی که نمیدونم ایدز داشته یا نه رابطه معقدی داشتم و ارضا شدم
بعد از ۳ روز علائمی شبیح انفلانزا دارم یعنی گلو درد کمی تب و بدن درد
می خواستم بدونم چقدر احتمال داره مبتلا شده باشم؟
مدیر پایگاه
باسلام
بهتراست با یک متخصص عفونی خیلی فوری مشاوره کنید
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۳۳ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۶
0
0
سلام من یه رابطه با پسر داشتم دو روز پیش و طرف مقابل هم ایدز نداشت آیا نیازه که تست اچ آی وی بدم؟
مدیر پایگاه اگر مطمئن هستید که ایشون ایدز نداشتید جای نگرانی برای چیه ؟ایدز باید از یه راهی منقل بشه.اگر شک دارید تست انجام دهید
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۵۲ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۶
0
0
سلام اگر خیلی زود بفهمیم که مبتلا شدیم آیا راه درمان دارد یا خیر
مدیر پایگاه
باسلام
بله
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۴۷ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۷
0
0
سلام من چند روز پیش با یه خانوم رابطه داشتم.اما از کاندوم همون اول کار تا اخر کار استفاده کردم فقط کاندوم حدود۲سانت پایین التم رو نپوشانده بود.در ضمن زخم یا مشکل پوستی هم التم نداشت.چقدر درصد احتمال الودگی با کاندوم هست.ممنون از شما
مدیر پایگاه
باسلام
با این شرایط که گفتید نباید قاعدتا مشکلی باشد
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۳۵ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۷
0
0
با سلام بنده با خانمی رابطه برقرار کردم اما کاندم استفاده کردم.یک روز بعد ارتباط دست و پاهام شروع به سوزش کرده ممکنه علائم اچ ای وی باشه.ممنون میشم پاسخ بدید
مدیر پایگاه بهتر است برای اطمینان خاطر خودتان آزمایش انجام دهید
حسام
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۵۱ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۹
0
0
سلا و خسته نباشيد من چند روز پيش با يك. پسر رابطه داشتم وآلام يكم سرم درد ميكنه و كمي باسنم درد ميكنه أيا إيدز دارم
مدیر پایگاه تنها راه تشخیص ایدز انجام آزمایش است اگر شک دارید آزمایش دهید
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۹
0
0
سلام.یک هفته بعد از رابطه شما چه نوع ازمایش رو پیشنهاد میکنید؟
مدیر پایگاه یک ماهبعد از رابطه آزمایش  اچ آی وی انجام شود و سه ماه بعد میتوان نظر مطمئن تری داد
Psr
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۲۵ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۹
0
0
ایا رابطه محافطت شده با کسی که نمیشناسیم داشته باشیم .در صورتی که محافظت شده باشه بازم نیاز به تست و ازمایش هست؟
مدیر پایگاه
باسلام
حتی المقدور باید ازاین نوع روابط خودداری کرد.اما رعایت نکات مهم برای پیشگیری ازابتلا به انواع بیماری های جنسی و مقاربتی بسیارمهم است.
مسیح
|
United Arab Emirates
|
۰۴:۰۲ - ۱۳۹۸/۰۴/۳۱
0
0
عرض ادب
جناب من پسر ۲۵ ساله ایم که یک رابطه محافظت نشده با یک زن خیابانی داشتم که علائم ایدز رو داشت و شما فک کنید که حتما ایشون ایدز داشتن از اون رابطه ۷سال میگذره من فقط بعد یک ماه زیر گوشم یکی دوتا قارچ بوجود اومد و بعد یه هفته از بین رفت و تا الان هیچ علائم و حتی سرما خوردگی حاد نداشتم
اصلا هم نمیخوام ازمایش بدم فقط بفرمایین چند درصد احتمال مبتلا شدنم وجود داره البته اینم بگم دیگه بعد از اون رابطه با هیچکس رابطه نداشتم و میترسم به کسی منتقل کنم لطفا با یک کلمه جواب ندین و یکم کمک کنید خواهش میکنم
مدیر پایگاه ظاهر نشدن علائم ممکن است تا 10 سال طول بکشد. با این حال، این به این معنا
نیست که ویروس از بین رفته است. ایدز یک بیماری قابل کنترل است. اما اگر
درمان نشود، می تواند به مرحله 3 پیشرفت کند. به همین دلیل است که آزمایش
بسیار مهم است شما که اینهمه نگرانی دارید دلیلی ندارد یک آزمایش ساده ندهید این بهترین راه تشخیص است
مهدی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۰۰ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۱
0
0
با سلام من چند روز پیش با یه نفر سکس داشتم که در حین سکس یه لحظه کاندوم پاره شد و من سریع متوقف کردم دوباره از کاندوم استفاده کردم آیا با این وجود امکان ابتلا به HIV هست
مدیر پایگاه تشخیص این مساله فقط با انجام آزمایش امکانپذیر است
مهدی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۲۰ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۱
0
0
با سلام من چند روز پیش با یه نفر سکس داشتم که در حین سکس یه لحظه کاندوم پاره شد و من سریع متوقف کردم دوباره از کاندوم استفاده کردم آیا با این وجود امکان ابتلا به HIV هست
مدیر پایگاه
باسلام
اگراین فرد ناقل بیماری باشد و رابطه محافظت نشده شما هم صورت گرفته است بهتراست که آزمایش بدهید
مریم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۱۳ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۳
0
0
سلام
ببخشید من یه ماه بعد اخرین نزدیکی ازمایش دادم و یه بار هم ۹ ماه بعدش در مراکز مشاوره درمانی رایگان لازم که دوباره باز تست بدم؟
مدیر پایگاه اگر شک دارید مجدد آزمایشو تکرار کنید گاهی علائم تا چند سال خودشونو نشون نمیدن
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۲۴ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۴
0
0
سلام من یه رابطه داشتم که الان در مجای ادراری کمی سووزش دارم
میترسم از ابتلا به hiv امکان هست بشه
مدیر پایگاه
باسلام
بهتراست برای چکاب به ارولوژیست مراجعه کنید
Hhh
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۱۳ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۶
0
0
با سلام اولین علائم اچ ای وی بعد چه مدت ظاهر میشه و اون علائما چیه .با تشکر
مدیر پایگاه
  • سردردی
  • تب
  • خستگی
  • پندیدگی غدوات
  • گلون دردی
  • علایم شاریدگی روی پوست
  • درد عضله و مفصل
  • زخم دهان
  • زخم روی آلت تناسلی
  • عرق از طرف شب
  • اسهال

اما
این علایم ممکن است بخاطر بیماری های دیگر از قبیل زکام یا سرماخردگی شدید
و یا بیماری های دیگر نیز باشند. اگر فکر میکنید به اچ آی وی مبتلا شده
اید، باید  مراجعه کرده و تقاضای انجام معاینه خون نمائید.

ميلاد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۴۴ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۰
0
0
سلام من دوماه پيش رابطه خطرناك داشتم رفتم ازمايش دادم ازمايش پيشرفته دادم جوابش منفي بود ايا نياز به ازمايش ديگري هم هست تو را خدا جواب بده
مدیر پایگاه
باسلام
بهتراست تحت نظرمتخصص عفونی ،آزمایش انجام دهید
ميلاد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۰۷ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۱
0
0
سلام من دوماه پيش سكس خطرناك داشتم ازمايش رفتم منفي بود ايا نياز هست ازمايش مجدد انجام بدم
مدیر پایگاه اگر قاعدگی بعد از رابطه بصورت کامل اتفاق افتاده نه لکه بینی احتمال بارداری وجود ندارد
محسن
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۴۲ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۱
0
0
سلام من هشت پيش سكس خطرناك داشتم رفتم ازمايشhiv دادم تو مراكزشم رفتم برا مشاور توضيح دادم چون خطرناك بود دو روز بعد جوابش مياد منفي بود
ايا لازم دوباره برم ازمايش
مدیر پایگاه اگر شک دارید چند ماه بعد آزمایشو تکرر کنید تا مطمئن شوید
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۳۹ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۱
0
0
من ۴ روز پیش با زوج فقط خانم رابطه بدون محافظت شده داشتم و از ۲ روز پیش قرص مصرف میکنم واز دو روز پیش یه مقدار سردرد و گلودرد دارم میخواستم بدونم درصد انتقال با وجود مصرف قرص ها چقدر است ؟؟؟
مدیر پایگاه
باسلام
شما باید به متخصص عفونی مراجعه کنید
خودسرانه دارو مصرف نکنید
مهسا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۵:۰۰ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۳
0
0
ایا با کسی ک ازدواج کرده از پشت رابطه داشته باشیم جای نگرانی هس ؟ چون قبل ازدواج ازمایش میگیرن . مشکلی نیس ؟
مدیر پایگاه بدون انجام آزمایش نمی توان نظری داد
مصطفی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۴۵ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۳
0
0
سلام.من دو هفته پیش سرما خوردم بعد هفته پیش سکس بدون کاندوم داشتم دو روز بعد از رابطه واسه یک شب سردرد داشتم ۴روز بدن درد داشتم اسهالم دارم ولی شدید داعمی نیست.ایا اینا نشانه hivهست؟؟
لطفا زودتر جواب بدین خیلی نگرانم
مدیر پایگاه اگر رابطه خطرناک داتشتید یک تست انجام دهید بهتر است نمی توان درباره ایدز با چند علامت که ممکنه به دلیل سرماخوردگی هم باشد نظر قطعی  داد
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۳۳ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۳
0
0
من یک رابطه ی جنسی چند ثانیه ای بدونه کاندوم و با یه پسر داشتم که هردو سالم بودیم احتمال ببماری چقدر است
مدیر پایگاه اگر هر دو نفر سالم باشند چرا نگران هستید
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۵۴ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۳
0
0
من یک رابطه ی جنسی چند ثانیه ای بدونه کاندوم و با یه پسر داشتم که هردو سالم بودیم احتمال ببماری چقدر است من زبانم سفید شده مشکلی هست آیا
مدیر پایگاه در رابطه با تشخیص ایدز  بدون انجام آزمایش نمی توان نظری داد اگر هر دو نفر سالم باشند این بیماری  از راه جنسی وارد بدن کسی نمیشود
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۰۷ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۳
0
0
من یک رابطه ی جنسی چند ثانیه ای بدونه کاندوم و با یه پسر داشتم که هردو سالم بودیم احتمال ببماری چقدر است من زبانم سفید شده مشکلی هست آیا
مدیر پایگاه دوست عزیز این سوال چند بار توسط شما ارسال شده و تو صیه کارشناسان ما به شما انجام تست است اگر شکی وجود دارد
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۵
0
0
آیا برخورد آلت پسر از روی لباس زیر به باسن دیگران احتمال انتقال ایدز را دارد ؟(هر دو طرف لباس زیر به تن داشتند و آلت کامل وارد باسن نشد و فقط به استخوان باسن برخورد کرد)
مدیر پایگاه درباره این مساله نمی توان نظر قطعی صادر کرد توصیه می شود در صورت شک ازمایش انجام دهید
میلاد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۳:۴۹ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۵
0
0
سلام خسته نباشید..
تو سایتایی خوندم ک احتمال انتقال ویروس ایدز ار راه مقعد از زن به مرد خیلی کمه ایا این درسته؟
شستشوی الت مرد حدودا ١٥ دقیقه بعد از سکس از راه مقعد میتونه جلوی ایدز رو بگیره؟
ممنون میشم جواب بدید
مدیر پایگاه دوست عزیز قطعیتی در مورد این مساله نیست در صورت شک به ابتلا باید آزمایش دهید
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۵۴ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۵
0
0
آیا برخورد آلت پسر از روی لباس زیر به باسن دیگران احتمال انتقال ایدز را دارد ؟(هر دو طرف لباس زیر به تن داشتند و آلت کامل وارد باسن نشد و فقط به استخوان باسن برخورد کرد)
زمان این برخورد به ثانیه هم نکشید و طرف مقابل هم فکر نمیکنم به این ویروس مبتلا باشد چون تا به حال هیچ گونه رابطه نداشته است
مدیر پایگاه دوست عزیزاین سوالو چند بار ارسال کردید و کارشناسان ما توصیه کردند اگر شکی دارید یک آزمایش انجام دهید احتمال ضعیف است ولی برای اطمینان خودتان این آزمایش انجام شود بهتر است
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۳۵ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۵
0
0
رابطه ی جنسی بین دو پسر همجنس باز بدونه کاندوم در صورتی که هردو سالم باشند احتمال ایدز وجود دارد
مدیر پایگاه تنها راه تشخیص انجام آزمایش است
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۳:۵۷ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۶
0
0
سلام من یک پسر 14ساله هستم و فقط چند بار با پسران هم سن و سال خودم الت تناسلی من را با دهن خود تحریک کردند و فقط ی بار از یک پسر لب گرفتم این روابط تقریبا از یک سال پیش شروع شده من تا جایی که به یاد دارم نشانه هایی که گفتید را ندارم من میخواهم ازمایش بدهم اما نمیدانم کجا و چگونه خواهش میکمم به سوالات من پاسخ دهید به طوری که من متوجه شوم
مدیر پایگاه لیست مراکزی که آزمایش رایگان ایدز میگیرند را گوگل کنید برای شما می آورد با توجه به محل زندگیتان یک مکان را انتخاب کنید و آزمایش دهید
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۳۶ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۶
0
0
احتمال انتقال ایدز از روی 4 لایه لباس و پسری که 11 سال سن دارد وجود دارد(آلت پسر به باسن وارد نشد و فقط به استخوان آن برخورد کرد؟
مدیر پایگاه دوست عزیز شما بیشتر از چند بار این سوالو ارسال کردید و کارشناسان ما پاسخ دادند شکی وجود دارد آزمایش دهیداین احتمال ضعیفه ولی  برای رفع شکه بهتره انجام شود
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۰۶ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۶
0
0
چگونه درخواست انجام آزمایش را با پدر و مادر خود در میان بگذاریم
مدیر پایگاه
باسلام
اگرمنظورتان آزمایش خودتان است که می توانید به آزمایشگاه مراجعه کنید ومشکلی هم نخواهد بود
میلاد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۲
0
0
سلام..ببخشد علاعم اولیه اچ ای وی مثل گلو درد شدتش زیاده یا ی گلو درد معمولیه؟
من رابطه مشکوکم حدود یک ماه پیش بود الان تو ازمایش معلوم نیست..میخواستم بدونم شدت گلو دردش زیاده؟
مدیر پایگاه اگر رابطه مشکوک داشتید تنها راه انجام آزمایش است نمی توان همینطوری نظری داد
سحر
|
Canada
|
۲۰:۳۹ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۳
0
0
سلام ببخشید ؛من با نمونه خون کسی که hivمثبت بوده تماس داشتم.الان نمیدونم روی دستم ریخته یا نه فقط یادمه کمی دور لوله ازمایش ریخت و من دستکش نداشتم.بعد دو سه روز هم دیدم روی انگشتم یه زخم کوچیک که الان بسته شده و خوب شده هس.خیلی نگرانم که خون فرد و ویروس از طریق این زخم وارد بدنم شده باشه.از طریق زخم احتمال انتقال زیاده؟
مدیر پایگاه
باسلام
شما حتما باید آزمایش دهید وبهتراست که این کارتحت نظرمتخصص عفونی باشد
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۲۶ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۴
0
0
سلام دوباره ازمايش ايدز دادم منفي بازم لازم بدم تغريبن دوتاش تو سه ماه دادم
مدیر پایگاه اگر رابطه مشکوک داشتید 6 ماه بعد از رابطه هم تست تکرار شود بهتر است
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۲۸ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۶
0
0
سلام ببخشید کسی که مبتلا به سل وعفونت ریه است و الایزا نسل ۳ hivمثبت شده .ولی نسل ۲ و ۴ منفی میشه دلیلش چیه؟و فرد همسرش هم تستش برای hivمنفی شده.الان این مورد مبتلاس یا نه؟
Majid
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۳۷ - ۱۳۹۸/۰۵/۳۰
0
0
سلام یه سوال داشتم. ایدز میتونه موقع رابطه رو شلوار منتقل بشه( منظورم رابطه رو شلوار)
مدیر پایگاه
باسلام
اگررابطه مستقیم نبوده و به روشی که شما می گویید باشد،بعید است این بیماری انتقال یابد
Arman
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۲۳ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۲
0
0
سلام من شش روز پیش با یه فاحشه رابطه جنسی برقرار کردم که اصلا فاحشه خیابانی یا معتاد نبودند.
سکسمون ایمن و از اول تا آخرش با کاندوم بود.هیچ نقصی وجود نداشت.هیچ رابطه دهانی برقرار نکردم و حتی به لب هاشون یا جای دیگشون صورتمو نزدیک نکردم.ایشون تمیز به نظر میرسید و جای زخم نداشت.منم همینطور.بعد از این شش روز هیچ علایمی از ایدز ندارم و ایشون به هیچ وجهی ارضا نشدن و مایعی از بدنشون به پوستم نزدیک نشد.به محض ارضا شدنم آلتمو سریع بیرون اوردم.سکسمون هم حدودا پنج دقیقه کلا زمان برد.
میخواستم بدونم منم باید آزمایش بدم یا نیازی نیست؟
مدیر پایگاه اگر رابطه حفاظت شده داشتید جای نگرانی نیست اگر شکی دارید تنها راه انجام آزمایشه
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۰۰ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۳
0
0
سلام میخواستم ببینم اگه آلت مرد هنگام ماساژ از روی مایو خیس به استخوان داخلی باسن مرد دیگر به طور اتفاقی برخورد کند احتمال انتقال هست یا نه؟
مدیر پایگاه
باسلام
بهتراست یک آزمایش بدهید
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۱۰ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۳
0
0
با سلام پیرو سوال قبل میخواستم ببینم اگه هر دو فرد سالم باشند خطر احتمال وجود دارد؟
مدیر پایگاه قاعدتا جواب منفی است
Arman
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۳۹ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۴
0
0
سلام من شش روز پیش با یه فاحشه رابطه جنسی برقرار کردم که اصلا فاحشه خیابانی یا معتاد نبودند.
سکسمون ایمن و از اول تا آخرش با کاندوم بود.هیچ نقصی وجود نداشت.هیچ رابطه دهانی برقرار نکردم و حتی به لب هاشون یا جای دیگشون صورتمو نزدیک نکردم.ایشون تمیز به نظر میرسید و جای زخم نداشت.منم همینطور.بعد از این شش روز هیچ علایمی از ایدز ندارم و ایشون به هیچ وجهی ارضا نشدن و مایعی از بدنشون به پوستم نزدیک نشد.به محض ارضا شدنم آلتمو سریع بیرون اوردم.سکسمون هم حدودا پنج دقیقه کلا زمان برد.
میخواستم بدونم منم باید آزمایش بدم یا نیازی نیست؟
مدیر پایگاه شما چندین بار این سوالو ارسال کردید و کارشناسان ما توصیه کردند برای اطمینان خودتون یک تست بدهید این آزمایش رایگان است
mahdi
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۵۹ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۷
0
0
با سلام
من فقط یک بار با زنی رابطه داشتم دخول اول بدون کاندم بود تا نیمه الت ولی سریع بیرون کشیدم وکاندم استفاده کردم. درصد ابتلا چقدره
اون خانم میگفت من سالمم و هر6ماه چک میکنم خودمو .
ولی چون نمیشناسمشون نمیشه اعتماد کرد الان 72 ساعت بیشر گذشته.
خیلی استرس دارم.
مدیر پایگاه این نوع آزمایش در ایران برای بار اول ۸ هفته بعد از رفتار خطرناک به مراجعه کنندگان توصیه می شود
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۴۶ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۸
0
0
سلام من ۴ماه پیش رابطه جنسی داشتم و یک عدد کاندوم ۲ بار استفاده کردیم آیا خطری دارد
مدیر پایگاه اگر آزمایش  منفی بوده جای نگرانی وجود ندارد
حسام
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۵۴ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۸
0
0
باسلام دوماه پیش با یه زن خیابونی رابطه داشتم مدت بیست ثانیه آلتم خورد .الان هم سوزش بدن وسرفه خشک دادم .ایا امکان ویروس ایدز هست .
مدیر پایگاه
باسلام
بهتراست آزمایش بدهید
Nik
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۵۰ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۱
0
0
سلام،اگر در حين رابطه جنسي كاندوم پاره شود امكان انتقال ايدز به فاعل وجود دارد؟
و اگر زن آلت مرد رو با دهانش تحريك كنه امكان انتقال به مرد وجود دارد؟
مدیر پایگاه آزمایش انجام شود
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۰۹ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۳
0
0
سلام، من دو روز پیش با زنی که بصورت عقد موقت خود را در اختیار قرار میدهند رابطه داشتم . دخولی انجام نشد فقط نوک الت من کمی با مایع ترشح شده خانم تماس پیدا کرده و خیس شد. آیا در این حالت احتمال انتقال ایدز وجود دارد؟ آیا باید تست بدهم؟ باتشکر
مدیر پایگاه اگر شکی دارید تنها راه تشخیص تست هست
امین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۵۱ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۳
0
0
سلام من با چند پسر رابطه همجنسبازی داشتم و همشون ازمایش دادن سالم بودن منم سالم بودم ایا وقتی همگی سالم باشند ادم ایدز میگیرد البته قبل از همجنسبازی ازمایش دادن ولی خواستم بدونم پسر با پسر سالم ایدز میگیرن؟؟ممنون اگه جواب بدین
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۴۹ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۶
0
0
ببخشید انتقال ایدز از طریق رابطه جنسی دهانی از مرد به زن در حالی که مقدار کمی از ترشح به دهان زن وارد شده باشد خیلی احتمال بالایی دارد؟
مدیر پایگاه تشخیص ایدز فقط با انجام ازمایش امکانپذیر است
مریم
|
Poland
|
۲۱:۱۲ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۶
0
0
سلام بعد از ۸ ماه از اخرین رابطه در مراکز درمانی ازمایش دادم لازم که دوباره تکرار بشه؟
مدیر پایگاه
باسلام
متوجه نشدیم زمان رابطه و زمان آزمایش تان چقدر اختلاف داشته است؟
مریم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۴۹ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۷
0
0
زمان رابطه ۸ مهر و من ۱۰ تیر ازمایش در مراکز مشاوره دادم( در واقع ۸ ماه بعداز اخرین رابطه) باید دوباره تکرار بکنم ازمایش؟ یه سوال دیگه این کیت های ازمایش که جواب در ۱۵ دقیقه مشخص میشود و در مراکز انجام میشه ایا معتبر هستن؟ ممنون ازشما
مدیر پایگاه سلام اگر همسر یا پارتنرتان مشکل دارد پس از ۹ ماه مجدد انجام دهید
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۰۷ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۹
0
0
فقط میخوام احتمالشو بدونم احتمالش زیاده که در صورت انتقال ترشح به مقدار کم به دهان زن انتقال صورت بگیره یا کمه؟؟
مدیر پایگاه
باسلام
اگرزن یا مرد ناقل بیماری باشند و دهان شان زخم باشد و موارد مشابه وجود داشته باشد احتمال انتقال بیماری وجود دارد
مهیار
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۲۵ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۰
0
0
سلام حدود 3روز پیش با دختری رابطه جنسی داشتم دخول انجام شد نمیدونم بیماری داره یا نه ولی خراشیدگی یا زخمی روی التم نیست؛ رفتار خشن هم نداشتیم.
مدیر پایگاه
باسلام
سوال شما چیست؟
Nobody
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۴۱ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۰
0
0
ایا علایم ایدز ۱۰۰٪ پدیدار میشن؟
مهیار
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۱۴ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۱
0
0
با عرض سلام و خسته نباشید روز قبل سوالم رو ذکر نکرده بودم؛ 4/3روز پیش با دختری رابطه جنسی داشتم اولین رابطه زندگیم هم بوده؛طرف هم آشنا هستش به گفته خودش پاکه و مشکلی نداره؛ خواستم بدونم اگه خراشی یا زخمی روی الت نباشه بیماری منتقل میشه؟ چون بعد از رابطه دقیق التم رو چک کردم که زخمی نشده باشه. خدارو شکر موردی نبود. ممنونم ازتون
مدیر پایگاه
باسلام
اگرمشکلی نداشته باشند که نباید نگران بیماری باشید
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۵:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۲
0
0
سلام.
سه هفته پیش با یه خانم رابطه با کاندوم داشتم. روی زبونم جوش زد الانم تب دارم و شبا تو خواب بدنم خیس میشه. ارتباط با کاندوم هم میتونه باعث ایدز بشه؟
مدیر پایگاه
باسلام
بهتراست یک آزمایش بدهید
علی
|
Russian Federation
|
۱۰:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۶
0
0
سلام من چند روز پیش با یه خانومی رابطه داشتم از کاندوم استفاده کردم !! ولی چون تازه خودمو اصلاح کرده بودم میترسم اب واژنش بهم خورده باشه!! خانومه هم نمیدونم ایدز داشته یا نه ولی بازم احتمالش هس؟
مدیر پایگاه شک دارید آزمایش دهید
سینا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۱۷ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۶
0
0
باسلام.من دو هفته پیش با زنی رابطه جنسی برقرار کردم روی التم هیچ زخمی هم نبود مدت این رابطع خیلی طولانی به علت دیر ارضا شدن من بود(40مین) و هم از جلو و پشت رابطه برقرار شد و من رابطه ای از طریق دهان نداشتم ولی فرد مشکوک الت منو خورد(زن)و من منی خودمو بیرون از واژن بیرون دادم و سریعا بعدش ادرار کردم و تمام اون ناحیه رو شستم و الان میترسم ایدز گرفته باشم
مدیر پایگاه تنها راه انجام دادن ازمایش است
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۱۶ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۶
0
0
با سلام اگه دو نفر کاملا پاک و سالم باشند ولی رابطه جنسی داشته باشند احتمال که به ایدز آلوده بشن
مدیر پایگاه
باسلام
اگربا این شرایط که گفتید خیر
Y66017
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۳۹ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۷
0
0
سلام من به پسر ۱۶ ساله هستم چند ساله با پسر عموم رفتار پر خطر انجام میدم هیچ یک از علائم ایدزم ندارم ولی میترسم و اینکه یه ۳ یا ۴ سال پیش هم با یه پسر رفتار پر ختر داشتم لطفا کمکم کنید
مدیر پایگاه در صورت شک باید تست انجام شود
میلاد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۴۶ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۷
0
0
سلام من یه رابطه واژنی بدون کاندوم با یک خانم داشتم ولی منی رو بیرون دادم ایا احتمال اچ آی وی وجود داره
مدیر پایگاه در صورت هر  شکی باید آزمایش ایدز انجام شود
Safa Reza
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۴۹ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۸
0
0
من با سه نَفَر رابطه همزمان دارم و همگي ازمايش اچ آي وي داده ايم و سالم هستيم آيا با توجه به متاهل بودنم اين موضوع خطرناك هست؟
مدیر پایگاه در صورت شک به ایدز باید آزمایش انجام شود
محمد
|
United Arab Emirates
|
۱۶:۵۱ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۸
0
0
من با یه خانومی رابطه جنسی داشتم اما قبل از اینکه مایع منی از من به خانومی وارد بشود آلتم را درآوردم وبه زمین ریختم وقبلا هم باز با خانومی دیگری رابطه داشتم اما کاندوم داشتم الان میخوام بدونم به دکتر برم یا نه
مدیر پایگاه در صورت شک باید آزمایش انجام دهید
UNKNOW
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۲۶ - ۱۳۹۸/۰۶/۳۱
0
0
اگر در رابطه هیچ شخص ایدز نداشته باشد باز هم امکان ابتلا وجود دارد؟
مدیر پایگاه
دکتر فرشته دانشمند متخصص زنان ،زایمان و درمان ناباروری:


اگر یکی از اون ۲ نفر در دوره پنجره window باشد
یعنی هنوز ازمایشش مثبت نشده چون گاهی
۹ ماه طول
میکشد تا در خون تغییرات ایجاد کند و ازمایش مثبت شود بله



سینا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۲۰ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۱
0
0
سلام ایا از طریق بوسیدن طولانی مدت هم این بیماری منتقل میشه با توجه ب اینک اب دهان دو طرف صدرصد جابجا میشن
مدیر پایگاه در سطح جهانی شایعترین راه سرایت تماس جنسی است ابتدا از طریق تماس جنسی 80% کل موارد ابتلا به جهان را شامل می شود. ولی در صورت شک به ایدز تنها راه انجام ازمایش ایدز هست
سعید
|
Portugal
|
۱۷:۳۸ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۳
0
0
سلام،من رابطه ام درحدی بودکه دستم داخل واژن یه خانم کردم وبعددست یه کم خیس شدکشیدم به الت خودم زنه هم بااب دهانش ودستش منوارضا کردفرداش باهم رفتیم پیش کارشناس وباکیت مخصوص ازمایش دادیم هردومنفی بودیم، آیا خطری متوجه منوخانواده ام هست خیلی برام مهمه جوابش متشکرم
مدیر پایگاه
باسلام
بهتراست حدود یک ماه پس ازرابطه نیزآزمایش دهید
حسین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۳۹ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۴
0
0
سلام یه سوال. دارم تو رو خدا جواب بدین.من پسرم چند روز پیش الت یه پسر 18ساله رو دوبار کردم تو دهنم سرجمع یه دقیقه هم فکرنکنم طول کشیده باشه اب منی ازش نیومد ومن زخمی تو دهنم نداشتم بعد از این کار زود دهنمو شستم . شک دارم پسره ایدز داشته یا ن. خودش میگفت که تا حالا رابطه نداشته ایا من ایدز گرفتم.چ کنم
مدیر پایگاه
تنها راه برای تشخیص ایدز انجام آزمایش است و به طور کل را ههای انتقال ایدز


1-خون وفراورده های آن


2- تزریق مشترک


3-مادر به جنین


4- جنسی
حسین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۰۷ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۶
0
0
سلام منظور جوابتونوو نفهمیدم ایا من مبتلا شدم یا ن یا بایدازمایش بدم و اینکه چ موقع باید ازمایش بدم؟
مدیر پایگاه شما باید چند دوره آزمایش بدهید که بهتراست زیرنظرمتخصص عفونی باشد
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۲۵ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۷
0
0
سلام من دیشب با یک زن خیابانی سکس بدون محافظت داشتم خریت محض کردم دارم از فکر میمیرم..از دیشب سر درد گلو درد و اسهال دارم کی آزمایش بدم نشون میده؟همین الان برم؟
مدیر پایگاه پاسخ دستگاه ایمنی بدن در افراد مختلف
متفاوت است و این دوره بین ۲ تا ۱۶ هفته طول می‌کشد. بنابراین آزمایش
اچ‌آی‌وی حداقل دوبار به فاصله سه ماه توصیه می شود
پس از سه هفته می توانید
آزمایش ترکیبی نسل چهارم بدهید که در اکثر افراد نتیجه قابل اطمینانی می
دهد ولی اگر اطمینان بیشتری می خواهید باید سه ماه صبر کنید.
سلامت نیوز: بهترین زمان برای آزمایش HIV چند ماه بعد از رابطه جنسی می باشد؟
پس از سه هفته می توانید
آزمایش ترکیبی نسل چهارم بدهید که در اکثر افراد نتیجه قابل اطمینانی می
دهد ولی اگر اطمینان بیشتری می خواهید باید سه ماه صبر کنید.
سلامت نیوز: بهترین زمان برای آزمایش HIV چند ماه بعد از رابطه جنسی می باشد؟
میلاد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۸
0
0
با عرض سلام و خسته نباشید یه سوال داشتم؛ مثال اگر یک زنی دیروز مبتلا به HIV شده باشد میتونه فرداش از طریق رابطه جنسی ویروس رو به فَرد سالم منتقل کنه؟
مدیر پایگاه
باسلام
بله احتمال اش قوی است
میلاد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۲۸ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۹
0
0
با عرض سلام و خسته نباشید یه سوال داشتم؛ مثال اگر یک زنی دیروز مبتلا به HIV شده باشد میتونه فرداش از طریق رابطه جنسی ویروس رو به فَرد سالم منتقل کنه؟
بهمن
|
Turkey
|
۰۳:۲۰ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۲
0
0
سلام من یه رابطه محافظت نشده داشتم با یه خانم که نمیشناختم فردای رابطه تست hiv دادیم جفتمون منفی بود بازم لازم هست که من ازمایش بدم؟
مدیر پایگاه
باسلام
بهتراست به متخصص عفونی مراجعه کنید تا درصورت نیاز آزمایش های مربوطه را انجام دهید
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۱۴ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۲
0
0
سلام
من انگشتمو داخل واژن یکی کردم روی دستم ۱زخم تازه داشتم زخمم فقط به لباس زیرش خورد ایا امکان انتقال بیماری وجود دارد
مدیر پایگاه
سلام
احتمال انتقال بیماری درصورت بیماری احتمالی ازاین طریق که گفتید خیلی ضعیف به نظرمی رسد
عباس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۳۴ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۳
0
0
سلام و درود برشما
من بایه دختر رابطه دهانی محافظت نشده داشتم دهان اون خونریزی نداشت ایا احتمال انتقال بیماری به این صورت وجود دارد؟
واینکه ایشون میگفت زیرباسنش سوزش داره گرمش میشد این میتونه علایم چی باشه؟
باتشکر
مدیر پایگاه اگرناقل بیماری نبوده و زخمی هم نداشته باشد احتمال خطر انتقال بیماری نزدیک به صفر است
علی
|
United Arab Emirates
|
۲۱:۴۳ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۳
0
0
سلام
بارابطه دهانی بیماری منتقل میشه؟
مدیر پایگاه
باسلام
اگریکی ازطرفین، ناقل بیماری باشد و دهان وزبان زخم داشته باشداحتمال اش وجود دارد
درهرصورت بهتراست آزمایش بدهید
رعنا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۱۹ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۵
0
0
سلام خسته نباشید من توی خوابگاه شلوار یکی از هم اتاقی هامو که عین شلوارخودم هست اشتباهی پوشیدم این خانم دوست پسر زیاد داره و باهاشون رابطه هم داره ینی من احتمال میدم که مبتلا به ایدز باشه و خیلی هم کثیفه متاسفانه و بگم که من اون موقع عادت ماهانه بودم آیا امکانش هس که ترشحات واژن این دختر تو شلوارش مونده باشه و چون من هم پریود بودم ترشحات وارن اون با خون پریودی من قاطی بشه و ویروس به منم منتقل بشه خواهش میکنم بگین خیلی نگرانم به خاطر یه اشتباه زندگیم نابود بشه
مدیر پایگاه خیر ایدز از این راه منتقل نمی شود
sami
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۴۴ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۵
0
0
سکس بدون دخول داشتم به اصطلاح لاپایی و اگر انزال صورت بگیره و نزدیک واژن باشه احتمال سرایت هست ؟باتوجه به اینکه در مراکز بیماری رفتاری بعد از شش ماه و بیست روز تست ریپد دادم منفی بود
مدیر پایگاه احتمال بسیار ضعیف است ولی برای اطمینان چند ماه بعد تست تکرار شود بهتر است
ساغر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۴۵ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۶
0
0
سلام خسته نباشید دوست پسر من حدود دوهفته پیش به زور لبامو بوسید من دهنم بسته بود ولی کنار لبم یه جوش کوچیک وجود داشت که یادم نیست سربازبود یا سربسته الان بعد از دوهفته من چن تا از علائم رو دارم مثلا گلو درد و آبریزش و گرفتگی بینی و سرفه های خشک اگر دوست پسرم مبتلا به ایدز بوده باشه چقد احتمال داره به منم منتقل بشه؟ البته یادمم نیس که بزاق ایشون خونی بود یا نه فک کنم نبود چون اگه بود قاعدتا باید حس میکردم خون رو ممنون میشم جواب بدین.
مدیر پایگاه
باسلام
احتمال انتقال بیماری ازاین طریق درصورت مبتلا بودن هم کم است.اما با این حال بهتراست آزمایش بدهید
رضا
|
United Arab Emirates
|
۱۰:۲۶ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۸
0
0
سلام من یه رابطه جنسی داشتم در حد 20ثانیه که محافظ نشده بود آیا احتمال ایدز گرفتن هست
مدیر پایگاه اگر از پارنترت مطمئن نیستید تست انجام دهید
Saleh745
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۳۸ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۰
0
0
سلام،من دو ماه پیش با یه دختر خانومی رابطه جنسی واژینال و دهانی داشتم.تقریبا یه هفته بعد از رابطه یه سرماخوردگی خفیف گرفتم که با قرص و دارو خوب شدم...الانم هیچ مشکلی ندارم به جز آفتی که دو بار تو دهنم زد...البته آزمایش هم دادم که منفی بود...خواستم بدونم جای نگرانی هست یا خیر؟آزمایشی که دادم هم پایان ماه دوم بود
مدیر پایگاه اگر به پارتنرتون شک دارید چند ماه بعد آزمایشو تکرار کنید
مهسا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۱۵ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۱
0
0
سلام اگه پوست زخمی فرد سالم توسط دهان فرد آلوده به ایدز( در صورتیکه دهان فرد آلوده خونریزی نداشته باشد )مکیده شود احتمال انتقال بیماری وجود داره؟
مدیر پایگاه در صورت هر گونه شک به ایدز تنها راه تشخیص انجام آزمایش  هست
سارا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۴۱ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۲
0
0
سلام من با پسری بوسه عمیق (بوسه فرانسوی )داشتم طوری که بزاق هامون کاملا باهم قاطی شدن اگر این پسر مبتلا به زگیل تناسلی باشه این ویروس زگیل تناسلی به منم منتقل میشه؟یا حتما باید تماس با آلت تناسلی فرد آلوده باشه تا انتقال صورت بگیره ؟ منظورم اینه که از راه تماس بزاق به بزاق(دهان به دهان) از فرد آلوده به سالم منتقل میشه یا نه؟
مدیر پایگاه خیر
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۰۲ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۵
0
0
سلام،من پسر 15ساله هستم،من در 13سالگی 3بار رابطه جنسی با ی پسر داشتم،بنظرشما ایدز گرفتم.هیچ کدوم از علائم ایدز رو ندارم،میترسم برم آزمایش بدم
مدیر پایگاه بدون انجام آزمایش نمی توان نطری داد
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۰۲ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۶
0
0
سلام من دوماه پیش رابطه ای داشتم و با کاندوم این دوخول انجام شد وسطای دوخول کاندوم در اومد و برعکسش کردم کاندومو و دوباره گزاشتم و انجام دادم ایا احتمال ایدز هست یا خیر؟
مدیر پایگاه هر شکی به این مساله دارید فقط با انجام آزمایش میتوانید تشخیص دهید
مونا
|
United Arab Emirates
|
۰۰:۴۴ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۷
0
0
سلام خسته نباشید من یه کنکوری هستم حدودا دوسه هفته پیش یه کتاب کمک درسی خریدم وقتی آوردمش خونه دیدم پشت جلد کتاب خونی هستش انگشتمو با اب دهنم خیس کردم وبا انگشتم لکه رو پاکش کردم و انگشتمم یکم خراش داشت اگه این لکه خون الوده به ویروس ایدز باشه میشه از راه اون خراش انگشتم منم مبتلا بشم؟ دوسه روزه چن تا از علائم رو دارم مثلا بدنم میخاره رو شکمم جوش های ریز در اومده و گلو درد هم دارم همینا نگرانم کردن خیلی ممنونم ازتون
مدیر پایگاه
باسلام
احتمال بیماری فقط ازطریق آزمایش تخصصی قابل تشخیص است
سنا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۳۷ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۷
0
0
با سلام و عرض خسته نباشید میخواستم بدونم ویروس Hivاز طریق تماس خون خشک شده با پوست سالم دست هم منتقل میشه؟
ناشناس
|
France
|
۱۸:۵۴ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۹
0
0
سلام ببخشید احتمال خطای کیت های رپید ایدز چقد هست؟اگه مثبت بشه طرف حتما مبتلاس؟
مدیر پایگاه
باسلام
بهتراست دریک آزمایشگاه معتبردیگر هم آزمایش بدهید
مهسا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۲۶ - ۱۳۹۸/۰۷/۳۰
0
0
سلام خواهش میکنم جواب بدین آیا خون خشک شده هم ایدز رو انتقال میده؟
مدیر پایگاه
باسلام
بله احتمال اش هست
اما درشرایط خاص
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۳۹ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۱
0
0
من ۱ ماه پیش رابطه سطحی داشتم
بدون دخول.
الان ترس از اچ آی وی دارم.
اگر آزمایش بدم با توجه به مدت زمانی که یک ماه است گذشته آیا جواب صحیح؟
اون آقا آزمایش داده و منفی بوده جواب اچ آی وی شون.
مدیر پایگاه اگر شکی دارید تنها راه انجام آزمایش است
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۱۱ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۱
0
0
دقیق ترین تستی که بعد از یکماه میتونه جواب بده رو میشه معرفی کنید
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۴۱ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۱
0
0
دقیق ترین تستی که بعد از یکماه میتونه جواب بده رو میشه معرفی کنید
میترا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۲۸ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۱
0
0
سلام خسته نباشید من برای سرما خوردگیم به پزشک عمومی مراجعه کردم و پزشک با اون چوب بستنیی که روی میزش بود گلو و دهان منو معاینه کرد (چوب بستنی رو میز دکتر بود و داخل ظرفش نبود)ممکنه این وسیله اگه آلوده به ویروس ایدز باشه از این طریق به منم منتقل بشه؟ تورو خدا جواب سوالمو بدین خیلی نگرانم
مدیر پایگاه
باسلام
تقریبا خیر
البته شما باید بدانید ویروس اچ آی وی ازهرطریق به افراد انتقال نمی یابد.
این ویروس می تواند ازطریق خون ،رابطه جنسی محافظت نشده با فرد ناقل بیماری و یا استفاده ازسرنگ های مشترک آلوده انتقال می یابد.

ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۴۰ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۲
0
0
سلام
من بعد از ۵۰ روز آزمایش hiv vidas دادم منفی بوده
آیا نتیجه قابل اعتماد است؟
مدیر پایگاه سه ماه بعد رابطه مشکوک آزمایش تکرار شود
محدثه
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۳۳ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۵
0
0
سلام خسته نباشید من اوایل مهر با دوست پسرم بوسه فرانسوی (بوسه عمیق )داشتم به احتمال 90درصد مبتلا به ایدز نیست از خودشم چند بار پرسیدم آخرش بهم گف واقعا خجالت نمیکشی منو ایدزی میدونی ولی الان من شک کردم چون چند تا از علائم مثل خستگی و آبریزش بینی و سوزش گلو رو دارم نمیدونم چرا حس میکنم علائمم شبیه سرماخوردگی نیست
مدیر پایگاه
باسلام
راه انتقال بیماری مذکور این روش نیست
مگزما هزدو یا یک نفرناقل بیماری بوده باشید و ....
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۰۶ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۵
0
0
من پسرم وقتی بچه بودم یه جوون بهم تجاوز کرد و میدونم ک اون ایدز نداره و تجاوز چند بار تکرار شده بود نمیدوم که سالمم یانه در ضمن (برای انتقال ایدز حتما باید یک طرف دارای این بیماری باشه؟)
حنا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۴۴ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۵
0
0
سلام خسته نباشید آیا بوسیدن گردن کسی که مبتلا به زگیل تناسلی میباشد باعث میشه که زگیل تناسلی از فرد ناقل به فرد سالم منتقل بشه؟
اسمت
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۰۹ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۵
0
0
من دوبار باخانمی رابطه داشتم ولی هیچ عوارضی ندارم نضرشما چکنم
مدیر پایگاه
باسلام
اگرایشان ناقل بیماری و ویروس خطناکی نبوده باشند جای نگرانی نیست.اما اگرمشکوک هستید بهتراست به آزمایشگاه مراجعه کنید
صبا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۶
0
0
سلام خسته نباشید خواهش میکنم بهم کمک کنید سوالم اینه که ممکنه کسی چن تا از علائم اولیه ایدز مثل آبریزش بینی و گلو درد و خستگی رو داشته باشه (و این علائم حدود 5روز طول بکشه ولی بعدش بدون هیچ قرص و دارویی خود به خود خوب بشه )ولی مبتلا به ایدز نباشه؟ من بعد 3هفته از بوسه عمیق (بوسه فرانسوی)با دوستم دچار این علائم شدم که 5روز بعدش خود به خود خوب شدن آیا ممکنه مبتلا به ایدز شده باشم خواهش میکنم جواب سوالمو دقیق بدین که این بوسه میتونه عامل انتقال ویروس ایدز باشه یا نه؟
مدیر پایگاه
باسلام
این موضوع که گفتید راه انتقال این بیماری خطرناک نیست.مگرشرایط بسیارخاصی دراین رابطه وجود داشته باشد.یعنی هردو دردهان تان زخم داشته باشید.
ازهمه مهم اینکه یکی ازطرفین ناقل بیماری بوده باشد.
اما بهتراست برای رفع نگرانی تان یک آزمایش بدهید
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۱۸ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۸
0
0
من یک رابطه سطحی بدون هیچ دخولی داشتم.
بعد از ۵۰ روز آزمایش اچ آی وی دادم منفی بوده.
و آزمایش پی سی آر نیز دادم که هنوز جواب آن داده نشده.
میخواستم بدانم نتیجه بعد از ۵۰ روز با توجه به ابنکه هیچ دخولی صورت نگرفته قطعی است؟
مدیر پایگاه
باسلام
دررابطه سطحی اگرزخمی درطرفین وجود نداشته باشد احتمال انتقال بیماری تقریبا نزدیک به صفراست.
ضمنا آیا شما می دانید طرف مقابل تان مبتلا به بیماری بوده است که نگران هستید؟
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۸
0
0
با سلام من یک رابطه بدون کاندم داشتم و آلتم هم هیچ زخمی نداشت آیا احتمال ایدز گرفتن هست...
مدیر پایگاه
باسلام
اگرطرف مقابل مبتلا به بیماری باشد بله احتمال اش هست
حمید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۰۰ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۸
0
0
نزدیک با اسب میتواند ایدز را انتقال داد یا نه شاید کسان دیگی بهاش رابطه داشته باشن
مهسا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۱۰ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۰
0
0
سلام خسته نباشیدمیخواستم بدونم در آزمایشی که پزشک برای تشخیص عفونت مینویسد وجود بیماری ایدز مشخص میشود یانه؟ تورو خدا جواب بدین
مدیر پایگاه
باسلام
آزمایش اچ آی و تخصصی است.البته ممکن است دربرخی آزمایش هانشانه هایی ازبرخی بیماری ها هم مشخص شود که نیازمند آزمایش های تخصصی بعدی است
ناشناس
|
Turkey
|
۲۰:۳۰ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۴
0
0
سلام من الان ۱۵ سالم و ۱۲ سالم بود بایک پسر وقت کمتر از از ۵۰ ثانیه الت رفت و جمعا ۵ یا ۶ بار رفت (در رابطه ی مقعدی)و ۱ سال بعدش من مریضی گرفتم که با استفراق و گلو دردو و اسال و نقطه ی های قرمز در گلوم که درد خیلی زیادی داشتن شدم و الان ۲ سال گذاشته دیگه مریض نشدم ایا من یه نظر شما ایدز دارم ؟؟
مدیر پایگاه
باسلام
بهتراست یک آزمایش بدهید
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۵
0
0
سلام بنده 14 سال سن دارم حدود دوسال پیش با همکلاسیم رابطه مقعدی داشتیم ولی من التمو فقط ب پوستش مالوندم و یکم هم فشار دادم و مطعنم ک التم وارد مقعدش نشده و بعد از اون هم یکم التم رو وارد دهانش کردم و نه ب زبانش برخورد کرد ولی یکم به پوست دهانش برخورد کرد ولی التم وارد مقعدش نشده و هیچ مایعی از من خارج نشد و از اون هم هیچی اون فرد بیماری پوستی داشت یعنی ی جور ماه گرفتی بود ایا امکان داره من ایدز نرفته باشم
مدیر پایگاه
باسلام
بعید است ازاین طریق که گفتید بیماری انتقال یابد
ضمنا مگرطرف مقابل شما ایدزداشته؟
میترا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۰۸ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۵
0
0
باسلام و عرض خسته نباشید اگر با دست تر دستمون رو به وسیله ای که خون خشک شده آلوده به ویروس hiv دارد بزنیم و بعد از آن همان دست تر را که با خون خشک شده در تماس بود به زخم باز دیگری تو بدنمون بزنیم باعث انتقال ویروس hiv میشود؟ خیلی ممنونم ازپاسخگویی تون
مدیر پایگاه
باسلام
بله احتمال اش هست.
با این حال حتما آزمایش بدهید
ثنا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۴۹ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۶
0
0
سلام خسته نباشید در تماس پوست سالم با خون آلوده به ویروس ایدز احتمال انتقال ویروس هست؟
مدیر پایگاه
باسلام
قبلا هم به شما اعلام شد با توجه به شرایطی که اعلام کردید بهتراست آزمایش بدهید
حمید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۰۵ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۷
0
0
سلام من چهارده سالمه ۱سال ونیم پیش با یکی از دوستانم رابطه داشتم و من فقط التمو ب استخوان باسنش مالوندم و بین باسنش فشار دادم و مطمعنم ک التم وارد مقعدش نشده و اگر هم شده خیلی کم ..هیچ مایعی از من خارج نشد ولی اون فرد بین باسنش ی چیزایی بود ک فک کنم عرق کرده بود و اون طوری شده بود بعد از اون الت منو وارد دهانش کرد ولی ب دهنش و زبانش برخورد نکرد دو دقیقه بعد از اون‌ماجرا مایع های من ازم خارج شد ولی ت شلوار ریخت و بدن اون برخورد نکرد و من اگر اشتباه نکنم بعد از اون التمو با دستمال کاغذی تمیز کردم ب احتمال خیلی کم اون فرد مبتلا بوده و بعد از اون ماجرا هم ۲ ساعت بعد سر التم درد میکرد چون همش ب استخوانش خورده بود قبل از اون ماجرا ی لکه سیاه رو التم داشتم الان کمی بیشتر شده هیچ علائمی دیگر ندارم ب نظرتان چیکار کنم
مدیر پایگاه
باسلام
آیا شما مطمئن هستید آن فرد ناقل بیماری مقاربتی یا خطرناک بوده است؟
اگراینطورهست که حتما آزمایش بدهید .باید نگرانی را ازخودتان دورکنید
مژگان
|
United Arab Emirates
|
۱۲:۱۵ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۹
0
0
سلام خسته نباشین سوالم اینه که اگه فردی که مبتلا به ایدز هست دست یک فرد سالم رو گاز بگیره و دست فرد سالم زخمی نشه و هیچ خونی نیاد امکان انتقال ایدز وجود داره؟ مرسی ازتون.
محمدرضا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۹
0
0
سلام آیا عفونت کلیه بعد از ۲ سال میتونه از علائم ایدز باشه؟
مدیر پایگاه
باسلام
این موضوع درآزمایش های تخصصی مشخص می شود
مژگان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۳۸ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۰
0
0
خواهش میکنم خب جواب سوالمو بدین
فاطمه
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۰۶ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۱
0
0
سلام
من توی مسیر در شهر لردگان که به تازگی شنیدیم ویروس اچ آی وی منتقل شده
مجبور به استفاده از دستشویی عمومی شدم
موقع شستن دستهایم هم یه چسب زخم توی روشویی دیدم.
الان فکرم خیلی درگیره.
ممکن ویروس این شکلی بمن منتقل شده باشه
مدیر پایگاه
باسلام
تقریبا خیر
مگراینکه چسب زخم حاوی ویروس بوده باشد و شما هم بدنتان زخم بوده باشد و ....
رومینا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۱۴ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۳
0
0
سلام خسته نباشید سوالم اینه که اگه آب فاضلاب موقعی که در توالت هستیم بپاشه به باسن ممکنه ایدز منتقل بشه از این راه؟ خواهش میکنم بهم جواب بدین خواهش میکنم
ناشناس
|
United States
|
۰۰:۱۸ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۳
0
0
سلام
من يه رابطه جنسي داشتم و كاندوم هم استفاده كردم بعد يهو متوجه پاره شدن كاندم شدم و رابطه رو تموم كردم حالا ميخاستم ببينم امكانش هست من ب بيماري ايدز مبتلا بشم يا ن
لطفا كمك كنين
مدیر پایگاه
باسلام
اگر طرف مقابل شما مبتلا به ویروس بوده باشد بله احتمال اش هست.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۲۷ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۵
0
0
سلام، اگر فردی ک معلوم نیست ایدز داشته باشه یا نه، منی رو روی شکم بریزه ایا احتمال داره از طریق ناف ویروس وارد بدن بشه یا خیر؟ خواهش میکنم جواب بدین
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۴۶ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۵
0
0
هم چنین اگ الت ب واژن برخورد کنه تماس داشته باشن ولی وارد نشه ویروس وارد بدن نمیشه؟
پریا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۴۱ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۸
0
0
با سلام و عرض خسته نباشید ازتون خواهش میکنم کمکم کنید من امسال کنکوری ام چند هفته پیش یه کتاب کمک درسی خریدم اینم بگم که وسط راه تو خیابون از دستم افتاد زمین آوردمش که خونه دیدم پشتش یه لکه خونی وجود داره رفتم دستمو با آب خیس کردم و لکه خونی رو پاک کردم تا جایی که یادم میاد رو دستم زخمی وجود نداشت الان سوالم اینه که ممکنه اگه این لکه خون آلوده به ویروس hiv باشه این ویروس به منم منتقل بشه؟ مثلا اون موقعی که کتاب از دستم افتاد زمین به خون فردی که مبتلا به ایدز بوده و خونش ریخته بود زمین برخورد کرده باشه اصلا جرئت آزمایش رفتنو ندارم خواهش میکنم شما بهم کمک کنید.این موضوع مثل خوره افتاده به جونم
پریا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۹
0
0
کاش همینجا جواب سوالمو میدادین نت قطعه نمیتونم ایمیلم برم
مدیر پایگاه
باسلام
باتوجه به نکاتی که بیان داشتید احتمال ابتلای شما به بیماری ازاین طریق بسیارضعیف ویا حتی می تواند غیرممکن باشد.ولی درهرصورت یک آزمایش ساده خالی ازلطف نیست
جيسون
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۳۳ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۲
0
0
بايه آقايي رابطه دهاني داشتم پيشاب ايشون وارد دهان من شد من سريعا خالي كردم وبا آب شستم فرداي اون روز رفتم وقرص پيشگيري ايدز رو از مراكز بيماري هاي رفتاري گرفتم ومصرف كردم
بنظرتون بازم جاي نگراني هست؟
مدیر پایگاه
باسلام
اولا شما باید مطمئین باشید که ایشان مبتلا به بیماری ایدزبوده باشد.دوم اینکه اگردردهان شما زخم وجود داشته باشد وطرف شما هم ناقل بیماری بوده باشد احتمال انتقال بیماری وجود دارد.
محدثه
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۴۲ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۲
0
0
سلام خسته نباشید دوست پسر من حدود سه هفته پیش به زور لبامو بوسید من دهنم بسته بود ولی کنار لبم یه جوش کوچیک وجود داشت که یادم نیست سربازبود یا سربسته الان بعد از سه هفته من چن تا از علائم رو دارم مثلا گلو درد و آبریزش و گرفتگی بینی و سرفه های خشک و تورم غدد لنفی پشت گوشم و امروزم یه آفت رو کام نرم دهانم در اومده اگر دوست پسرم مبتلا به ایدز بوده باشه چقد احتمال داره به منم منتقل بشه ؟خیلی ممنون میشم جواب بدین. من از دوستم پرسیدم که مبتلا به ایدز هستی یانه گفتش نه چقد میتونم به حرفش اعتماد کنم
اکبر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۴۹ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۲
0
0
ایدز از همجنس بازی بیشتر سرایت میکنه یا جنس مخالف ..آیا داروی درحال حاضر وجود دارد که بیماری را درمان کند؟و آیا از طریق مادر آلوده به جنین که سرایت میکنه کودک در تولد علایم داره یاخیر
مدیر پایگاه
باسلام
ایدزازطریق هرفرد آلوده می تواند انتقال یابد.
داروهایی هم برای درمان و کنترل بیماری وجود دارد .درمان هم درایران رایگان است.انتقال ایدزازمادربه جنین هم دراکثرمواقع امکانپذیراست
پوریا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۵۰ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۳
0
0
سلام من هفته ی پیش یک رابطه واژینال داشتم که موقع انضال کاندوم پاره شد و نعوض داخل بدن شریکم انجام شد بعد ۱هفته کبودی روی بیضه ها دارم بدون التهاب و درد ولی خارش دارم بیشتر روی دستم و الت تناسلی به نظرتون مبتلا به بیماری مقاربتی هستم؟خواهش میکنم کمکم کنید
جيسون
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۰۴ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۳
0
0
ممنونم از جوابتون
پس اينجور كه شما فرموديد قرص پيشگيري واقعا پيشگيري نميكنه و اثري نداره درسته؟
جيسون
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۳۸ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۳
0
0
ممنونم از جوابتون
پس اينجور كه شما فرموديد قرص پيشگيري واقعا پيشگيري نميكنه و اثري نداره درسته؟
اکبر
|
United Arab Emirates
|
۰۰:۳۸ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۴
0
0
بیشتر سوالهایی که من خاندم اکثرا به بیماری مبتلا نیستن ولی نمیشه گفت که با یکبار رابطه بدون محافظ مبتلا میشه ادم ولی نظر من اینه یکبار زیاد و هزار بار کافی نیست هر رابطه بدون محافظ پی امد خطرناکی داره هر شخص تمیز و آراسته هم میتونه ناقل بیماری باشه اولا که بغیر شریک زندگی رابطه زناشویی نداشته باشید و اگر خاستید، بدون محافظ نباشه
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۲۳ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۸
0
0
سلام وخسته نباشید ....من امروز بایک زن پولی رابطه داشتم اول گاندوم بستم ولی پاره شد دیگه نیستم ولی خیلی استرس داشتم آیا خطری داره
مدیر پایگاه
باسلام
بهتراست آزمایش بدهید
آوین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۵۷ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۱
0
0
سلام
یک ماه پیش رابطه بدون پوشش ولی با انقطاع از جلو داشتم احتمال مبتلا شدنم در صورتی که فرد ناقل ویروس بوده چقدره ،و اینکه در مراکز تست ایدز تست با بزاق هست یا خون و جواب رو همون موقع میدهند ؟و در صورتی که تست زمان قاعدگی انجام بشه جواب آزمایش قابل اعتماده
مدیر پایگاه
باسلام
این فرد را می شناختید یا نه؟
آیا مطمئن هستید که او ناقل بیماری بوده؟
درضمن بهتراست به آزمایشگاه مراجعه کنید تا آزمایش لازم گرفته شود
فاطمه
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۰۲ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۵
0
0
سلام خسته نباشید من تو سوپر مارکت یه بیسکویت خریدم از شانس بدم از دستم افتاد رو کف سوپر مارکت جایی که قطعا همه خریدارا با کفش از اونجا رد میشن بعدش من این بیسکویت رو از زمین برداشتم بدون اینکه با چیزی پاکش کنم
مدیر پایگاه
باسلام
ویروس اچ آی وی ازاین طریق منتقل نمی شود
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۱۵ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۵
0
0
سلام میخواستم بدونم ایا ویروس از طریق مجرای الت مردانه در صورت دخول میتونه وارد بدن مرد بشه یا فقط در صورت زخم بودن پوست الت هست ممنون میشم جواب بدین
مدیر پایگاه
باسلام
بله درمواردی امکان دارد
تنها ترین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۵۷ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۶
0
0
سلام اگه کسی بخواد با جنس مخالف رابطه جنسی برقرار کنه وه نمی دونه که ایا طرف مقابلش سالم هست یا نه چه کارهایی در رابطه باید انجام بده که به بیماری ایدز مبتلا نشه
مدیر پایگاه
باسلام
حتما ازکاندوم استفاده شود.ضمن اینکه برخی بیماری های مقاربتی با کاندوم هم انتقال می یابد مثل زگیل تناسلی و...
امید
|
Poland
|
۰۸:۳۷ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۶
0
0
سلام ،من یکبار با یه زن مشکوک رابطه داشتم،ولی منی را بیرون ریختم بنظرتون ایدز گرفتم؟خیلی استرس دارم دارم دیوانه میشم تورو خدا جوابمو بدید تشکر
مدیر پایگاه
باسلام
اگررابطه بدون کاندوم بوده بهتراست حتما آزمایش بدهید
سنا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۶
0
0
سلام خسته نباشید آقای دکتر خواهش میکنم به سوالم جواب بدین من موقع استفاده از دسشویی عمومی آب فاضلاب شدیدا به باسنم پاشیدجوری که حس کردم به مقعدم برخورد کرد قبل از منم یه خانم دیگه رفته بود همون دسشویی، که عادت ماهانه بوده جوری که وقتی من بعد ایشون رفتم دسشویی اطراف دسشویی کمی خونی بودوبه قیافه خانمم میخورد که معتاد باشه الان سوال من اینه که اگه این خانم مبتلا به ایدز باشن چون همراه با ادرارشون خون هم وارد فاضلاب شده و همین آب کثیف به باسن من پاشیده ممکنه منم ایدز بگیرم ؟تورو خدا کمکم کنید خیلی نگرانم یه هفته اس زندگی ندارم الان من باید چیکار کنم؟
مدیر پایگاه
باسلام
احتمال انتقال بیماری ازاین طریق خیلی جدی نیست اما درهرصورت بهتراست برای اطمینان خاطرآزمایش بدهید
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۴۶ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۶
0
0
سلام. من چن بار با همسرم رابطه مقعدی داشته ام. هیچ کدوم ما الوده به ویروس نیستیم .ایا مشکلی برامون پیش میاد یا خیر.
مدیر پایگاه
باسلام
درهرصورت این نوع رابطه مشکلات خودش را دارد.درعین حال وقتی فردی ناقل بیماری خاصی نیست بالطبع نمی تواند بیماری خاصی را هم انتقال دهد.
محدثه
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۴۵ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۷
0
0
سلام و عرض خسته نباشید.ببخشید میخوام بدونم وقتی روی صورت یه جوش وجود داشته باشه که قبلااونو کنده باشی و بعد1 روز روش یه لایه زخم ایجاد شده باشه تو همین 1روز اگه به این لایه زخم بزاق فردی که مبتلا به hiv هس برخورد بکنه (اطلاعی ندارم که بزاق فرد خونی بوده یا نه)امکان انتقال ویروس از طریق این لایه زخم وجود داره؟ ممنون بابت پاسخگویی تون.منظورم اینه که ویروس از طریق زخمی که یه لایه روش داره منتقل میشه یانه؟
مدیر پایگاه
باسلام
تقریبا خیر
اما بهتراست یک آزمایش بدهید
مینو
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۰۴ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۸
0
0
سلام خسته نباشید ببخشید من امروز توی یکی از آزمایشگاه های شهرمون رفتم آزمایش خون دادم ولی حس میکردم پنبه ای که رو دستم زد یه جوری بود خونی نبودا ولی یه جوری بود ممکنه توی آزمایشگاه پنبه ای که میزارن رو دست آدم آلوده بوده باشه و من ایدز بگیرم؟
مدیر پایگاه
باسلام
بعید است
ناشناس
|
Canada
|
۰۲:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۹
0
0
سلام میخواستم ببینم اگر رابطه ی جنسی بدون دخول بوده باشه چقدر احتمال انتقال ویروس ایدز هست؟ و این که ترشحات سبز رنگ واژن ایا یکی از علائم اون میتونه باشه یا نه؟
مدیر پایگاه
باسلام
اگربه این شکل که شما می گویید احتمال اش بسیارضعیف و یا حتی غیرممکن است
اما درباره ترشحات واژن بهتراست برای بررسی و چکاب به متخصص زنان مراجعه کنید
ثنا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۴۶ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۱
0
0
آیا بازگشت آب از توالت عمومی در صورتی که آب برگشتی به بدن برخورد کند باعث انتقال ایدز میشود؟
مدیر پایگاه
باسلام
خیر
یاشار
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۵۲ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۲
0
0
سلام من رابطه جنسی با یه زن تقریبا ۲۹ ساله با کاندوم داشتم در حد دو دیقه اینا کاندوم هم پاره نشد سالم ود فقط حدود یه سانت‌ رو با کاندوم نپوشونده بودم احتمال مبتلا شدن به ایدز چقدره،؟ ممنون از شما
مدیر پایگاه
باسلام
با این توضیحاتی که دادید احتمال انتقال بیماری تقریبا صفر است
فاطمه
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۴۰ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۲
0
0
سلام یک بنده خدایی یک بار با یک نفر رابطه واژینال داشته و هنگام ارضا شدن طرف مقابل کشیده بیرون ولی طرف گفته شاید یک مقدار منی داخل ریخته باشه چن درصد احتمال ابتلا ب ایدز هستش؟
مدیر پایگاه
باسلام
اگررابطه بدون کاندوم بوده باشد و فرد مورد نظرهم ناقل بیماری بوده باشد باید خیلی سریع آزمایش های لازم را انجام دهید و داروهای لازم را مصرف کنید
یوسف
|
Bulgaria
|
۰۰:۳۸ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۳
0
0
سلام 3ماه پیش یه رابطه بدون انزال داشتم که کاندوم پاره شد بعد 15ساعت قرص های پیشگیری رو از مراکز گرفتم و تا یک ماه کامل مصرف کردم بعد یه هفته بعد 3هفته و بعد 5هفته ازمایش دادم ممکن هست بازم دچار بیماری بشم؟
مدیر پایگاه
باسلام
احتمال بیماری با این شرایطی که گفتید کم است.اما باید شش ماه پس ازرابطه نیزحتما آزمایش دهید تا خیالتان راحت شود
مینا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۱۴ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۷
0
0
سلام خسته نباشید من امروز موقعی که از عابربانک پول میگرفتم قبل از من یه مرد که ظاهرش شبیه معتاد ها بودو مکانیک بود از اونجا پول میگرف بعد ایشون که من کارمو انجام دادم دیدم انگشتام سیاه شدن ممکنه این سیاهی آلوده باشه و من ایدز بگیرم ؟اینم بگم که انگشتم یه خراش هم داشت خیلی نگرانم خواهش میکنم جواب بدین.
مدیر پایگاه
باسلام
راههای انتقال این بیماری ازاین طریق که گفتید نیست
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۴۰ - ۱۳۹۸/۰۹/۳۰
0
0
سلام حدود یک سال و پنج یا شش ماه پیش با یکی از دوستانم رابطه داشتم یعنی نه از اون رابطه ها فقط التم مالش سطحی داشته با پوست ناحیه مقعد و التم رو هم ب مدت یک دقیقه وارد دهانش کرد ک اصلا ب زبانش برخورد نکرد هیچ علائمی هم ندارم فقط یکم بدنم درد میکنه و نفس تنگی دارم درضمن التم ب هیچ وجه وارد مقعد اون فرد نشده بود.امکان انتقال وجود داره ؟ اگر داره چند درصده ممنون
مدیر پایگاه
باسلام
احتمال اش بسیارکم است
amir
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۴۴ - ۱۳۹۸/۰۹/۳۰
0
0
سلام اگه شخصي كه مشكوك به ايدز هستش براي بنده از طريق دهاني آلتم روارضاكنه امكان انتقال وجودداره؟ اگه جوش كنده شده روي الت باشه چي؟
مدیر پایگاه
باسلام
بله درمواردی احتمال دارد
سجاد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۵۸ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۶
0
0
سلام من سالمم و ان فرد دیگه هم سالم هست اگه ارتباط هم داشتیم یعنی من ایدز دارم
مدیر پایگاه
باسلام
اگراین طورکه می گویید پس نباید نگران باشید
مبینا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۲۰ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۷
0
0
سلام وقتتون بخیر میخواستم بپرسم آیا بازگشت آب از توالت عمومی در صورتی که آب برگشتی به ناحیه بین باسن (درست به مقعد ) برخورد کنه باعث انتقال ایدز میشود؟ با توجه به اینکه آب فاضلاب کاملا آلوده هس میتونه باعث انتقال این بیماری بشه؟ آیا به نظرتون نیازه که برم آزمایش بدم؟خواهش میکنم جواب بدین به سوالم ممنونم
مدیر پایگاه
باسلام
ایدزازاین طریق انتقال نمی یابد.اما اگرمشکل خاصی یا عفونتی دارید می توانید آزمایش بدهید
مینو
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۴۹ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۰
0
0
سلام وقتتون بخیر میخواستم بدونم آیا بوییدن چیزی که آلوده به ویروس hiv میباشد مثلا بوییدن خون آلوده به hiv باعث انتقال ویروس به فرد میشود؟
مدیر پایگاه
باسلام
خیر
محدثه
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۱۹ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۱
0
0
سلام آقای دکتر خسته نباشید شرمندم که این سوالو میپرسم من عادت ماهانه هستم ولی آخرای پریودم بود و مقدار خونریریم خیلی کم بود جوری که نوار بهداشتی فقط کمی لکه داشت دیروز مهمون داشتیم مجبور شدم برا اینکه مشخص نشه از رو شلوار نوارو درآوردم چون همون جور که گفتم فقط کمی لکه داشت گذاشتمش داخل کیسه فریزر (خاک توسرم گفتم اسراف نکنم مثلا) ولی درکیسه رو گره نزدم و گذاشتمش رو تختم و بعد 3ساعت بعد رفتن مهمونا دوباره همونو استفاده کردم الان نگرانم که نکنه نوار چون در کیسه فریزر باز بود آلوده شده باشه و چون دوبار مصرفش کردم ایدز بگیرم آیا همچین چیزی امکان داره؟ آیا ممکنه نوار بهداشتی از هوا آلودگی جذب بکنه و باعث انتقال ایدز بشه؟خواهش میکنم جواب بدین به سوالم خیلی نگرانم به خاطر یه اشتباه زندگیم تباه بشه.خداخیرتون بده خواهش میکنم توضیح بدین بهم
مدیر پایگاه
باسلام
خانم محترم شما باید بدانید ویروس ایدز درهوا وجود ندارد.بلکه یک فرد باید مبتلا به این بیماری باشد تا فرد دیگری ازطریق رابطه جنسی محافظت نشده یا سرنگ آلوده و موارد مشابه مبتلا شود.
نگران نباشید
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۱۹ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۲
0
0
سلام ببخشید من دیروز با یه خانم رابطه داشتم ولی از کاندوم استفاده کردماز این که اون خانم مبتلا هست یا نه اطلاعی ندارم
چقد احتمال داره به ایدز مبتلا بشم ؟
مدیر پایگاه
باسلام
اگرازکاندوم به  درستی استفاده کردید که نباید نگران باشید
سارا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۳۰ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
0
0
سلام خیلی ممنونم بابت وقتی که میزارید و به سوالامون جواب میدین. ببخشید آقای دکتر من 4ماه پیش با دوس پسرم دوبار بوسه عمیق داشتم جوری که بزاق هامون کاملا باهم مخلوط شد اون موقع نمیدونستم والان فهمیدم متاسفانه قبل من 2تا صیغه داشته الان نیازه من برم آزمایش ایدز بدم؟ شب و روز ندارم به خدا کاش کمکم کنید چقد ممکنه منم مبتلا بشم؟
فاطمه
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۱۵ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۱
0
0
سلام آقای دکتر خسته نباشید امروز تو راهرو یه مکان عمومی وقتی میخواستم کفشامو بپوشم یه تیکه شیشه رفت تو پام و کف پام زخمی شد و خون اومد اول کف پامو با ریکا شستم وبعدشم به زخمم الکل سفید زدم و بعدشم چسب زخم زدم روش آیا احتمال انتقال ایدز هست اگر که شیشه آلوده به ویروس بوده باشه؟ نیازه آزمایش بدم؟ ممنون از لطفتون
سعید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۲۰ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۴
0
0
سلام
اگه در رابطه ی جنسی،که هر دو طرف سالم باشند،و زن روز آخر پریودیش باشه، بعد از دخول و ریختن منی به رحم،متوجه بشن خونی از رحم خارج شده باعث ایدز یا بیماری های دیگه ای میشه؟؟؟؟؟؟
مدیر پایگاه توصيه متخصصان اين است در روزهاي قاعدگي نزديكي انجام نشود ولي دليلي بر ايدز نيست اگر هر دونفر سالم هستند
امیر علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۱۲ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۸
0
0
سلام
آقای دکتر من 18ساللمه و حدود 13 سالگی یک رابطهای با پسری داشتم و الت من با مقعد هم جنسم برخورد میکرد ومن التم را فشار میدادم به مقعد ودخولی انجام نشد ودر آخر ترشحات از من بیرون آمد و به زمین ریخت آیا من مبتلا ایدز هستم
مدیر پایگاه
سلام
بعید است
اما برای اطمینان بیشتر بهتر است با یک متخصص عفونی مشورت کنید
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۵۵ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۹
0
0
باسلام.بنده چند ساعت قبل با یک خانم پولی رابطه برقرار کردم اولش از پشت بدون این که به جایی دخول داشته باشه بدون کاندوم به مدت یک دقیقه و بعد با استفاده از کاندوم رابطه از جلو برقرار کردم.ایا با این کار امکان مبتلا شدن به بیماری hivوجود داره
و اینکه چند ساعت از این رابطه میگذره ایا با استفاده از دارو میشه جلوگیری کرد
مدیر پایگاه
باسلام
اگرازکاندوم به شکل درست و صحیح استفاده کرده باشید که بعید است مشکل خاصی باشد.اما اگرشک دارید بهتراست به مراکزدرمانی مراجعه کنید تا داروی اورژانسی دریافت کنید
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۲۴ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۹
0
0
با عرض معذرت
امکانش هست یک سری دارو معرفی کنید که بنده از داروخانه تهیه کنم
ممنونم از زحماتتون.
علی
|
United Arab Emirates
|
۱۸:۱۰ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۳
0
0
سلام آقای دکتر چند ساعت قبل یه سکس مقعدی با یه پسر داشتم من فاعل بودم بعد ارضا و خارج کردن آلت متوجه شدم کاندوم پاره شده نمیدونم چه زمانی پاره شده هنگام خروج بوده یا نه الان چکار کنم و احتمال به ایدز چقدر است ممنون میشم پاسخ بدید
مدیر پایگاه
باسلام
طرف مقابل شما مبتلا به اچ آی وی و یا ایدزبوده؟
اگرمطمئن نیستید بهتراست به یک مرکزدرمانی بیماری های عفونی مراجعه کنید
شیرین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۰۷ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۹
0
0
سلام من چندوقت پیش دستم زخم شد و کسی که فک کنم ایدز داره چون رابطه های زیادی داره دستم میک زد امکان داره بذاقش به خونم خورده باشه و ایدز گرفته باشم؟
شایان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۲۳ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۰
0
0
ترجمه تخصصی پزشکی
در ایران بسیار خواهان دارد، در ادامه با ما همراه باشید...
ساره
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۳۶ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۲
0
0
سلام من چند وقت پیش ی رابطه با نامزدم داشتم دخولی صورت نگرفت و خودش گفت ک منی رو تو دست خودش نگه داشته ولی من شک دارم ک رو بدنم ریخته باشه و ی وقت بره داخل،پاهام ب هم چسبیده بود و به ایدز داشتنش هم مشکوکم نمیدونم چیکار کنم اینطوری احتمال بارداری هس؟ایدز گرفتن چی؟خواهش میکنم کمکم کنین پشیمونم
امیر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۳۳ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۶
0
0
سلام من چند روز پیش التم و به واژن طرف مقابل مالیدم ایا امکان بیماری هست؟
مدیر پایگاه در صورت هر گونه شک به نزدیکی باید آزمایش انجام شود
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۳۹ - ۱۳۹۸/۱۱/۳۰
0
0
ببخشید ایا با تماس دو الت تناسلی مرد ایدز منتقل میشود؟
مدیر پایگاه
باسلام
تقریبا احتمال اش نزدیک به محال است مگراینکه هردو زخم باشند و دستکم یکی ازآنها ناقل بیماری باشند.
mohammad
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۲۳ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۲
0
0
با سلام ببخشید من ۶۴ روز پیش یه رابطه جنسی داشتم با کاندوم فقط موقع در اوردن وقتی التو تا نصف در اوردم کاندوم نصفش موند داخل واژن و همینجوری التو در اوردم هیچ مایعی هم از داخل کاندوم وارد بدن اون خانم نشد
من دوهفته بعد بشدت مریض شدم و دهنم زخم زد البته من تو سربازی بودم اونجا همه مریض شدن فقط مثل من اسهال و زخم سقف دهان و جوش قفسه سینه ( قرمز) نداشتن زبانمم سفید شده
بعد ۵۳ روز تست hivab(1+2 دادم که منفی بود و عدد ۰.۰۴۳ براش نوشته شده بود هپاتیت ها هم کلا منفی بود
دکتر بم گفت از نظر من به احتمال ۱۰۰ درصد اچ ای ویت منفیه
میخواستم نظر شمارو هم بدونم
مدیر پایگاه
باسلام
نظربه نکاتی که گفتید و با توجه به بررسی های تخصصی پزشک مورد اشاره احتمال بیماری مقاربتی شما درحداقل ممکن خواهد بود و یا شاید هم به طورکامل منتفی باشد
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۲۵ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۳
0
0
سلام من با فردی همجنسگرا از طریق مقعد گی داشتم ولی فرد دیگر ایدز نداشته و مایع منیش داخل مقعد من ریختخ شد امکان ایدز وجود داره؟؟؟؟
مدیر پایگاه
باسلام
اگر مبتلا به بیماری نبوده که نمی تواند بیماری انتقال دهد.اما بهتراست یک آزمایش بدهید
محمد امین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۲۷ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۴
0
0
باسلام
اقای دکتر ازمایش hivab1+2 منفی (کل هپاتیت ها هم منفی)بعد ۶۰ روز چقدر جواب قابل اطمینان میدهد؟
ممنون از شما
مدیر پایگاه
باسلام شما به چه علت این آزمایش را انجام داده اید؟
مسعود
|
-
|
۰۶:۵۵ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۸
0
0
سلام خسته نباشید عرض ادب دارم خدمتتون والا بنده سه روز پیش با یک خانم بیوه در ماشین همدیگر را بوسیدیم یعنی من صورت او را بوسیدم و لب او را بوسیدم یعنی حتی لب او را نخوردم و فقط بوسیدم و گردن و سینه اش را بوسیدم و از آب دهان خودم کف دستان آن زن ریختم و برایم ساک زد یا همان خودارضایی انجام داد.خداشاهده من اهل سکس نیستم و حتی چون اهل سکس نیستم دیگر دوستی با این خانم را ادامه ندادم که خدایی نکرده منتهی به سکس و دخول نشودیعنی فقط درماشین همدیگر را بوسیدیم و او در ماشین با آب دهان خوده من برایم ساک زد اما استرس بسیاری دارم حتی ازمایش که دادم منفی درآمده اما استرس دارم که نکنه چون سه روز از این قضیه میگذره ازمایش مبتلا بودن من رو نشون نداده...ممنون میشم کمکم بفرمایید که ایا بنده مبتلا شده ام یا نه؟
و چیزی که ذهن من را مشغول کرده خارش های پوست دستم هست که بدون هیچ نشانه ای میخارد یعنی اصلا پوست دستم قرمز نشده و اصلا جوشی نزده و نمیزند اما پوستم میخارد...ممنون میشم کمکم بفرمایید خیلی اعصابم ریخته بهم
مدیر پایگاه بعضی از گزارشات حاکی از آن است که از طریق روابط جنسی دهانی نیز
ممکن است ویروس اچ آی وی منقل شود. اگرچه این احتمال کمتر است ولی به
احتمال چنین انتقالی در اثر زخم و خونریزی از لثه می‌باشدبرای ذفع شبهه زمایش  سه هفته بعد تکرار شود بهتر است
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۵۶ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۸
0
0
سلام اقای دکتر
من ازمایش اچ ای وی و هپاتیت ها که همشون منفی بود رو بخاطر رابطه جنسی انجام دادم
ازمایش hiv ab1+2 که بعد ۶۰ روز انجام شد
ودر روز سی ام هم با کیت تست سریع ازمایش دادم اونم منفی بود
من از کاندوم استفاده کردم ولی فک کنم از بالای کاندوم منی خیلی کم وارد واژن شد کل رابطم در حد چهل دیقه با یه خانم خیابانی بود و اولین و اخرین رابطم بود
من دوهفته بعد از این قضیه انفولانزا گرفتم زخم دهان اسهال جوش پوستی و ... هم داشتم
دکتر به من گفت احتمال انتقال بیماری خیلی کمه چون اگه بود بعد ۶۰ روز مشخص میشد
خیلی استرس دارم
ممنون از شما
مدیر پایگاه
باسلام
خوشبختانه نتایج آزمایش های شما منفی بوده و خبرخوبی است.امابهتراست تست شش ماه بعد هم بدهیذ تا خیالتان راحت ترشود
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۴۳ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۰
0
0
سلام.ایا اگر نوک کاندوم مرد سالم باشد انتقال ویروس ایدز صورت نمیگیرد؟من شک دارم که کاندوم پاره شده باشد ولی مطمئنم قسمتی که نوک الت رو میپوشوند سالم بود.اساسا انتقال به مرد از طریق منفذ نوک الت است یا همه قسمت های الت؟ خیلی استرس دارم خواهش میکنم جواب بدبد
مدیر پایگاه
سلام
اگرکاندوم سالم باشد نباید جای نگرانی دراین باره باشد
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۰۱ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۱
0
0
سلام و عرض تشکر.انتقال به مرد از طریق منفذ نوک الت است یا همه قسمت های الت؟ خیلی استرس دارم خواهش میکنم جواب بدید
مدیر پایگاه
باسلام
قاعدتا بله
امید
|
United Kingdom
|
۱۴:۴۹ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۲
0
0
من دو‌هفته پیش با یه زن تن فروش رابطه داشتم اما در طول رابطه کاندوم استفاده کردم اما چون یه شرایطی پیش اومد سکس نیمه کار رها سد و من با کاندوم شورتمو پوشیدم حدود ۱۰ دقیقه بعد کاندومو در آوردمو وهمون شورتو پوشیدم آیا امکان انتقال ایدز وجود داره؟. ممنون میشم جواب بدین
مدیر پایگاه در صورت هر گونه شک به این مساله باید آزمایش دهید
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۳۱ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۲
0
0
سلام من با یک دختر دو ساله سکس داشتم و الان ۳ ماهه کنارش گذاشتم البته دختر با کسی دیگه نبوده ... یک بار هم با یک زنی که نمیشناسم رابطه داشتم بدون کاندوم .... حالا سر درد زیاد میگیرم و بعضی وقتا کف پاهام میسوزم لطفا راهنمایی کنید
مدیر پایگاه اگر شک به ایدز دارید آزمایش انجام دهید
امید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۰۵ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۳
0
0
من دو‌هفته پیش با یه زن تن فروش رابطه داشتم اما در طول رابطه کاندوم استفاده کردم اما چون یه شرایطی پیش اومد سکس نیمه کار رها سد و من با کاندوم شورتمو پوشیدم حدود ۱۰ دقیقه بعد کاندومو در آوردمو وهمون شورتو پوشیدم آیا امکان انتقال ایدز وجود داره؟. ممنون میشم جواب بدین ببخشید سوالمو‌ تکرار میکنم احتمال انتقالش چقدره؟؟؟؟؟؟
مدیر پایگاه شما این سوالو چند مرتبه ارسال کردید و نظر کارشناسان ما بر این منواله که در صورت هرگونه شک به ایدز باید آزمایش داده شود
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۳۴ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۵
0
0
سلام.ایا اگر ترک کف پا یا گوشه شصت پا (که خون از ان نمیاید و خشک است) با ویروس ایدز برخورد کند امکان انتقال است؟
مدیر پایگاه
باسلام
تقریبا غیرممکن است
ارام
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۴۳ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۹
0
0
سلام. من سکس از عقب داشتم ولی هنگام دخول درد نداشتم و اینکه خونریزی هم نکردم منی هم داخل ریخته شد کلا بیست ثانیه طول کشید. دقیق یکماه بعد ازمایش hiv دادم وهمه چی منفی بود. حتما باید 6 ماه بشه تا جواب قطعی باشه من دارم دیوونه میشم لطفا جواب بدین
مدیر پایگاه اگر به پارنتر خود مشکوک هستید آزمایش تکرار شود
یاشی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۱۶ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۰
0
0
سلام.. من بعد یه رابطه جنسی به ترتیب ازمایشات زیررو انجام دادم:
-یک ماه بعد تست سریع در مرکز مشاوره بیماری های رفتاری
-بعد ۵۳ روزازمایش نسل سه الایزا ،هپاتیت،ازمایش کشت مدفوعو...
-بعد هفتادوشش روز ازمایش نسل چهار الفا در ازمایشگاه معتبر

ایا ازمایشا کافیه برای اچ ای وی؟
مدیر پایگاه
باسلام
انشالله که مشکل خاصی نیست.اما بهتراست 5 ماه دیگرهم آزمایش های تخصصی را تکرارکنید.
mohammad
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۳۸ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۴
0
0
سلام...من رابطه جنسی با یه خانم داشتم از جلو تز کاندوم استفاده کردم فقط موقع در اوردن الت تا نصفه که در اوردم بقیه کاندوم داخل واژن موند و هیچ مایعی وارد واژن نشد
من تا حالا سه بار تست دادم
یه بار در مرکز مشاوره بیماری رفتاری بعد به ماه، یه بار توسط پزشک عفونی نسل سه الایزا بعد ۵۳ روز که سه صفحه ازمایش برام نوشته بود حتی کشت مدفوع هم برای بررسی انگل نوشته بود هپاتیت ازمایشات دیگ...،و بالاخره بعد ۷۶ روز ازمایش نسل چهار hiv1&2antibodies-hiv ag p25 elefa
که همشون نرمال بود
نظر شما چیه دکتر عزیز بعد از این ازمایشات چند درصد احتمالش هست که بعد سه ماه اینا جواب مثبت بشه،؟؟؟؟
ممنون از شما
مدیر پایگاه
باسلام
پاسخ شما پیشتر ارایه شده است.با این حال برای اطلاع تان بهتراست 5 ماه بعد و یکسال بعد ازرابطه هم آزمایش دهید تا خیالتان راحت شود
mohammad
|
Netherlands
|
۱۳:۴۳ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۷
0
0
سلام
من تیر ماه 98 با یه دختر رابطه از جلو بدون کاندوم داشتم اما نزاشتم مایع منی به داخل ریخته بشه.
تا به الآن آزمایشی ندادم و هیچ علائمی مربوط به HIV در خودم ندیدم به جز یک مورد بیماری قارچی در کشاله ران که با پماد حل شد.
آیا در صورت آلوده بودن اون دختر به HIV امکان آلودگی در من هست؟و اینکه امکان داره مایع لزج واژن از طریق مجرای اداری آلت تناسلی مرد وارد بشه؟
مدیر پایگاه
باسلام
اگرخانم مورد نظر مبتلا به بیماری های جنسی ازجمله اچ آی بوده باشد احتمال انتقال ازطریق رابطه ای که داشتید هست.
بنابراین بهتراست دریکی ازمراکزتخصصی مربوطه آزمایش بدهید.
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۱
0
0
سلام.آیا زن و مرد سالم با رابطه به مقعد زن بدون کاندوم احتمال انتقال ایدز هستش
مدیر پایگاه
باسلام
اگرفردی ناقل بیماری نباشد که بیماری انتقال نمی یابد
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۵:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۹
0
0
سلام اگردونفرکه مطمئن هستندایزدندارندباهم رابطه بدون دخول انجام دهندایاایدزمیگیرند؟
مدیر پایگاه
باسلام
خیر
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۰
0
0
سلام ببخشید من ظاهرا کمی دچار وسواس شدم.از دست شویی فردی که احتمال ابتلا به ایدز در او میدهم استفاده کردم.با این که شیر داخل توالت را از ترس لمس نکردم ولی قبلش در دستشویی دستم را شستم و نمیدانم شیر دست شویی تمیز بوده یا نه(البته بعدش با لباسم احتمالا کاملا دستم خشک شد) و بعد توالت رفتم ایا احتمال دارد تماس احتمالی دستم با الت در توالت ناقل بیماری شود؟
مدیر پایگاه
باسلام
ازاین روش که گفتید بیماری مذکور منتقل نمی شود
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۱
0
0
سلام ببخشید توی متن های اینترنت راجع به علائم ایدز خیلی اشفتگی هست.مثلا راجع به تغییرات ناخن جایی میگویند از علائم اولیه است و جایی میگویند از علائم اواخر عفونت hiv است بالاخره کدام درست است؟ایا دو ماه اول این علامت ظاهر میشود یا بعد از تمام شدن دوره نهفتگی (که میگویند ممکن است چند سال این دوره طول بکشد) ؟ ممنون
امیر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۵
0
0
سلام من یکبار با یک خانمی از یک کانال تلگرامیه صیغه یابی میگفتن خانومایی که اینجا هستن همشون تحته کنترلن و ازمایش عدم بیماری هایه مقاربتی دارن من هم با یکیشون رابطه برقرار کردم بدونه کاندوم
و الان ۷ماهه از رابطم میگذره و هیچ گونه علائم انتقال ویروس Hivرا ندارم و اتفاقا سیستم ایمنی بدنم هم خیلی قوی است همه سرما بخورن من سرمانمیخورم ولیییی باز میترسم ویروس Hivراگرفته باشم راهنمایم کنید خواهشا الان کرناهم اومده من نمیتونم حتی برم بیرون خونه تا یک ازمایشگاهی مطمعن بشم ویروس Hivنگرفتم راهنماییم کنید چ کنم
مدیر پایگاه
باسلام
تنها توصیه ما انجام آزمایش است.مراجعه به آزمایشگاه نیزبا رعایت اصول ایمنی لازم مشکل خاصی ایجاد نخواهد کرد
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۵
0
0
سلام.من با دستمال کاغذی ای که احتمال میدهم (البته به نظر بقیه چون وسواسی هم احتمال های من ارزشی نداره)مایع جنسی فرد ایدزی به ان برخود کرده باشه دستم روخشک کردم.روی دستم یک خراش ناشی از کثرت شستشوی این روزها بود که البته حدود 3 روز با ویتامین a مراقبت کرده بودم و هنگام خشک کردن دستم با ان دستمال کذایی تقریبا خوب شده بود.ایا احتمال ابتلا وجود داره.
مدیر پایگاه
باسلام
به نظرنمی رسد شما در ریسک بالای ابتلا به بیماری باشید.اما به هرحال با توجه به وسواس فکری که مبتلایش شده اید بهتراست برای اطمینان خاطر آزمایش بدهید
آوا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۸
0
0
آیا عمل خود ارضایی فردی، بدون استفاده از وسیله باعث ابتلا به ویروس hiv می شود؟
مدیر پایگاه
باسلام
سوال شما مفهوم نیست
آوا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۸
0
0
سلام وقتتون بخیر، درصورت خودارضایی (زن و یا مرد)، آیا خطر انتقال HIV و دیگر بیماری های مقاربتی وجود دارد؟
مدیر پایگاه
باسلام
سوال شما کامل و روشن نیست
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۷
0
0
با سلام با برخورد اسپرم خودم به زخم خودم ایدز می گیرم
مدیر پایگاه
باسلام
اگردراین میان با فرد دیگری ارتباطی وجود نداشته باشد نباید مشکل خاصی باشد
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۸
0
0
خیلی ممنون از استرس در آمدم با گلو درد ساده فکر می کردم ایدز دارم
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۱
0
0
سلام شما به من گفتید که اگه کسی دورو بر نباشه ایدز نمی گیره من دو تا ارتباط که نمیشه بهشون رابطه گفت داشتم .من در اولین موقعیت از پشت بدون خروج اسپرم و مایعات کمتر از دو ثانیه از روی شلوار داشتم و همچنین با پسر خالم کشتی گرفتن و فقط پاشو میان پاهام گذاشتم بدون خروج اسپرم
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۲
0
0
با سلام فقط درباره ی سوالم که گفته بودم با برخورد اسپرم خود فرد به زخمش . ایل اگر لباس ها یا شورای که شاید خون به اسپرم برخورد کرده سپس با شورت یا شلوار برخورد کند پدر ماشین لباسشویی بشوییم ممکن است خود فرد یا دیگران به ایدز مبتلا بشند
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۲
0
0
با سلام درباره ی سوالی که من پرسیدم با برخورد اسپرم خودم به زخمم. اگه اسپرم به زخم بخوره بعد به شلوارم یاشورتم سپس در لباسشویی بشوری دیگران یا خودم ایدز می گیرم زخمم هم زیر مثانه هستش لطفاً زود جواب بدید
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۲
0
0
با سلام اگه از روی شلوار و بدون خارج شدن منی و مثل این بمونه که اون بیاد عقب به من بخوره و مایع منی خارج نشه و زخمی رو هم زیر مثانه داشته باشم واز روی شلوار احتمال ایدز هست
مدیر پایگاه
باسلام
تقریبا محال است
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۵
0
0
ممنونم خیالم راحت راحت راحت شد آیا نیازی به آزمایش هست
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۷
0
0
سلام اگه ناخن من به پوست دیگری بخوره و خون بیادوکمی از نجیب بمونه تو دست و بعد برم دستشویی است امکان ایدز هست.سوال بعدی اینکه شلوار و شورت عملکرد کاندومو دارند یعنی اگه اون یا من زخم در بدن داشته باشیم و اسپرم خارج نشه چون مدت زمان کم بوده احتمال ایدز هست
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۸
0
0
سلام اگه زخمی در بدن وجود داشته باشه و شیر دستشویی بهش بخوره و دیگران هم از استفاده کنند .زخم طوری بوده که حتی که معلوم نشد خون ایل به شیر خورد یا نه احتمال ایدز است
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۵:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۰
0
0
سلام با پسری که گل میکشه و کوکایین مصرف کرده و فقط همدیگرو بغل کردیم و رابطه ی جنسی انجام ندادیم و اون آب منی شون رو روی ناف من ریختن آیا امکان انتقال به این صورت ممکن هست ؟؟و با یک بار بوسیدن دهان من امکان داره منتقل بشه؟تو رو خدا جوابمو بدین. استرس شدیدی دارم
ناشناس
|
Greece
|
۰۵:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۰
0
0
سلام. آبا ریختن مایع منی روی ناف باعث انتقال ایدز میشه ؟واینکه لب گرفتن ولی بلافاصله آب دهان و بیرون ریختن باعث انتقال بیماری می‌شود؟
مدیر پایگاه
باسلام
شما ابتدا باید بدانید آیا فردی که با او رابطه داشته اید بیماری داشته یانه؟
ضمن اینکه درچنین مواردی احتمال انتقال بیماری بسیارضعیف است.با این  حال برای اطمینان خاطربهتراست یک آزمایش بدهید
حسن
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۰
0
0
من حدود ٢ سال پيش با يه پسره(همجنس)سكس داشتم الان ميخوام بدونم كه من به ايدز مبتلا هستم يا نه چي كار كنم به جز ازمايش (مفعول بودم)
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۸
0
0
با سلام ایل بجای آزمایش اچ آی وی میتوان آزمایشLYMدادتا مشخص شود مبتلا به اچ ای وی هست یانه
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۸
0
0
با سلام برای ایدز گرفتن باید منی طرف مقابل به زخمت بخوره واگر ارتباط از روی شلوار باشه چطور هست .وطوری که مایعات بابدن هیچ کدوم تماس نداشته باشد آیا امکان آلودگی هست
مدیر پایگاه
باسلام
با این نکاتی که گفتید ابتلا به این بیماری تقریبا نزدیک به صفر است
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۲
0
0
سلام خسته نباشید من با یه ترنس رابطه داشتم و من فاعل بودم، رابطه با کاندوم بود ولی من اولین دخول رو بدون کاندوم انجام دادم، خودش گفت که ژلی موقع سکس مصرف میکنه و به مقعدش میماله که اگه بیماریی باشه از بین میره، خواستم بدونم مشکوک هستم یا نه؟ (من قدیم مشکوک بودم و قرص pep مصرف کردم که حدود 2 ماه میگذره ازش)
مدیر پایگاه
باسلام
چون نمی دانیم طرف مقابل شما بیماری داشته یا نه نمی توانیم پاسخ منطقی بدهیم.بهتراست به یکی ازمراک درمانی ایدز و اچ آی وی مراجعه کنید
فرزان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۵
0
0
آیا اگر زنی دچار ایدز باشد و مرد هم بدون استفاده از کاندوم از راه مقعد دخول کند مرد به ایدز مبتلا می‌شود؟
مدیر پایگاه
باسلام
بله احتمال اش هست
مهدی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۳
0
0
سلام . خسته نباشید . من تقریبا دوسال پیش حدود دو سه ماه هفته ای دومرتبه استخر میرفتم و طولانی مدت شاید نزدیک به ۴ ساعت داخل آب بودم . سه تا از ناخونای دستم قارچ زدن و من دکتر رفتم و پماد کلوتریمازول بهم تجویز کردن استفاده کردمو بعد از یه هفته ده روز ناخونام اوکی شد . میخاستم ببینم این قارچ گرفتنه میتونه دلیلی بر اچ ای وی باشه یا خیر ؟
خیلی ممنون
مدیر پایگاه
باسلام
این دو موضوع  نمی توانند ارتباطی با هم داشته باشند
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۶
0
0
با سلام من پس از چند ساعت پس از ریختن اسپرم به دستشویی رفتم طوری که خشک شده بود.حالا من اگر برم دستشویی و زخمی که زیر مثانه وجود داشته آیا خطری برای خودم و دیگران ایجاد میکند .همچنین من چی کنم تا زخمم خوب بشه چون من چند تا چیز از داروخانه تهیه کرده بودم زدم اما بازم خوب نشد
Ali
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۱
0
0
سلام من دو‌هفته پیش ی رابطه واژینال با یه خانومی داشتم در حد ۱۰ دقیقه و بعد از رابطه همون لحظه ادرار کردم چون شنیده بودم بعد از رابطه حتما ادرار کنید که میکروبا از بین برن .فقط دور روز قبلش موهای ناحیه شرمگاهی رو اصلاح کرده بودم و بعد از نیم ساعت بعد از رابطه با اب و صابون الت تناسلیمو شستم و حتی ژل ضد عفونی و الکل هم استفاده کردم ولی سوزشی ایجاد نشد منظورم اینه دیدین بعد از اصلاح صورت الکل بخوره چون زخمه چقد سوزش ایجاد میشه اصلا سوزش ایجاد نشد یعنی زخمی نبود حالا ایا احتمال داره بازم ویروس انتقال داده بشه خیلی استرس دارم؟اگه احتمالش هست چند درصد احتمالش؟این رابطه هم فقط یک‌بار‌بوده
مدیر پایگاه
باسلام
آیا ازکاندوم استفاده کرده اید؟
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۸
0
0
سلام.
من تقریبا ۳ هفته پیش با ی خانومی ک نمیشه بگم شک دارم بش ادم عادی بود خراب نبوده رابطه جنسی واژینال داشتم از کاندوم استفاده نکردم و در حد ده دقیقه بوده و فقط یک بار رابطه داشتم
بعد از دو هفته از خودم تست رپید تست اچ ای وی گرفتم منفی بود و بعد از تقریبا ۲۰ روز از طرفم تست رپید تست گرفتم منفی بود من با این خانوم تقریبا دو ماه تو رابطم و یه ۳۰ روز بعد از شروع رابطه،رابطه جنسی داشتیم و بعد ازتقریبا۵۰ روز از بعد از شروع رابطه من ازش تست گرفتم که مطئنم تو این پنجاه روز با کس دیگه ای نبوده.ایا ممکن جواب کاذب باشه؟
Ali
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۲
0
0
سلام من با ی خانوم رابطی واژینال داشتم از کاندوم استفاده نکردم.بعد بیست روز بعد از رابطه جنسی هم از خودم هم از همون خانوم تست rapid اج ای وی گرفتم و منفی بود ایا بازم جای نگرانی داره؟
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۲
0
0
سلام سرالت به واژن بخوره چقدر احتمالش هست بدون دخول
یاسر
|
United States
|
۱۸:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۷
0
0
سلام من ۲۱ سال دارم دوروزه با یک مرده ۳۵ساله رابطه جنسی داشتم یعنی من دخول را انجام دادم و تمام اسپرم خودم را درونه مقعد او کردم آیا مبتلا به ایدز شدم یانه نمیدوم طرف مبتلا بوده یا نه تروخدا کمکم کنید چیکار کنم خیلی حالم بده میترسم ایدز گرفته باشم الان دوروزه اگه الان برم آزمایش بدم معلوم میکنه ایدز دارم یانه خواهشا جوابمو بدین؟
مدیر پایگاه
باسلام
بهتراست ابتدا به یک متخصص عفونی مراجعه کنید تا ایشان پس ازبررسی های تخصصی راهنمایی های لازم را انجام دهد
Omid
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۸
0
0
سلام آیا کاندوم خطر احتمال ایدز رو کم میکنه یا کلا برطرفش میکنه
مدیر پایگاه
باسلام
اگردرست و ضحیح استفاده شود انتقال بیماری های عفونی و مسری رخ نمی دهد
محمد علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۵/۳۱
0
0
اگر دو طرف مبتلا نباشند ممکنه خطرناک باشه؟
مدیر پایگاه
باسلام
اگرهیچ فردی ناقل یا مبتلا به بیماری نباشد طبیعتا بیماری هم منتقل نمی شود
ارمین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۲
0
0
اگه تماس جنسی بدون دخول باشه به صورتی که نوک الت مرد با پوست بیرونی مقعد زن تماس پیدا کنه و بعد ۱۰ ثانیه تماس قطع بشه امکان انتقال ویروس از زن به مرد است؟
مدیر پایگاه در هر مورد شک به ابتلا توصیه به انجام آزمایش می شود 
ناشناس
|
Romania
|
۰۰:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۸
0
0
من حدود یک ماه پیش یک رابطه داشتم از نوع دهانی در حد ۲۰ ثانیه بدون کاندوم ولی هیچ منی یا پیش منی داخل دهانم نریخت ولی ان پسرس که باهاش رابطه داشتم حدود ۲ سال پیش یک رابطه جنسی با کاندوم داشته ایا احمال گرفتن بیماری است
مدیر پایگاه اینطوری که شما عنوان میکنید احتمال بسیار ضعیف است ولی اگر شک آزارتان میدهد میتوانید یک تست برای اطمینان انجام دهید 
مجید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۳
0
0
سلام وقتتان بخیر
من با پسری ارتباط سطحی داشتم
آن پسر آلت من را ماساژ داد(ارضا شدم)
در زمان ماساژ چند باری دست به آلت خودش هم می برد
الان مشکوک هستم آیا آن پسر به ویروس hiv مبتلا بوده یا نه
((((احتمال دارد آن پسر از طریق تماس دستش با آلتش و هم چنین تماس دستش با نوک آلتم (قسمت مجرای اداری ) من به به ویروسHiv مبتلا شده باشم ????
منظورم ترشحاتش به سر آلتم تماس پیدا کرد از طریق دستش
ممنون میشم پاسخ دهید
مدیر پایگاه مرجان محبوب کارشناس باسابقه مامایی

سلام.شمااون فرد روکامل میشناسید????آیاازابتلا اون به بیماری اطمینان دارید?آیااون شخص روابط نامشروع زیادی دارد?
صرف اتفاقی که برای شماافتاده نمیتوان گفت مبتلا شده اید همه چیز بستگی به ابتلای پارتنرشما به ایدز دارد
سینا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۷
0
0
سلام وقتتون بخیر ایا خوردن یکی دوقطره پیش اب فاعل به دهن مفعول باعث انتقال اچ ای وی میشه؟
مدیر پایگاه اگر از طرف مقابلتون مطمئن نیستید آزمایش انجام دهید 
بهرام
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۹
0
0
سلام من هفت تا هشت سال پیش با خانومی رابطه محافظت نشده بدون کاندوم داشتم و بعد یک سال آزمایش دادم جواب آزمایشم منفی شد العان اون خانوم رو دیدم و مدعی است که من ایدز داشتم چند بار آزمایش دادم هر دفعه یک جوابی در میاد دوبار منفی یک بار مثبت و دو بار منفی آزمایش خون بوده و از آزمایش تخصصی ایدز میترسم چیکار باید کنم؟
مدیر پایگاه
باسلام
بهتراست حتما تحت نظرمتخصص عفونی آزمایش های تخصصی لازم را انجام دهید.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۲۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۶
0
0
من دو روز پیش با ی اقایی رابطه جنسی بدون کاندوم داشتم ولی پرده دارم و دخولی صورت نگرفت.مایع منی هم روی پشت من ریخت.نمیدونم اون اقا ایدز داره یانه ولی چون با خانمای زیادی در رابطس اگه مبتلا باشه امکان انتقالش بمنم هست؟
مدیر پایگاه در موارد مشکوک به ابتلا توصیه به انجام آزمایش می شود
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۰۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۴
0
0
سلام، من تقریبا پنج سال پیش با ی آقایی رابطه داشتم، البته در حد بوسه و بغل و اینکه دخولی صورت نگرفت به هیچ عنوان، فقط آلت هامون به هم برخورد کرده ( لاپایی) و اینکه یک بار مایع منی رو ریخت رو قسمت بالاتر از نافم و پوستم سالم بود، و زخمی نداشتم، و اینکه آلت من رو میخوردن که خیس بود، منم یکی دوبار آلت ایشون رو در عرض چند ثانیه تو دهنم بود، تو دهنم زخمی نداشتم و اینکه مایعی نریخت تو دهنم، ایشون ( همون آقا) الان چهار سال میشه که ازدواج هم کردن، و من تو این مدت هیچ علایمی و هیچی نداشتم و اینکه ایشون فرد خیابانی و یا اعتیاد اینا نداشتن، و ایشون هم به گفته خودشون میگن که سالم هستن، به نظرتون احتمال ابتلا به ایدز هست در من؟؟؟ من اولین و آخرین رابطه ام در این حد و فقط با ایشون بود.
مدیر پایگاه با شرح حالی که شما گفتید خیر ولی در صورت شک به این مساله تناها راه تشخیص انجام آزمایش هست
ناشناس
|
Germany
|
۱۴:۰۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۵
0
0
من یک ماه پیش داخل ماشین با جنس مخالف ارتباط برقرارکردم و دخول صورت نگرفت روی آلت تناسلیم هم هیچگونه زخمی وجود نداشت
《《 بخاطر گوش درد به دکتر حلق و بینی مراجعه نمودم ،ازیتروماسیون ۲۵۰ ،آپو کلینداسیون ۱۵۰ ،سافکسفوت ۱۲۰ برام تجویز کرد 》》
بعد از هشت روز از رابطه ای که توضیح دادم دچار اسهال نرم شدم وتا ۲۰ روز ادامه داشت
آیابا توجه به توضیحات احتمال انتقال بیماری وجود داشت ؟
مدیر پایگاه در صورت شک به ایدر تنها راه برطرف کردن شک انجام آزمایش هست
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۵۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۷
0
0
من یک ماه پیش داخل ماشین با جنس مخالف ارتباط برقرارکردم و دخول صورت نگرفت روی آلت تناسلیم هم هیچگونه زخمی وجود نداشت
《《 بخاطر گوش درد به دکتر حلق و بینی مراجعه نمودم ،ازیتروماسیون ۲۵۰ ،آپو کلینداسیون ۱۵۰ ،سافکسفوت ۱۲۰ برام تجویز کرد 》》
بعد از هشت روز از رابطه ای که توضیح دادم دچار اسهال نرم شدم وتا ۲۰ روز ادامه داشت
آیابا توجه به توضیحات احتمال انتقال بیماری وجود داشت ؟
مدیر پایگاه در صورت شک به ایدر تنها راه برطرف کردن شک انجام آزمایش هست
نظرشما
ازمایش رو قبول دارم اما با شرایطی که توضیح دادم امکان انتقال وجود دارد
شروین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۵۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۲
0
0
سلام. چند روز پیش یه زن تن فروش الت من را خورد(الت من حالت نعوظ نبود و زخمی هم روی التم نبود و ترشحات پیش از ارضا هم از من خارج نشده بود )کلا ۱۵ ثانیه بیشتر نخورد که سریعا به این کارش خاتمه دادم و التم هم خونی نشد ینی دهنش زخمی نبود.ایا امکانش هست به اچ ای وی مبتلا شده باشم؟
مدیر پایگاه

با شرح حالی که شما گفتید احتمال ابتلا وجود ندارد ولی در هر صورت در صورت شک به ایدز بهترین و مطمئن ترین راه انجام آزمایش هست

ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۱۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۴
0
0
چهل رو زبعداز توضیحات ازمآیش دادم که منفی بود یک ماه پیش داخل ماشین با جنس مخالف ارتباط برقرارکردم و دخول صورت نگرفت روی آلت تناسلیم هم هیچگونه زخمی وجود نداشت
《《 بخاطر گوش درد به دکتر حلق و بینی مراجعه نمودم ،ازیتروماسیون ۲۵۰ ،آپو کلینداسیون ۱۵۰ ،سافکسفوت ۱۲۰ برام تجویز کرد 》》
بعد از هشت روز از رابطه ای که توضیح دادم دچار اسهال نرم شدم وتا ۲۰ روز ادامه داشت
آیابا توجه به توضیحات احتمال انتقال بیماری وجود داشت ؟
مدیر پایگاه در صورت شک به ایدر تنها راه برطرف کردن شک انجام آزمایش هست
نظرشما
غفار
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۲۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۷
0
0
داخل ماشین با جنس مخالف ارتباط برقرارکردم و دخول صورت نگرفت روی آلت تناسلیم هم هیچگونه زخمی وجود نداشت بخاطر احتمال انتقال ترشحات از طریق نوک آلت مردانه بعد از ۴۰ روز آزمایش Hiv I+II رو انجام دادم جواب منفی بود ایا نیاز به پیگیری مجدد دارم
مدیر پایگاه
باسلام
اگر رابطه دهانی نداشته اید با این شرایطی که گفتید احتمال انتقال بیماری-ازفردی که صددرصد بیمار یا ناقل باشد- تقریبا نزدیک به صفراست
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۱۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۱
0
0
اگر کسی رابطه دهانی داشته باشد و مایع منی داخل دهانش وارد نشود احتمال ابتلا به ایدز وجود دارد؟
مدیر پایگاه
حوری علیجانی کارشناس ارشد مشاوره در مامایی:
 
دوست عزیز شما چند بار این سوالو ارسال کردید و نظر کارشناسان ما هم براین است که هر نوع رابطه جنسی با فرد مبتلا به ایدز میتواند باعث انتقال آن به طرف مقابل باشد اگر شک دارید شخصی که با او رابطه داشتید هر نوع بیماری ایدز ،هپاتیت یا تبخال داشته باید آزمایش انجام دهید و ربطی به ریختن یا نریختن مایع منی ندارد
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۰۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۱
0
0
اگر کسی رابطه دهانی داشته باشد و مایع منی وارد دهانش نشود احتمال ابتلا به ایدز وجود دارد؟
مدیر پایگاه
سرایت بیماری فقط از طریق خون ، ترشحات جنسی و شیر مادر میسر است
 
اگر شکی دارید آزمایش  انجام دهید
مجید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۳۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۸
0
0
با سلام ودرود خدمت شما بزرگواران
ارتباط باکسی داشتم به صورت لاپایی دخولی صورت نگرفت، بخاطر استرس ازاینکه دربرخورد آلت ها آلت بنده با ترشحات واژینال جنس مخالف برخورد داشته باشه یکبار بعد از ۴۰ روز ویکبار بعد از ۵۰ رو آزمایش اچ ای وی رو انجام دادم که هردو منفی بود
نظرکارشناسان ارجمند دراینگونه رابطه و جواب ازمایشات چگونه است
مدیر پایگاه
اگر استرس و ترس زیادی دارید  و می‌خواهید سریعتر خود را چک کنید طبق پروتکل CDC (مرکز کنترل و پیشگیری بیماری‌های آمریکا) می‌توانید بعد از یک ماه با استفاده از کیت‌ های تشخیص خانگی (کیت ایدز) و رپیدتست خود را چک کنید وجواب با دقت زیادی معتبر است و بسیاری از افراد مثبت در این مرحله تشخیص داده شده‌اند و اگر آزمایشتان منفی شد دیگر استرس نداشته باشید با این حال 45 روزگی و سه ماهگی هم تست را تکرار کنید.
 بهتر است در سه ماهگی نیز آزمایش تکرار شود.
بی نام
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۳۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۰
0
0
اگه مایع منی فرد که ایدز دارد روی شکم فرد سالم و ناف ریخته شود احتمال ابتلا به ایدز وجود دارد؟
مدیر پایگاه هر نوع رابطه جنسی با فرد مبتلا به ایدز میتواند باعث انتقال آن به طرف مقابل باشد اگر شک دارید شخصی که با او رابطه داشتید هر نوع بیماری ایدز ،هپاتیت یا تبخال داشته باید آزمایش انجام دهید و ربطی به ریختن یا نریختن مایع منی ندارد
افشین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۵۶ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۱
0
0
سلام بعد از ۵۰ روز ازمایش HiVI+IIدادم زده ۰۲۱و بعد از ۵۳ روز انتقال خون خون اهدا کردم که جواب منفی بود
ارتباط باکسی داشتم به صورت لاپایی دخولی صورت نگرفت، بخاطر استرس ازاینکه دربرخورد آلت ها، آلت بنده با ترشحات واژینال جنس مخالف برخورد داشته
ایا بازهم نیاز به پیگیری هست
مدیر پایگاه
مرجان محبوب کارشناس باسابقه مامایی:
 
لطفا جواب آزمایش خودرابرای من بفرستید.نوشته ی شما اصلا قابل به جواب دادن نیست
 

::آدرس پیج اینستا گرام مرجان محبوب کارشناس باسابقه ماماییmidwifery_mahboob

  

خودم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۵۸ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۱
0
0
در سازمان انتقال خون از چ نسلی ازمایشی برا بررسی اچ ای وی استفاده می شود
نسل ۳ یا ۴
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۵۶ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۴
0
0
02166581517
مرکز پاسخگویی و مشاوره اچ ای وی
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۱۷ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۱
0
0
کسی که به شما پیام میده ونظر میخاد فکرش بدجور درگیره خواهشن اگه اطلاعات دقیق ندارید مراکز ملی پیشگیری از ایدز ایران را معرفی کنید

کارشناس مامایی چگونه میتواند در این حوزه اظهار نظر کند متخصص عفونی میبایست جواب بده
******************************************
دوره پنجره موقعی است که ویروس در بدن هست ولی آزمایش پادتن منفی است بنابراین شخص به اشتباه سالم پنداشت می شود. حداکثر طول این دوره عمدتا بین سه هفته تا سه ماه پس از ورود ویروس به بدن است.
Kamran
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۳۶ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۸
0
0
با سلام بنده با خانومی رابطه جنسی داشتم بدون استفاده از کاندوم بعد از رابطه برگشتم الت خود را با صابون شستم بعد فهمیدم خانم با کسانی بیشتر در رابطه است ایا به نظر شما من به ایدز مبتلا شده ام ؟
مدیر پایگاه
مرجان محبوب کارشناس باسابقه مامایی:
 
سلام.اگر خانم به هربیماری مقاربتی مبتلا بوده باشد به احتمال زیاد شمانیز مبتلا خواهید شد.درمورد ایدز به کلینیک رفتارهای جنسی شهرخود مراجعه کنید،درتمام شهرها بخش دولتی کلینیک رفتاردرمانی جنسی هست،ازگوگل محل کلینیک شهرخودتون روسرچ کنید ومراجعه کنید.درمورد ایدز تاسه ماه بعد ازرابطه ،آزمایش خون نشان می دهد مبتلا هستید یاخیر.
الان آزمایش جواب نمیدهد
درضمن امروزه جهت بیماری ایدز داروهای خاصی وجود دارد که حتی باعث بهبودی بیمار میشود
امیر
|
United Arab Emirates
|
۰۸:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۸
0
0
سلام من حدود9سال پیش بایه مردی رابطه دهانی داشتم که 3ثانیه طول نکشید ومنی خودش رو روی زمین خالی کرد آیا احتمال ابتلا شدن من هست خیلی میترسم تورخدا جواب بدین
مدیر پایگاه اگر رابطه جنسی مشکوک دیگه ای هم داشتید تست بدهید تا مطمئن شوید
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۴
0
0
سلام من ۵ بار خود ارضایی کردم یک بار با مایع ظرف شویی آیا به ایدز مبتلا شدم؟
مدیر پایگاه

در موارد منجر به ایدز چنین مساله ای عنوان نشده است

ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۸
0
0
سلام طرف ایدز داشته و با دهانش الت رفیقمو میخوره و دخول رفیقم خارج میشه ایا ممکن هس ک رفیقم ایدز بگیره؟؟
مدیر پایگاه

اگر طرف مقابل مشکوک به ایدز هست باید آزمایش انجام دهند

ناشناس
|
Switzerland
|
۰۳:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۸
0
0
سلام.آقا دکتر.من با یه زنی چند سال بود که رابطه داشتم.حالا اون زنه ...دکترجان توراخدا راستشو بگو..احتمال ویروس ایدز.یاهپاتیپ یا امراضهای دیگه در.زن احتمال دارد؟ دکتر راستشو بگو..یعنی کمکم کن..خیلی اسرار میکنه..اما.ازاینکه با این دوستش که بود.جدا شده..هرروز اسرارم میکنه .منم خیلی میترسم هرسال هم آزمایش چگاب کامل میگنم.بااین رابطه داشته باشم احتمال داره ایدزی یا ویروسی باشم..ببخشین که هم تلفنی وهم پیامکی خیلی مزاحمتون شدم.از استان گیلان.مهدی.منتظره جوابتونم.خیلی از ویروس ایدز میترسم.دکترجان جواب بفرستین.تا از منم روگ به اون زنه بگم.قربون لطفتون
مدیر پایگاه باسلام
بهترین کار این است که این خانم ابتدا تحت نظریک متخصص عفونی آزمایش های تخصصی لازم را انجام دهند.چراکه شما درتوضیحات گفتید با یک مرد معتاد به شیشه ارتباط داشته است 
حیدر
|
Russian Federation
|
۲۱:۵۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۷
0
0
با سلام یک هفته پیش رابطه داستم با زنی که نمیدونم اچ ای وی داره یا نه در حدی که التم نزدیک واژن کردم و نوک التم با واژن برخورد داشت و بعد اون زبانم داخل واژن کردم شاید حدود بیست ثانیه وقتی کارمان تموم شد بعد دو ساعت زبانم احساس سوزش پیدا کرد در حدی که دو روز بعدش پیاز نمیتونم بخورم از شدت سوزش حالا بنظرتن احتمال ویروس هست؟
مدیر پایگاه باسلام
اگر مشکلاتی که گفتید هنوز وجود دارد بهتراست خیلی سریع توسط متخصص عفونی معاینه شوید.ضمنا برای اطمینان از سلامتی درخصوص اچ آی وی هم می توانید به آزمایشگاه  مراجعه کنید
مهدی
|
United States
|
۲۱:۵۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۸
0
0
شخصی اگر به ویروس ایدز مبتلا باشد و برای فردی سالم عمل خودارضایی کنید ایا ویروس ایدز منتقل میشود
مدیر پایگاه سلام
بدون اطلاع از روش نمی توان به شما نظرداد.اما اگر رابطه جنسی محافظت شده -با کاندوم-بوده باشد خیر.اگر رابطه دهانی بوده باشد به شرطی که فرد ناقل دچارزخم دردهان یا موارد مشابه نبوده باشد هم تقریبا غیرممکن است.
Elahe
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۹
0
0
سلام من ديروز با يك مرد سكس داشتم. كاندوم استفاده نكرده بود و آلتش رو چند بار حدود ١ سانتي متر در مقعدم فرو كرد. از ارتباطات قبلي ايشون خبري ندارم. امكان ابتلا به ايدز وجود داره؟
مدیر پایگاه سلام
بهتراست خیلی سریع تست اچ آی وی را از داروخانه تهیه کنید و بررسی لازم را انجام دهید
Akbar314
|
United States
|
۰۴:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۶
0
0
با سلام
اگر با دست کاندوم استفاده شده رو دربیاریم و بعد با اون دست خود ارضایی بشه احتمال انتقال ایدز وجود داره؟
مدیر پایگاه اين نكته كه گفتيد قاعدتا نمي تواند راه انتقال  اچ آي وي تلقي شود
امیر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۳۰
0
0
سلام ببخشید من ترس دارم رفیق با دختر تن فروش ایدز داشت با کاندوم رابط داشتم کاندوم پار نشده ایدز میگرد رفیق من اینجور ایدز بگریم رفیق ایدز نگرفت برای مثال یک کسی تیخ استفاده میکنند ایدز دارد تیخ صورت فرد تیخ خونی میشه تیخ آلود من استفاده کنم ایدز مگریم مثال رفیق کاندوم استفاده کرده شاید آلت کمی آلود ایدز به و بده با من رابط داشت به من ایدز منتقل کند من زن تن فروش ایدز بگیرم آیا بیماری دیگه به منتقل میش فرد(((( و رفیق ساعت۶با دختر تن فروش و ساعت۸ با من رابط پسر وپسر داشت من ایدز میگرم ایا ممکن یا ممکن از ترشحات واژن زن تن فروش ایدز بگیر مثال آلت آلود با مثال آلت با کاندوم خوب نمپوشد باشد
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: