کد خبر: ۱۵۹۹۳۹
تاریخ انتشار: ۱۶:۰۰ - ۳۱ تير ۱۳۹۶ - 2017July 22
نرم افزار مذکورعلاوه بر انجام عملیات بانکی و پرداخت و درخواست پول، امکان گفت و گو ، ارسال فیلم، عکس و پیام نیز برای کاربران فراهم کرده است.
شفا آنلاین>اجتماعی>مدیر عامل شرکت داده ورزی سداد گفت:نخستین برنامه نرم افزاری تلفن همراه با استفاده از شبکه های اجتماعی(Social Networks) داخلی در زمینه درخواست و پرداخت پول از امروز به مردمی که آن را بر روی تلفن های همراه خود نصب کنند خدمت رسانی می کند.

به گزارش شفا آنلاین،فرامرزخالقی روزجمعه در مراسم افتتاح این نرم افزار در محل نمایشگاه بیست و سوم الکترونیک، کامپیوترو تجارت الکترونیکی افزود: نرم افزار مذکورعلاوه بر انجام عملیات بانکی و پرداخت و درخواست پول، امکان گفت و گو ، ارسال فیلم، عکس و پیام نیز برای کاربران فراهم کرده است.

وی در این مراسم که ابوالحسن فیروزآبادی دبیرشورای عالی فضای مجازی حضور داشت اظهار کرد راه اندازی این شبکه اجتماعی(Social Networks) که آسانترین و پر سرعت ترین روش پرداخت فرد به فرد با پشتوانه نظام بانکی کشور است، تاثیر زیادی در مبادلات اقتصادی و بانکی و سهولت و سرعت عملیات بانکی در هر زمان و مکان دارد.

نایب رئیس هیات مدیره هلدینگ داده ورزی سداد خاطر نشان کرد: گروه داده ورزی سداد علاوه بر راه اندازی سامانه های بانکداری نوین همچون سامانه 'بام' ( بانک اول من )،تلاش مضاعفی را با بهره گیری از دانش و توان نخبگان مراکز دانشگاهی و پژوهشی کشور در حوزه فناوری اطلاعات برای حضور در شبکه اجتماعی و توسعه بانکداری نوین در راستای حمایت از تولیدات ملی و اقتصاد مقاومتی شروع کرده است.
برچسب ها: پرداخت ، اجتماعی ، شبکه
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: