کد خبر: ۱۶۱۶۷۲
تاریخ انتشار: ۱۱:۰۰ - ۱۵ مرداد ۱۳۹۶ - 2017August 06
سفر بین شهرهای بمبئی و نیویورک بسیار طولانی است، ولی شرکت هوایی اتحاد که متعلق به کشور امارات متحده عربی است، این سفر را برای افرادی که قدرت پرداخت ۳۸ هزار دلار (معادل حدود 150 میلیون تومان) برای بلیطی یکسره دارند، به سفری بسیار آسان‌ و دلپذیر تبدیل کرده است!
شفاآنلاین>اجتماعی>شرکت هواپیمایی اتحاد؛ لوکس‌ترین و در عین حال گرانترین پرواز خود را در مسیر بمبئی-نیویورک راه اندازی کرد. برای اطلاع از جزئیات کامل این پرواز با ما همراه باشید.

به گزارش شفاآنلاین، سفر بین شهرهای بمبئی و نیویورک بسیار طولانی است، ولی شرکت هوایی اتحاد که متعلق به کشور امارات متحده عربی است، این سفر را برای افرادی که قدرت پرداخت ۳۸ هزار دلار (معادل حدود 150 میلیون تومان) برای بلیطی یکسره دارند، به سفری بسیار آسان‌ و دلپذیر تبدیل کرده است!

این پرواز جدید به گران‌ترین پرواز جهان مشهور شده است، زیرا در صورت تمایل مسافر به تهیه بلیط رفت‌وبرگشت هزینه‌ای معادل ۷۶۰۰۰دلار را باید پرداخت کند. البته با وجود چنین هزینه گزافی، این پرواز نیز مستقیم نبوده و دارای توقف بین پروازی در ابوظبی است. برخی از امکانات ارائه شده توسط شرکت اتحاد در این «پنت‌هاووس هوایی» عبارت‌اند از آشپز، خدمه برای مرتب کردن تختخواب دو نفرِه مجهز به سرویس خواب ایتالیایی و ... است. همچنین در این کابین لوکس، اتاق نشیمنی مجهز به مبلمان چرم و تلویزیون تخت ۳۲ اینچی تعبیه‌شده است تا مسافران در طول پرواز برنامه‌های موردعلاقه خود را در آن تماشا کنند. گفتنی است در این بخش میزهای غذاخوری تاشو نیز برای صرف غذاهای سفارشی مسافران که توسط آشپز اختصاصی در طول پرواز تهیه می‌شود، قرار داده‌ شده‌اند.

اتاق خواب مجهز به تخت دو نفره نیز در بخش انتهایی راهرو قرار دارد که یکی از اولین‌ها در رده پروازهای فرست کلاس محسوب می‌شود. از جمله سایر امکانات این اتاق خواب خاص می‌توان به سرویس بهداشتی و حمام اختصاصی و همچنین تلویزیون ۲۷ اینچ اشاره کرد.

علاوه بر امکانات لوکس تعبیه شده برای طول پرواز، خدماتی مانند انتقال به فرودگاه(Airport) و بر عکس با راننده اختصاصی، انجام مراحل پذیرش به دور از ازدحام فرودگاه، سالن انتظار ویژه و نیز راهنمای شخصی برای انجام رزرو در رستوران، کنسرت و تهیه بلیط رویدادهای ورزشی مشمول هزینه بلیط می‌شوند.

در حال حاضر، این بخش لوکس و تشریفاتی فقط در هواپیمای ایرباس A380-800 شرکت هوایی اتحاد ارائه می‌شود و پرستار کودک نیز در صورت نیاز به خدمات پرواز اضافه خواهد شد. این هواپیماها ظرفیت پذیرش نزدیک به ۵۰۰ مسافر را دارند که حدود ۴۱۵ نفر از این ظرفیت متعلق به بخش عادی است (در صورت پرداخت هزینه برای بخش اختصاصی به جز کارکنان این بخش، شخص دیگری را ملاقات نخواهید کرد).

علاوه بر مسیر پروازی بمبئی به نیویورک، مسافران شانس اندکی برای استفاده از این خدمات لوکس در مسیرهای ابوظبی، لندن و سیدنی را نیز دارند. پروازهای رفت و برگشت به ملبورن نیز از تاریخ اول ماه ژوئن برقرار خواهد شد. همچنین هزینه بلیط یکسره از لندن به بمبئی نیز معادل ۲۶۰۰۰ دلار خواهد بود.

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: