کد خبر: ۱۶۰۱۲۵
تاریخ انتشار: ۲۳:۳۰ - ۰۱ مرداد ۱۳۹۶ - 2017July 23
فشار خون بالا بیماری خاموشی است و بدون هیچ علائم قبلی به طور ناگهانی بروز می‌کند که خطر بیماری و سکته قلبی و مغزی را به دنبال دارد
شفا آنلاین>سلامت>امروزه بسیاری از افراد از بیماری فشارخون بالا رنج می برند اما ما به شما نوشیدنی معرفی می کنیم که به سرعت فشار خون را پایین می آورد.

به گزارش شفا آنلاین، فشار خون بالا بیماری خاموشی است و بدون هیچ علائم قبلی به طور ناگهانی بروز می‌کند که خطر بیماری و سکته قلبی(heart attack) و مغزی را به دنبال دارد.

سابقه خانوادگی در بروز فشار خون بالا به عنوان یک فاکتور مهم محسوب می‌شود.

فشار خون بالا و یا HBP بر خلاف باور مردم به پرخاشگری یا عصبانیت مرتبط نیست و چه بسا افراد زیادی هستند که شخصیت آرامی دارند، اما از فشارخون(blood pressure) بالا رنج می‌برند.

ما در اینجا یک دستورالعمل مفید و موثر که در کشور آلمان برای کاهش فشارخون مورد استفاده قرار می‌گیرد، معرفی می‌کنیم.
دستور العمل تهیه نوشیدنی کاهنده فشار خون

۲ لیتر آب تصفیه شده
چهار عدد لیمو پوست کنده
چهار حبه سیر
چهار قطره اسانس اسطوخودوس
یک بند انگشت زنجبیل تازه

لیمو‌ها را شسته و هسته‌های آن را در بیاورید سپس پوست زنجبیل تازه را جدا کرده و همه مواد و کمی از آب را داخل مخلوط کن ریخته تا یک ترکیب یک دست بدست بیاید سپس این مواد را در یک ظرف ریخته و آن را بر روی حرارت قرار دهید و کم کم به آن باقی آب را اضافه کنید و منتظر بمانید تا ترکیب به جوش آید، در پایان پس از سرد شدن مواد آن را داخل شیشه بریزد و آن را داخل یخچال نگهداری کنید.

میزان مصرف نوشیدن این نوشیدنی سالم ۲ ساعت قبل از غذا هر روز است به یاد داشته باشید قبل از نوشیدن ترکیب را هم زده و سپس آن را بنوشید و نگران بوی سیر آن نباشید، زیرا لیمو و زنجبیل بوی ناخوشایند سیر را از بین می‌برد.

با مصرف روزانه این نوشیدنی فشارخون بالا شما تنظیم شده و دیگر نگران خطر ابتلا به بیماری های قلبی و سکته مغزی(stroke) و قلبی نباشید.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: