کد خبر: ۱۶۰۶۰۰
تاریخ انتشار: ۱۸:۱۲ - ۰۵ مرداد ۱۳۹۶ - 2017July 27
حسن قاضی‌زاده هاشمی وزیربهداشت در پاسخ به این سوال که آیا وزیر بهداشت دولت دوازدهم هم خواهد بود، اظهار کرد: دو، سه هفته صبر و تحمل کنید همه چیز مشخص می‌شود.
شفا آنلاین>سلامت>وزیر بهداشت(Minister of Health)، درمان و آموزش پزشکی گفت: تکلیف ماندنم در دولت دوازدهم و حضورم به عنوان وزیر تا دو، سه هفته دیگر مشخص خواهد شد.


به گزارش شفا آنلاین،حسن قاضی‌زاده هاشمی وزیربهداشت در پاسخ به این سوال که آیا وزیر بهداشت دولت دوازدهم هم خواهد بود، اظهار کرد: دو، سه هفته صبر و تحمل کنید همه چیز مشخص می‌شود.

همچنین وزیر بهداشت در جمع خبرنگاران اظهار کرد: طرح تحول سلامت در چند سال اخیر و با عنایت دولت یازدهم به خوبی اجرا شده و دستاورد بسیار ارزشمندی را در حوزه بهداشت و درمان به همراه داشته است.

وی به بخشی از دستاورد‌های طرح تحول اشاره کرد و گفت: علاوه بر بهره‌مندی ۱ ۱ میلیون ایرانی از خدمات رایگان بهداشت و درمان، ۲۴ هزار تخت بیمارستانی در سال‌های اخیر به تعداد تخت‌های بیمارستانی افزوده شده است.

وی در مورد ادامه اجرای طرح تحول سلامت نیز بیان کرد: دولت دوازدهم نیز با حمایت‌هایی که خواهد داشت این طرح را همچنان ادامه داده و زمینه توسعه و توانمندی آن را بیش از گذشته فراهم خواهد کرد.
برچسب ها: بهداشت ، سلامت ، دولت
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: