کد خبر: ۱۶۰۱۷۳
تاریخ انتشار: ۰۳:۴۵ - ۰۳ مرداد ۱۳۹۶ - 2017July 25
مرتضی خیرآبادی، عضو هیئت مدیره سندیکای صنایع دارویی ایران تاکید کرد
ما از همان اول با برگزاری انتخابات الکترونیک مخالف بودیم چرا که این اقدام قبلا به صورت پایلوت انجام نشده بود ولی طی مذاکرات متعدد با اعضای هیئت اجرایی و نظارت، سیستم را مطمئن کردند که این اقدام قابل انجام است.
       

شفا آنلاین:مرتضی خیرآبادی، عضو هیئت مدیره سندیکای صنایع دارویی ایران در خصوص انتخابات سازمان نظام پزشکی گفت: «ما از همان اول با برگزاری انتخابات الکترونیک<Election Election> مخالف بودیم چرا که این اقدام قبلا به صورت پایلوت انجام نشده بود ولی طی مذاکرات متعدد با اعضای هیئت اجرایی و نظارت، سیستم را مطمئن کردند که این اقدام قابل انجام است.»


به گزارش شفا آنلاین:وی ادامه داد: «ما بیشترین فعالیت و مشارکت را در این دوره می‌توانستیم داشته باشیم. در دوره‌های قبل انتخابات نظام پزشکی، 1700 شرکت کننده داروساز داشتیم ولی این دوره به 560 نفر رسید. این موضوع یا به دلیل این است که همکارانمان از بررسی مطالبات خود خسته شده‌اند و یا به دلیل عدم الکترونیک بودن انتخابات و 2 روز تعطیلی بود که باعث شد 90 درصد نتوانند در این انتخابات شرکت کنند.» وی در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر اینکه هیئت نظارت باید نظر خود را در خصوص احقاق حقوق کسانی که می‌خواستند از طریق رای گیری الکترونیک در انتخابات شرکت کنند، اصلاح کند، گفت: «ما نامه‌ای برای هیئت نظارت ارسال کردیم و خواستار بحث قانونی این موضوع شدیم. اگر این مشکل در همان ابتدای صبح اعلام می‌شد، می‌توانستیم راهکار مناسبی از طریق سیستم پیامکی و مجازی انتخاب کنیم تا همکاران حضور فعال‌تری در انتخابات داشته باشند ولی زمان قطعی سیستم الکترونیک 3 بعد از ظهر اعلام شد و در آن زمان عملا برای بازگرداندن افراد کاری نمی‌شد انجام داد.از طرفی به دلیل فشار تبلیغات و اینکه اعلام شده بود 2 بار بیشتر نمی‌توانند وارد سیستم شوند، باعث شد که همکارانمان با مشکلات بسیاری روبرو شوند.»


عضو هیئت مدیره سندیکای صنایع دارویی ایران درباره آثار برگزاری این انتخابات بر عملکرد 4 سال آینده سازمان نظام پزشکی گفت: «فعلا نظری در این باره ندارم باید ببینیم که در انتخابات شورای عالی افراد چگونه انتخاب می‌شوند. همیشه در دوره‌های قبل افرادی که با رای بالا، تخصص مناسب و عملکرد اجرایی وارد سیستم می‌شدند، می‌توانستند احقاق حق مناسبی داشته باشند. برآورد ما این بود که در این دوره حداقل مشارکت 40 تا 50 درصد افزایش یابد ولی با روندی که برگزار شد میزان مشارکت کاهش یافت.»سپید

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: