کد خبر: ۱۶۰۰۷۰
تاریخ انتشار: ۱۴:۵۰ - ۰۱ مرداد ۱۳۹۶ - 2017July 23
دکتر مصطفی معین در نامه‌ای از وزارت بهداشت و شورای عالی سازمان نظام پزشکی درخواست کرد که فرصت دوباره‌ای برای مشارکت پزشکانی که نتوانستند در رای‌گیری الکترونیکی این انتخابات شرکت کنند، فراهم شود

شفا آنلاین>سلامت>دکتر مصطفی معین در نامه‌ای از وزارت بهداشت و شورای عالی سازمان نظام پزشکی درخواست کرد که فرصت دوباره‌ای برای مشارکت پزشکانی که نتوانستند در رای‌گیری الکترونیکی این انتخابات شرکت کنند، فراهم شود.

به گزارش شفا آنلاین، در نامه این منتخب هفتمین دوره از انتخابات سازمان نظام پزشکی(Medical System) آمده‌است:

«اینجانب از تمامی شما عزیزانی که با حضور  گرم خود در یک روز داغ تابستانی در موزه تاریخ پزشکی بار دیگر فرصت نمایندگی خود را به من دادید سپاسگزارم. همچنین احساس مسئولیت اجتماعی و اخلاقی کلیه همکارانی را که فارغ از هر انتخابی در این تصمیم گیری صنفی و مدنی شرکت کردند تحسین و تقدیر می‌کنم. متاسفانه ساز و کار برگزاری الکترونیک انتخابات که می‌توانست به تسهیل هر چه بیشتر حضور جامعه فرهیخته پزشکی بیانجامد، همانگونه که شاهد بودید در میانه روز برگزاری به مشکل جدی برخورد و رای‌گیری الکترونیک لغو شد. در پی این اتفاق اسفبار امکان رای تعداد قابل توجهی از همکاران عزیز که به این برنامه‌ریزی اعتماد کرده بودند سلب شد. امیدوارم با نظر شورای عالی سازمان نظام پزشکی و همکاری وزارت بهداشت(Ministry of Health)، با ایجاد تمهیدات لازم فرصت دیگری برای این همکاران جهت مشارکت در انتخابات در آینده‌ای بسیار نزدیک فراهم شود. در پایان برای منتخبان و دست اندرکاران آتی سازمان نظام پزشکی، از خداوند متعال خواستار موفقیت در جهت احقاق حقوق و کرامت جامعه پزشکی، بیماران و ارتقای نظام سلامت هستم.»

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: