کد خبر: ۱۶۲۶۳۶
تاریخ انتشار: ۲۲:۰۰ - ۲۲ مرداد ۱۳۹۶ - 2017August 13
مصوباتی برای ایجاد منابع پایدار در حوزه سلامت به تصویب رسیده ولی درعین حال از بیمه ها انتظار می رود که همکاری شایانی با این طرح داشته باشند تا از بی نظمی جلوگیری شود.
شفا آنلاین>سلامت>یک نماینده مجلس گفت: مصوباتی برای ایجاد منابع پایدار در حوزه سلامت به تصویب رسیده ولی درعین حال از بیمه ها انتظار می رود که همکاری شایانی با این طرح داشته باشند تا از بی نظمی جلوگیری شود.

به گزارش شفا آنلاین،بشیر خالقی گفت: اقداماتی که در طرح تحول سلامت(Health reform plan) انجام شد در برنامه ششم توسعه دیده شده بود. این طرح در چارچوب برنامه های قبلی است و با هماهنگی هایی که با وزارت رفاه و سازمان برنامه بودجه شده بود تحقق پذیرفت.

وی افزود:طرح تحول سلامت(Health reform plan) مزایای خوبی داشته است. در دوره های قبل پرداختی از جیب مردم زیاد بود و با اجرایی شدن این طرح پرداختی ها را کاهش دادیم و این مسئله توقعی بود که مردم از ما داشتند و در طرح تحول سلامت عملا این کار انجام شد.

نماینده مردم خلخال در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: علاوه بر این، طرح تحول در بهبود سلامت جامعه، احداث خانه های بهداشت در روستاها، بازسازی بیمارستان ها و نوسازی تجهیزات درمانی قدم های بسیار خوبی برداشته است.

این عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس و شورای اسلامی گفت: در برنامه ششم به مسئله پرداختی از جیب مردم، ایجاد پرونده الکترونیک و همکاری انجمن های پزشکی صریحا اشاره شده است که طرح تحول سلامت در همین راستا گام برداشت و انتظار داریم که در رفع نقاط ضعف نیز قدم بردارند.

خالقی در آخر افزود: مصوباتی برای ایجاد منابع پایدار در حوزه سلامت به تصویب رسیده است ولی درعین حال از بیمه های سلامت و تامین اجتماعی انتظار می رود که همکاری شایانی با این طرح داشته باشند تا از بی نظمی در حوزه درمان جلوگیری شود.

برچسب ها: سلامت ، مجلس ، توسعه
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: