کد خبر: ۱۶۲۱۶۷
تاریخ انتشار: ۲۲:۳۰ - ۱۸ مرداد ۱۳۹۶ - 2017August 09
هاشمی، ساختار شخصیتی بسیار قوی و محکمی داشته از این رو بسیاری از نمایندگان مجلس طرفدار وی بوده و خواهان تداوم حضورش در دولت دوازدهم هستند
شفاآنلاین>سلامت> عضو کمیسیون اجتماعی مجلس با اشاره به معرفی مجدد دکتر حسن هاشمی به عنوان وزیر بهداشت به مجلس برای اخذ رای اعتماد گفت: هاشمی، ساختار شخصیتی بسیار قوی و محکمی داشته از این رو بسیاری از نمایندگان مجلس طرفدار وی بوده و خواهان تداوم حضورش در دولت دوازدهم هستند.

به گزارش شفاآنلاین، مسعود رضایی افزود: علاوه بر نمایندگان رئیس جمهور نیز بسیار علاقه مند است که دکتر هاشمی در دولت دوازدهم حضور داشته باشد. با توجه به اقدامات صورت گرفته در حوزه بهداشت(Health) و درمان و رضایتمندی مردم،  دکتر هاشمی در اخذ رای اعتماد مجلس مشکلی نخواهد داشت.

نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی،  با بیان این که برخی از افراد معرفی شده به مجلس به لحاظ کارکردی ضعیف(Weak) و متمایل به ضعیف هستند، عنوان کرد: سایر افراد شناخته شده و کارنامه مطلوبی دارند که مجلس در مورد آن ها به اجماع نظر رسیده و رای خود را اعلام خواهد کرد.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی، در مجلس در پاسخ به این پرسش که از میان افراد پیشنهادی رئیس جمهور، کدام فرد پیش از همه رای اعتماد مجلس را اخذ خواهد کرد، تصریح کرد: به اعتقاد من دکتر ظریف اولین وزیری است که مجلس رای اعتماد  بالایی به او خواهد داد.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: