کد خبر: ۱۶۰۹۷۲
تاریخ انتشار: ۰۹:۵۰ - ۰۹ مرداد ۱۳۹۶ - 2017July 31
هزینه های سنگین دندانپزشکی، یکی از مشکلات احاد جامعه است. در این بین، مردم مناطق محروم، با مشکلات بیشتری برای ترمیم دندان های خراب خودشان مواجه اند که بعضا خیلی از آنها، به خاطر هزینه های سنگین دندانپزشکی، عمر خودشان را با دندان های خراب سپری می کنند.
شفاآنلاین >سلامت>برای اولین بار در تاریخ نظام سلامت کشور، مردم مناطق محروم از خدمات رایگان دندانپزشکی برخوردار می شوند.

به گزارش  شفاآنلاین، هزینه های سنگین دندانپزشکی، یکی از مشکلات احاد جامعه است. در این بین، مردم مناطق محروم، با مشکلات بیشتری برای ترمیم دندان های خراب خودشان مواجه اند که بعضا خیلی از آنها، به خاطر هزینه های سنگین دندانپزشکی، عمر خودشان را با دندان های خراب سپری می کنند.

بر همین اساس قرار است برای اولین بار در تاریخ نظام سلامت کشور، خدمات دندانپزشکی در بخش دولتی به صورت رایگان به مردم مناطق محروم ارائه شود.

آنطور که دکتر عباس زارع نژاد مشاور وزیر بهداشت عنوان کرده است، تعداد ۸۰ کلینیک سیار دندانپزشکی با کمک خیرین، صبح دوشنبه در مراسمی با حضور وزیر بهداشت، رونمایی به مناطق محروم اعزام می شوند.

به گفته وی، تامین این تعداد کلینیک سیار دندانپزشکی(Mobile Dental Clinic) با همراهی خیرین صورت گرفته و قرار است این کلینیک ها در مناطق محروم مستقر و خدمات مورد نیاز دندانپزشکی را به مردم ارائه دهند.

زارع نژاد به این نکته هم اشاره کرد که بعد از انجام کار در آن منطقه، کلینیک ها به سایر مناطق محروم کشور می روند.

مشاور وزیر بهداشت عنوان داشته که نیروهایی که در این کلینیک ها حضور دارند و قرار است به مردم خدمات دندانپزشکی ارائه بدهند، اغلب از گروه های داوطلب هستند.

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار